مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 10 فروردین / 1403
Search
Close this search box.

نمایشگر همیشه روشن آیفون ۱۳ اپل (iphone 13 apple)

چند ماه از عرضه پرچم‌داران آیفون ۱۲ می‌گذرد و حال با عرضه سامسونگ گلکسی اس ۲۱، بسیاری از طرفداران گوشی‌های اپل بیش از پیش در انتظار عرضه پرچم‌دار جدید برای رقابت هستند.

ویژگی نمایشگر همیشه روشن به آیفون ۱۳ اپل می‌آید

(Apple rumored to bring Always-On Display functionality with iPhone 13)

نمایشگر همیشه روشن آیفون ۱۳ اپل (iphone 13 apple)بر اساس اطلاعات منتشر شده، ویژگی نمایشگر همیشه روشن یا Always-On Display به آیفون ۱۳ اپل می‌آید. چند ماه از عرضه پرچم‌داران آیفون ۱۲ می‌گذرد و حال با عرضه سامسونگ گلکسی اس ۲۱، بسیاری از طرفداران گوشی‌های اپل بیش از پیش در انتظار عرضه پرچم‌دار جدید برای رقابت هستند.

البته آیفون ۱۲ پرو مکس در حال حاضر نیز رقیبی بسیار قدرتمند برای پرچم‌داران سایر شرکت‌ها در سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود؛ اما اضافه شدن برخی دیگر از استانداردها مانند نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز و دوربین پیشرفته‌تر از گزینه‌هایی است که می‌تواند آیفون ۱۳ را به یک گوشی بی‌نظیر تبدیل کند.

با این وجود نکته قابل توجه اینجاست که گوشی‌های اندرویدی برخی قابلیت‌های نرم‌افزاری جالب دارند که رفته رفته به سیستم عامل iOS هم اضافه شده است. مانند استفاده (البته محدود) از برخی ویجت‌ها و حال نمایشگر همیشه روشن که قرار است در آیفون ۱۳ اضافه شود.

نمایشگر همیشه روشن آیفون ۱۳ اپل

The most powerful iPhone ever iPhone 12 Pro Ad The Apple Post 960x640 1طبق شایعه‌های تازه‌ای که درباره گوشی‌های سال ۲۰۲۱ اپل اعلام شده، ظاهرا نمایشگر ۱۲۰ هرتزی LTPO آیفون ۱۳ با قابلیت ذخیره انرژی بیشتر، می‌تواند به صورت همیشه روشن ساعت، اعلان‌ها و درصد باتری را نمایش دهد.

البته برای نمایش اعلان‌ها، ظاهرا لازم است تا کاربران همیشه یکبار نمایشگر آیفون ۱۳ را لمس کنند تا به صورت کامل Notification مورد نظر نمایش داده شود. با این وجود هرگز نیازی به نگرانی برای مصرف بیش از حد انرژی نیست؛ زیرا همانطور که اشاره شد، صفحه نمایشگر OLED جدید LTPO در استفاده انرژی بسیار بهینه هستند‌.

همچنین در کنار این گفته‌ها، شایعه جدیدی نیز وجود دارد که طبق آن در گوشی iPhone 13 قابلیت استفاده از شارژر مگ سیف ارتقا پیدا خواهد کرد. به نحوی که دیگر به راحتی از گوشی جدا نشده و با قدرت بیشتری به آن خواهد چسبید. به علاوه، دوربین این گجت این قابلیت را خواهد داشت که اجسام فضایی مانند ستاره و ماه را تشخیص داده و هنگام ثبت تصویر آن‌ها را به طبیعی‌ترین حالت ممکن نشان دهد.

نمایشگر همیشه روشن آیفون ۱۳ اپل (iphone 13 apple)به هر حال، همه این اطلاعات از جمله اضافه شدن حالت نمایشگر همیشه روشن در آیفون ۱۳ اپل در حال حاضر تنها یک شایعه خوانده می‌شوند و تا زمان اعلام و معرفی رسمی باید صبر کرد.

 

منبع: gadgetnews

 

مجله اینترنتی تحلیلک