مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 1 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
نفس شیطان - ماده مخدر نفس شیطان

نفس شیطان چیست؟

ماده مخدر «نفس شیطان» هیچ بو و مزه‌ای ندارد و مغز فردی که تحت تأثیر این مخدر قرار می‌گیرد از حالت عادی خارج می‌شود.

تا چند وقت پیش شاید کمتر کسی حتی اسم این مواد را شنیده بود اما شما هم اگر بیننده سریال قورباغه هستید، قطعا با اسم مخدر نفس شیطان آشنا هستید. شاید این سوال برایتان پیش آمده که این مخدر واقعا وجود دارد یا صرفا چیزی است که ساخته ذهن نویسنده سریال قورباغه یعنی هومن سیدی است! بله این مخدر وجود دارد. برای اینکه بیشتر با آن آشنا شوید، این مطلب را دقیق مطالعه کنید.

نفس شیطان چیست؟

باراس روانشناس و درمانگر اعتیاد، درباره ماده مخدر «نفس شیطان» گفت: ماده مخدر «نفس شیطان» هیچ بو و مزه‌ای ندارد و مغز فردی که تحت تأثیر این مخدر قرار می‌گیرد از حالت عادی خارج می‌شود.

او ادامه داد: «نفس شیطان» به شکل پودر است و از دانه‌های خرد شده گیاه بوراچرو به دست می‌آید و با دو نام «بوروندانگا» و «اسکوپولامین» نیز شناخته می‌شود، عملکرد این ماده مخدر به این گونه است که انگار درون نوشیدنی شخصی کمی ماده سرخوش کننده ریخته شود و او را از حالت عادی خارج کند.

نحوه استفاده از نفس شیطان

این مشاور گفت: بیشتر مصرف کنندگان نوشیدنی حاوی این ماده مخدر را سر می‌کشند و یا با پاشیدن به صورت یا حتی خیساندن یک کارت اعتباری در آن، این ماده مخدر را استعمال می‌کنند.

نفس شیطان

عوارض نفس شیطان

او درباره عوارض این ماده مخدر گفت: مصرف نفس شیطان آنقدر خطرناک است که فرد را کاملا تبدیل به یک زامبی می‌کند و شکل گیری خاطرات را در او مسدود می‌کند، به همین دلیل زمانی که اثر این ماده مخدر از بین می‌رود، فرد مصرف کننده هیچ چیز به یاد نمی‌آورد.

این روانشناس گفت: نفس شیطان یکی از خطرناک‌ترین مخدر‌ها است و تخریب آن چندین برابر بیشتر از هروئین و کوکائین است، به همین دلیل خانواده‌ها باید بسیار مراقب جوانان و نوجوانان خود باشند، چرا که بیشترین احتمال به دام اعتیاد افتادن افراد در این رده سنی است.

نهادهای اطلاعاتی از جمله CIA در بازجویی برای کشف جزئیات، از این ماده استفاده کردند اما مشکل این بوده که گاهی شخص به جای حقیقت توهم می‌گوید و این ماده دست‌کم برای بازجویی دقیق عمل نکرده است. مستند VICE درباره نفس شیطان را می توان در اینترنت پیدا و مشاهده کرد.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x