مجله اینترنتی تحلیلک

چهارشنبه/ 29 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
کتاب اهرم های پول دار شدن

معرفی کتاب «اهرم‌ های پول‌ دار شدن» اثر آنتونی رابینز

برای خواندن این کتاب باید از نگرش انسان‌های موفق بهره‌مند باشید. نگران نشوید، شما از این نگرش بهره‌مند هستید! در غیر این صورت چنین کتابی را برای خواندن انتخاب نمی‌کردید.

معرفی کتاب «اهرم‌ های پول‌ دار شدن»

 

درباره نویسنده

تونی رابینز با نام کامل آنتونی رابینز Anthony Robbins نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. عمده شهرت رابینز در ایران به خاطر سلسله کتاب‌هایش در مورد موفقیت است.

 

درباره کتاب «اهرم های پول دار شدن»

شما هم می‌توانید پول‌ دار شوید. شاید این کار چندان آسان نباشد اما بی‌تردید ممکن است.

شما اکنون کتابی را در دست دارید که کتاب خواندنی و البته آموزشی برای شرکت کردن در بازی پول آفرینی به شمار می‌آید.

برای خواندن این کتاب باید از نگرش انسان‌های موفق بهره‌مند باشید. نگران نشوید، شما از این نگرش بهره‌مند هستید! در غیر این صورت چنین کتابی را برای خواندن انتخاب نمی‌کردید.

پر تلاش بودن و سرسختی از ویژگی‌های بارز انسان‌های موفق است. آن‌ها بهانه نمی‌آورند و از هر راهکاری به نفع خود و انسان‌های پیرامون شان استفاده می کنند.

آن‌ها هرگز خودشان را به شیوه‌ای زیان‌بار محدود نمی‌کنند و همواره خلاقیتشان را به کار می‌گیرند. شما نیز هنگام خواندن این کتاب بهتر است همین گونه پیش روی کنید.

در این کتاب می آموزید چگونه فرایند پول آفرینی را به شیوه‌ای انجام دهید که در آرامش خاطری وصف‌ناپذیر برایتان به ارمغان آورد.

اکنون ورود شما را به زمین بازی پول آفرینی خوش‌آمد می‌گویم و امیدوار هستم در این مسیر پرپیچ و خم بتوانید همواره پرتوان و پر انرژی پیشروی کنید.

برشی از کتاب

یکی از مربیان محبوب من درباره پول چنین گفت: «کاری را جستجو کنید که به انجام دادن آن عشق می‌ورزید و آن را به خوبی انجام می دهید؛ سپس برای انجام دادن آن تلاش کنید. این کار به شما احساس رضایت خاطر می‌بخشد. شاید این کار برای شما پولی فراوان را به ارمغان آورد، شاید هم چنین نباشد. شاید این کار مقام و موقعیتی عالی را برای شما به ارمغان آورد، شاید هم چنین نباشد. به هرحال انجام دادن این کار به راستی احساس رضایت خاطر را برای شما به ارمغان می آورد.»

تونی رابینز نیز درست همین حقیقت را مطرح می‌کند.

شادی واقعی شما در زندگی از این موضوع نشأت می‌گیرد که هدف واقعی را بیابید و آن را با کارهایی هماهنگ کنید که هر روز انجامشان می دهید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x