مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 9 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
گیاه برگ انجیری

تیر 20, 1400

گیاه برگ انجیری

گیاه برگ انجیری و آشنایی با روش نگهداری

برگ انجیری دارای برگ‌های روشن و سفید رنگ است که توانایی زیادی در جذب نور خورشید ندارند و گیاه باید بیشتر از سایر گیاهان برای انجام فتوسنتز تلاش کند. پس آن را در مکان های کم نور قرار ندهید.

النزه / دشت النزه

دشت النزه گیلان منطقه ییلاقی ماسال

دشت النزه گیلان دشتی با وسعت زیاد در استان گیلان است. این دشت وسیع توسط کوه‌های سرسبز و بسیار زیبایی احاطه شده است. بقعه مشهور امام زاده ابراهیم النزه هم در این منطقه قرار دارد.

تمهیدات عین القضات همدانی

تاملی بر تمهیدات عین القضات همدانی

عین القضات همدانی یکی از مشهورترین عارفانی است که آثار گوناگونی از او در زمینه های عرفان، فلسفه و دین به زبان های فارسی و عربی بر جای مانده است.

درمان پف زیر ابرو

راهکارهایی برای درمان پف زیر ابرو

یکی از چیزهایی که در زیبایی چهره تاثیر زیادی دارد فرم چشم و ابرو است. پف زیر ابرو و افتادگی آن باعث می شود وضعیت ظاهری چهره به هم بریزد. پس بسیاری از افراد دنبال راه درمان پف زیر ابرو هستند. با ما همراه باشید تا به بررسی پف بالای چشم و درمان آن بپردازیم.

عکس نوشته انگیزشی شکست خلاف موفقیت نیست

شکست خلاف موفقیت نیست بلکه بخشی از آن است

«شکست خلاف موفقیت نیست بلکه بخشی از آن است» همه ما برای رسیدن به موفقیت نیاز داریم تا از تجربیات افراد موفق استفاده کنیم تا هنگام برخورد با سختی ها و خستگی ها احساس یاس و نا امیدی نکنیم و مانند آن ها برای رسیدن به اهدافمان سخت تلاش کنیم.

عکس پروفایل شب یلدا/ عکس شب یلدا برای پروفایل/ پروفایل شب یلدا/ عکس شب یلدا

عکس پروفایل شب یلدا

یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آن قدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت، یلدایتان مبارک. تحلیلکی های عزیز در این مطلب عکس پروفایل شب یلدا را برای شما آورده ایم. ببینید و لذت ببرید، با ما همراه باشید.