مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 10 فروردین / 1403
Search
Close this search box.

انیمیشن روح (Soul)

روح (Soul) یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای در ژانر ماجراجویی، فانتزی و کمدی–درام به کارگردانی پیت داکتر ساختهٔ پیکسار است که توسط والت دیزنی پیکچرز در سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

انیمیشن روح (Soul)

 

نمرات

IMDb: 8.2

Rotten Tomatoes: %96

Metacritic: %83

 

عوامل

کارگردان: Pete Docter, Kemp Powers

نویسندگان: Pete Docter, Mike Jones

صداپیشه گان: … , Jamie Foxx, Tina Fey, Graham Norton

 

درباره انیمیشن

روح (Soul) یک انیمیشن پویانمایی رایانه‌ای در ژانر ماجراجویی، فانتزی و کمدی–درام به کارگردانی پیت داکتر ساختهٔ پیکسار است که توسط والت دیزنی پیکچرز در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. از صداپیشه گان آن می‌توان به جیمی فاکس و تینا فی اشاره کرد.

انیمیشن روح، ابتدا در جشنواره فیلم لندن در ۱۱ اکتبر اکران شد. ابتدا قرار بود برای اکران سینمایی در نظر گرفته شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت دیجیتالی در دیزنی پلاس منتشر شد. انیمیشن، داستان، صداپیشگی و موسیقی اثر مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

جو یک معلم موسیقی مدرسه راهنمایی است که زندگی او کاملاً مطابق انتظارش پیش نرفته است. علاقه واقعی او جاز است و او در کارش بسیار خوب و حرفه ای است. وقتی پا به دنیای جدید می گذارد، به کسی که دنبال استعدادش می گردد، کمک می کند و به زودی متوجه می شود معنای روح داشتن چیست.

 

تصاویر انیمیشن روح (Soul)

 

امیدواریم از دیدن انیمیشن جذاب روح (Soul) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها و انیمیشن ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x