مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 31 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
جهت یافتن حامی برای ایده هایتان، مانند یک بازرگان فکر کنید (قسمت دوم)

شهریور 1398

شیوانا

آرامش برگ را می خواهی یا آرامش سنگ را (مجموعه داستان های شیوانا)

در ادامه مجموعه داستان های شیوانا به داستانی با عنوان آرامش برگ را میخواهی یا آرامش سنگ را می پردازیم. شیوانا برگی که از شاخه جدا شده بود را از روی زمین برداشت و آن را درون نهر آب انداخت سپس نگاهی به مرد جوان انداخت و گفت: به این برگ نگاه کن! وقتی درون آب می افتد خود را به جریان آب می سپارد و با آن می رود.

الگوی یقه قایقی

آموزش الگوی یقه قایقی مجلسی

برای رسم الگوی یقه قایقی ابتدا از گودی گردن ۲ سانتی متر پایین می آییم. سپس ۱/۴ سرشانه را از سمت حلقه علامت زده و به هم وصل می کنیم. برای این کار باید خط را به صورت هلال طراحی کنید.

معرفی فیلم

معرفی فیلم طردشدگان ۲۰۱۱ ( The Intouchables )

داستان فیلم طردشدگان ( the intouchables ) اقتباسی از یک داستان واقعی است. قصه نویسنده ثروتمندی به نام فیلیپ که در اثر سقوط با چتر از گردن به پایین فلج می‌شود.

زندگینامه فیلیپ نایت خالق برند نایک

نایک یکی از دو تولید کننده برتر پوشاک و لوازم ورزشی است که با شرکت آدیداس آلمانی در رقابت است. نام کمپانی نایک از نام الهه پیروزی در یونان باستان گرفته شده است. در این مطلب زندگینامه فیلیپ نایت مالک برند نایک را با هم مرور می کنیم؛ با تحلیلک همراه باشید.

نسبت p/e

نسبت p/e چیست و چه کاربردی دارد؟

ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با مفهوم p/e و نحوه محاسبه این نسبت و نکات مهم پیرامون آن آشنا کنیم تا به بهترین شکل ممکن بتوانید در فضای تحلیلی از این نسبت استفاده کنید.