مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 16 تیر / 1403
Search
Close this search box.
ساید بای ساید برند دوو

یخچال فریزرهای ساید بای ساید برند دوو

ساید بای ساید دوو در همه مدل ها به ظاهری شیک و مشتری پسند دقت کرده و همین نیز یکی از دلایل محبوبیت محصولات دوو می‌باشد

در این مقاله میخواهیم به یک برند پر فروش و معتبر در بازار ایران بپردازیم که تا به امروز مصرف کنندگان زیادی به خرید آن علاقه نشان دادند. یخچال های دوو از جمله محصولات پر فروش بازار ایران هستند که دارای قطعات با کیفیت و همینطور ظاهری شیک هستند. ساید بای ساید دوو در همه مدل ها به ظاهری شیک و مشتری پسند دقت کرده و همین نیز یکی از دلایل محبوبیت محصولات دوو می‌باشد. یخچال فریزر های دوو دارای گارانتی اصلی شرکتی انتخاب الکترونیک هستند و ضمانت نامه معتبر و طولانی آن باعث شده که خیال خریدار از جهت خدمات پس از فروش راحت باشد.

معرفی یخچال فریزر دوو

این محصولات از نظر دوام و کیفیت هم راستای محصولات معتبر خارجی می‌باشند و با توجه به خرید مصرف کنندگان و رضایت آنها در طی سالیان زیاد، میتوان گفت که این یخچال ها از کیفیت و محبوبیت بالایی برخوردارند. یکی از سوالت پر تکرار مشتریان این است که یخچال دوو ساخت کجا بوده، برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که دوو یک برند کره ای بوده و در حال حاظر یخچال دوو در گروه انتخاب و در اصفهان تحت لیسانس دوو الکترونیک تولید و به بازار عرضه می‌شود. یخچال فریزر های دوو دارای فضای زیاد و جادار بوده، طراحی محصولات بسیار شیک می‌باشد. اکثر این یخچال ها دارای سامانه کنترل سرمایش الکترونیک، فیلتر های بوگیر، رده مصرف انرژی پایین و … هستند. یکی دیگر از ویژگی های بارز این محصولات ضمانت نامه ۱۲۴ ماهه کمپرسور های اینورتر آن می‌باشد.

معرفی ساید بای ساید دوو

به صورت کلی ساید بای ساید های دوو دارای ظرفیت نگهداری مواد غذایی بالایی هستند. این محصولات در مقایسه با مدل های دیگر از ظاهری مناسب و زیبا بهره مند هستند. در ادامه به برسی و بیان یکسری نکات درباره ساید بای ساید دوو می‌پردازیم. اکثر این محصولات دارای آبریز و یخساز اتوماتیک هستند، حمل و نقل آنها کمی مشکل بوده و پهنای آنها بیشتر از یخچال و یا فریزر های معمولی است. در مقایسه با یخچال فریزر دوقلو دوو دارای ظرفیت کمتری هستند. با توجه به سال ساخت، نوع و مدل آن دارای قابلیت های متفاوتی هستند. نمونه های مختلف و زیادی از ساید بای ساید دوو به بازار عرضه شده و همین دست مشتری را برای انتخاب در رنج قیمتی های مختلف باز گذاشته است.

تکنولوژی های ساید بای ساید دوو

از جمله قابلیت های مهمی که در اکثر مدل های ساید بای ساید وجود دارد میتوان به مدیریت و حفظ تازگی مواد غذایی، کنترل سرمایش الکترونیک، هوم بار و سامانه سرمایش فلزی، سرمایش سریع در فریزر، بوزدایی، فیلتر های چند لایه باکتری زا، صدای کم، آرام بند درب ها و … اشاره کرد. با توجه به انواع تکنولوژی هایی که در این یخچال فریزر ها گنجانده شده، قیمت آنها نیز متفاوت است و قابلیت ها باعث تغییر قیمت در آنها می‌شوند. یکی دیگر از تکنولوژی های مهم در ساید باید ساید دوو سامانه سرمایش هوشمند است، درواقع این تکنولوژی برای بهبود عملکرد در یخچال ها به کار رفته که قادر به تنظیم دقیق دما در داخل یخچال ها است. با استفاده از این قابلیت میتوان دمای مورد نظر را برای یخچال تعیین کرد و به کمک آن مواد غذایی، سبزیجات و مواد پروتئینی برای مدت طولانی تر سالم باقی میمانند.

ساید بای ساید برند دوو

ضمانت نامه و خرید یخچال ساید بای ساید دوو

آرامش خاطر مشتریان یکی از دغدغه های این برند بوده و به همین جهت اهمیت زیادی به خدمات پس از فروش آن می‌دهند. در سیاست های سازمانی برند دوو نیز عنوان شده که خانواده شاد به عنوان هدف سازمانی این برند بوده و همه اعضای خانواده دوو بر این هدف پایبندند. در همین راستا خدمات پس از خرید انتخاب الکترونیک، برای همه دسته محصولات برند دوو ارائه می‌شود. ضمانت یخچال فریزر ها و ساید های دوو ۲۴ ماهه بوده و همینطور از ۶۰ تا ۲۴ ماه نیز با توجه به مدل محصول، دارای گارانتی کمپرسور هستند. که این موضوع باعث آرامش خاطر مشتریان در هنگام خرید می‌شود.

خرید محصولات دوو از انتخاب سنتر

مجموعه انتخاب سنتر یکی از نمایندگان رسمی و معروف برند دوو می‌باشد که تمامی محصولات این شرکت را با ضمانت نامه اصلی و شرکتی در اختیار خریداران قرار می‌دهد. شما میتوانید با مراجعه به سایت انتخاب سنتر، همه محصولات یخچال فریزر و ساید بای ساید های این برند را در مدل های متفاوت مشاهده و نسبت به خرید محصولات دوو به صورت آنلاین اقدام کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x