مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 8 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۳ (Hotel Transylvania 3)

هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی (Hotel Transylvania 3: Summer Vacation‎) که به صورت بین‌المللی با نام هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات یک هیولا (Hotel Transylvania 3: A Monster Vacation‎) شناخته شده‌است یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای در ژانر کمدی فانتزی به شیوه سه‌بعدی به کارگردانی گندی تارتاکوفسکی است که در ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۸ در ایالات متحده آمریکا منتشر شد.

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۳ (Hotel Transylvania 3)

 

نمرات

IMDb: 6.2

Rotten Tomatoes: %65

Metacritic: %54

عوامل

کارگردان: Genndy Tartakovsky

نویسندگان: Genndy Tartakovsky, Michael McCullers

صداپیشه گان: … ,Adam Sandler, Andy Samberg, Selena Gomez

 

درباره انیمیشن

هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی (Hotel Transylvania 3: Summer Vacation‎) که به صورت بین‌المللی با نام هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات یک هیولا (Hotel Transylvania 3: A Monster Vacation‎) شناخته شده‌است یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای در ژانر کمدی فانتزی به شیوه سه‌بعدی به کارگردانی گندی تارتاکوفسکی است که در ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۸ در ایالات متحده آمریکا منتشر شد. این فیلم توسط سونی پیکچرز انیمیشن تهیه و کلمبیا پیکچرز توزیع‌کننده آن است. این فیلم ادامه فیلم‌های هتل ترانسیلوانیا و هتل ترانسیلوانیا ۲ است.

فیلم با واکنش‌های متوسطی از سوی منتقدان همراه بود. هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی ۵۲۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد در حالی که ۸۰ میلیون دلار بودجه ساخت آن بوده‌است. دنبالهٔ این فیلم در دست ساخت بوده و قرار است در ۸ آگوست ۲۰۲۱ پخش شود.

بعد از عروسی دو هیولا در هتل ترانسیلوانیا، میویس با رفتن به یک سفر خانوادگی در یک کشتی لوکس با نام کشتی تفریحی هیولا، دراکولا را غافلگیر می کند تا بتواند برای خودش وقت بگذارد و با خانواده سفری خوش را تجربه کند. دراک به همراه تمام دوستانش به این سفر می روند. هنگامی که آنها بندر را ترک می کنند، با کاپیتان مرموز کشتی تفریحی، اریکا، دیدار می کنند. اما اریکا نوه ون هلسینگ دشمن دیرینه دراک که شکارچی هیولا بوده، است و حالا نوبت میویس است که به عنوان یک فرزند از پدر خود تحت هر شرایطی مراقبت کند.

 

تصاویر انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۳ (Hotel Transylvania3)

 

امیدواریم از دیدن انیمیشن جذاب هتل ترانسیلوانیا ۳ (Hotel Transylvania 3) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها و انیمیشن ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x