مجله اینترنتی تحلیلک

یکشنبه/ 9 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
گوشی موتورولا اج 30 پرو

گوشی موتورولا اج ۳۰ پرو

به تازگی مشخصات کامل‌تری از گوشی موتورولا اج 30 پرو به‌ همراه تصاویری باکیفیت در‌ دسترس قرار گرفته است. این گوشی با نسخه‌ی چینی کمی تفاوت دارد. با تحلیلک همراه باشید تا با مشخصات این گوشی آشنا شوید.

گوشی موتورولا اج ۳۰ پرو

به تازگی مشخصات کامل‌تری از پرچم‌دار اج ۳۰ پرو موتورولا به‌ همراه تصاویری باکیفیت در‌ دسترس قرار گرفته است. این گوشی با نسخه‌ی چینی کمی تفاوت دارد. با تحلیلک همراه باشید.

زمان ارائه گوشی موتورولا اج ۳۰ پرو اسفندماه خواهد بود.

موتورولا اج 30 پروموتورولا چندی پیش اعلام کرد که گوشی Edge بعدی‌اش با نام اج ۳۰ پرو (Edge 30 Pro) در تاریخ ۲۴ فوریه (پنجم اسفند ۱۴۰۰) در ایالات متحده رونمایی خواهد شد. پرچم‌دار موتورولا در ایالات متحده که ابتدا در چین با نام اج ایکس ۳۰ پرو (Edge X30 Pro) عرضه شد، احتمالاً از نظر مشخصات و نرم‌افزار کمی متفاوت است.

تاکنون گزارش‌های مختلفی از اج ۳۰ پرو در‌ دسترس قرار گرفته و حالا وب‌ سایت WinFuture  جزئیات بیشتری در مورد مشخصات این گوشی ارائه کرده است که Edge 30 Pro را از تمام زوایا نشان می‌دهد.

تراشه‌ی گوشی موتورولا اج ۳۰ پرو، اسنپدراگون است.

موتورولا اج ۳۰ پرو، دقیقاً مانند نسخه‌ی چینی خود، از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام قدرت می‌گیرد. افزون‌ بر این، گوشی موتورولا از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌ آمپر‌ ساعتی و شارژ سریع ۶۸ وات بهره خواهد برد. تراشه‌ی قدرتمند مذکور با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه خواهد بود و متأسفانه درگاهی برای افزایش حافظه نخواهد داشت.

طبق گزارش، Edge 30 Pro به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی AMOLED با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی تا ۱۴۴ هرتز مجهز می‌شود. پرچم‌دار آینده موتورولا در پنل پشت، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 و دوربین سنجش عمق ۲ مگاپیکسل را میزبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: فناوری‌ هایی که در سال ۲۰۲۱ عمرشان تمام شد

موتورولا اج 30 پرو
گوشی موتورولا اج ۳۰ پرو

موتورولا اج ۳۰ پرو احتمالاً با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد؛ اما این خبر مانند بسیاری از جزئیات گزارش، هنوز تأیید نشده است. با توجه به تصاویر فاش‌ شده، این گوشی در دو رنگ مشکی و نقره‌ای روانه‌ی بازار می‌شود.

امیدواریم از این مطلب که به معرفی گوشی موتورولا اج ۳۰ پرو پرداخته بود لذت کافی را برده باشید. خوشحال می‌شویم نا نظرات خود ما را در این راه یاری رسانید.

بیشتر بخوانید: معرفی برنامه ساختن گیف با موبایل

منبع: زومیت

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x