مجله اینترنتی تحلیلک

سه شنبه/ 11 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
قانون جذب عشق

قانون جذب عشق

برای اینکه بتوانید از قانون جذب عشق در زندگیتان استفاده کنید در قدم اول نیاز است تا ارتعاش آن را با عشق دادن به دیگران به کائنات بفرستید تا کائنات نیز آنچه را دریافت می کند به سمت شما بازگرداند. برای جذب عشق بیشتر نیاز است تا علاوه بر دیگران عشق بیشتری را نثار خودمان کنیم چرا که هرچه در درون عشق بیشتری به خودمان داشته باشیم عشق بیشتری در بیرون دریافت خواهیم کرد.

«قانون جذب عشق»

عشق یکی از مهم ترین و اصلی ترین احساسات درونی همه انسان ها است. عشق یک احساس بسیار عمیق و لذت بخش است که در دل تمام افراد وجود دارد و هر شخصی فارغ از هر نوع و جنسیتی به دنبال این است که این احساس لطیف و زیبا را تجربه کند.

باتوجه به مطالبی که قبلا در مورد قانون جذب مطرح کردیم این سوال پیش می آید که آیا می توان عشق را مانند دیگر چیزها توسط این قانون جذب کرد؟

بیشتر بخوانید: قانون جذب چیست؟

در پاسخ به این سوال باید گفت بله، قانون جذب یک قانون ثابت در جهان است که همیشه و در همه جا در حال عمل کردن است و با استفاده از آن به سادگی می توان به تمام اهداف و آرزوها رسید.

از قانون جذب می توان در تمام موارد زندگی مثل جذب ثروت، جذب پول، جذب عشق، ساخت رابطه رویایی و در کل به تمام اهداف و آرزوهایتان استفاده کنید فقط کافیست که روش ها و تکنیک های استفاده از آن را به درستی بلد باشید.

با ما باشید؛ قانون جذب عشق

قانون جذب عشق
«قانون جذب عشق»

قانون جذب عشق

همانطور که در بحث قانون ارتعاش مطرح کردیم شما ارتعاش هر آنچه را که به سمت کائنات بفرستید به شما باز می گردد. در مورد عشق نیز همینطور است. برای اینکه بتوانید از قانون جذب عشق استفاده کنید تا عشق زیادی وارد زندگیتان شود باید ارتعاش آن را به کائنات بفرستید و کائنات با توجه به ارتعاشی که دریافت می کند پاسختان را می‌ دهد.

شما می توانید از طریق محبت کردن، تشویق کردن دیگران، حمایت کردن و قدرشناسی و یا با هر احساس خوب دیگری به دیگران عشق بدهید و مطمئن باشید همان عشق یا عشق بیشتری وارد زندگیتان می شود.

اگر از طریق عیب جویی، غیبت کردن، خشم یا هر احساس بد دیگری به دیگران احساس منفی بدهید، همان حس منفی را دریافت خواهید کرد. وقتی شما ارتعاش منفی به کائنات می فرستید، کائنات چندین و چند برابر آن را وارد زندگیتان خواهد کرد.

مهم‌ترین و اساسی ترین نقش در قانون جذب نقش احساسات است. با نگاه کردن به احساساتمان می توانیم به درستی درک کنیم که در حال جذب چه چیزی هستیم. تنها با داشتن احساس خوب می توانید درک کنید که در حال عشق ورزیدن هستید و می توانید منتظر دریافت آن باشید.

قانون جذب عشق
«قانون جذب عشق»

عاشق خودتان باشید تا عشق دریافت کنید

یکی از اصلی ترین و مهم ترین عوامل موثر در قانون جذب عشق این است که چه مقدار خودتان را شایسته بهترین ها می دانید و چقدر خودتان را دوست دارید. هر چقدر بیشتر خودتان را دوست داشته باشید و شایستگی تان بیشتر باشد عشق بیشتری را جذب خواهید کرد.

همواره توجه داشته باشید که جهان بیرون آینه درون است. یعنی هر چیزی که درونتان است را همانطور در بیرون دریافت خواهید کرد. برای اینکه بتوانید شرایط حال خود را تغییر بدهید باید روی درونتان کار کنید تا درونتان تغییر کند.

وقتی خودتان را در درون دوست داشته باشید به راحتی می توانید دوست داشتن و عشق را از بیرون نیز دریافت کنید. هرچقدر خودتان را بیشتر لایق احترام بدانید بیشتر مورد احترام قرار خواهید گرفت.

پس به این نکته توجه کنید که مهمترین و اصلی ترین مرحله در قانون جذب عشق این است که خودتان را خیلی دوست داشته باشید. برای بخشیدن عشق و دریافت عشق از دیگران ابتدا باید از دوست داشتن خود آغاز کنید.

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x