مجله اینترنتی تحلیلک

چهارشنبه/ 5 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
«کت چرمی» و «مصلحت» به صف اکران رسیدند

«کت چرمی» و «مصلحت» به صف اکران رسیدند

فیلم‌های سینمایی «مصلحت»، «کت چرمی» و «معجزه عشق» راهی اکران می‌شوند.

«کت چرمی» و «مصلحت» به صف اکران رسیدند

فیلم‌های سینمایی «مصلحت»، «کت چرمی» و «معجزه عشق» راهی اکران می‌شوند.

در جلسه امروز هفتم خردادماه شورای صنفی نمایش که در خانه سینما تشکیل شد، درخواست‌های جدید برای اکران‌ها بررسی شد و قرارداد سه فیلم به تصویب رسید.

به این ترتیب فیلم «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی توسط دفتر پخش «بهمن سبز» و به سرگروهی پردیس هویزه مشهد روی پرده می‌رود و فیلم‌های «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی توسط دفتر پخش «شهر فرنگ» و به سرگروهی پردیس آزادی و نیز «معجزه عشق» به کارگردانی محمدرضا ممتاز توسط دفتر پخش «شکوفا فیلم» به سرگروهی سینما ماندانا به زودی اکران خواهند شد.

«کت چرمی» با بازی جواد عزتی و صابر ابر سال قبل در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و در خلاصه داستان آن هم آمده است: «گاهی وقت‌ها باید بین موندن و رفتن، مردن رو انتخاب کرد…»

گلاره عباسی، پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی‌فر، مائده طهماسبی، بهزاد خلج، امین میری، محمد صدیقی مهر، آیدا ماهیانی، با معرفی سارا حاتمی و با حضور افتخاری رویا تیموریان و سیامک احصایی دیگر بازیگران «کت چرمی» هستند.

«مصلحت» نخستین ساخته حسین دارابی پیش از فیلم «هناس» است که ابتدا «مصلحت نظام» نام داشت و در جشنواره سی‌ونهم فجر نمایش داده شد.

داستان این فیلم که محصول باشگاه سوره حوزه هنری است، در دهه ۶۰ می‌گذرد و با بازی فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، مهدی حسینی‌نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی و نازنین فراهانی ساخته شده است.

از فیلم «معجزه عشق» که در سال‌هاش گذشته ساخته شده، اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x