مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 31 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
گروه ساختمانی ری‌روبی

با «ری‌ روبی» بزرگ فکر کن/ گروه ساختمانی «ری‌ روبی» تلفیقی از تخصص، تکنولوژی و تجربه

گروه ساختمانی «ری‌ روبی» از آغاز فعالیت خود متعهد شده‌است تا با ساخت سازه‌های فاخر، بنایی خلق کند که منجر به شگفتی دیگران شود. با «ری‌ روبی» بزرگ فکر کن...

با «ری‌ روبی» بزرگ فکر کن

مهندسان و معماران معروفی در سراسر جهان هستند که در حوزه طراحی و معماری انواع بناهای ساختمانی فعالیت می‌کنند اما با وجود تعداد بسیار آنها، تنها تعداد محدودی هستند که قادر به ارایه طرح‌ها و ایده‌های جذاب، زیبا و معمارِی‌های شگفت‌انگیز برای پروژه‌های ساخت و ساز هستند.

معماری شگفت‌انگیز یک ساختمان‌ می‌تواند با به نمایش گذاشتن خلاقیت و هنر، شگفتی بیننده را بر‌انگیزاند.

یک معماری منحصر به فرد، زیبا و مدرن که با خلاقیت طراحی و اجرا شده باشد، مرزها و قانون‌های موجود در معماری را در هم می‌شکند و طرح‌هایی را به مرحله ساخت می‎رساند که مانند آنها هرگز وجود نداشته است.

گروه ساختمانی «رِی‌روبی» از آغاز فعالیت خود متعهد شده‌است تا با ساخت سازه‌های فاخر، بنایی خلق کند که منجر به شگفتی دیگران شود.

گروه ساختمانی ری‌روبی / با «ری‌ روبی» بزرگ فکر کن
با «ری‌ روبی» بزرگ فکر کن

«رِی‌روبی» از اسپانیا تا ایران

گروه ساختمانی «رِی‌روبی» با مدیریت امیرعباس صفوی یک نشان تجاری مدرن و به روز از کشور اسپانیا در ایران است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت رسمی خود را در ایران آغاز کرده و به عنوان همکار و شریک تجاری معتبرترین برندهای اروپایی در حوزه ساخت و ساز و همچنین به عنوان سرمایه‌گذار و مجری در پروژه‌های ساختمانی خود را معرفی کرده است و از زمان تاسیس خود تا به امروز در حوزه طراحی، اجرا و فروش فعالیت مستمر دارد.

ری‌روبی یکی از سرمایه گذاران شرکت اسپانیایی Pierre & Vacances است و به عنوان شریک تجاری این شرکت معتبر خدمات خود را در ایران ارایه می‌دهد.

«ری‌ روبی» تلفیقی از تخصص، تکنولوژی، هنر و تجربه

«رِی‌روبی» به معنای یاقوت سرخ پادشاهی، تلفیقی از تخصص، تکنولوژی، هنر و تجربه است؛ یک نشان تجاری مدرن و به روز از کشور اسپانیا در ایران که باتوجه به بهره‌مندی از بهترین مهندسان و معماران ایرانی و اسپانیایی و برخورداری از توانمندی‌ها و شایستگی‌های مبتنی بر دانش‌محوری و اخلاق‌مداری که ریروبی را از دیگر شرکت‌های ساختمانی در ایران متمایز می‌کند.

گروه ساختمانی «رِی‌روبی» همواره تلاش کرده است تا با ایجاد ارزش، سودآوری و با بهره‌مندی از بهترین متریال‌های روز دنیا و اجرای ساختمان‌های با کیفیت و زیبا با دارا بودن شاخص‌های معماری و رعایت استانداردهای جهانی و ملی، شرایط آرمانی در ساخت و آسودگی خاطر شرکا و مشتریان خود را فراهم نماید.

طراحی، اجرا و فروش با «رِی‌روبی»

«رِی‌روبی» با کمک مهندسان و طراحان به نام و باتجربه ایرانی و اسپانیایی خود در سه حوزه طراحی، ساخت (اجرا) و فروش فعالیت می‌کند.

در بخش طراحی؛ دپارتمان معماری «رِی‌روبی» با طراحی مدرن، به روز، زیبا و با کمک بهترین معماران ایرانی و اسپانیایی سازه‌ای فاخر، استاندارد، حرفه‌ای و مدرن خلق خواهد کرد. طراحان و مهندسان حرفه‌ای و با تجربه «رِی‌روبی» با بهره گیری از توان هنری، علمی، فنی و آشنایی با روش های مدرن به طراحی بهترین ها می پردازند. این طراحی ها با محاسبات دقیق و مقرون به صرفه مبتنی بر بالاترین استانداردها و با حفظ اصالت پروژه و در نظر گرفتن سلیقه مخاطب صورت می گیرد.

بخش ساخت (اجرا)؛ در این بخش نیز حرفه‌ای‌ترین مهندسان با کمک بهترین و به‌روزترین متریال‌ها وظیفه اجرای پروژه‌های ساختمانی «رِی‌روبی» را برعهده خواهند داشت. در این بخش تیم مجرب اجرایی گروه ساختمانی «رِی‌روبی» از صفر تا صد اجرا و ساخت را برعهده خواهد داشت. تیم اجرایی «رِی‌روبی» متشکل از یک گروه باتجربه است که با شناخت دقیق تمام مصالح ساختمانی و کاربرد و مصارف هریک از متریال ساختمانی در شرایط آب و هوایی و جغرافیایی مختلف، همواره سعی در استفاده از با کیفیت ترین متریال ساختمانی روز دنیا جهت اجرای ساختمان را دارد. یکی دیگر از مولفه های مهم تیم اجرایی «رِی‌روبی» که در تمام پروژه های خود نیز آن را لحاظ کرده اند، دقت عمل، سرعت در اجرای پروژه و داشتن برنامه دقیق و زمان بندی اجرای پروژه ساختمانی، مدیریت در اجرا و روحیه همکاری حرفه ای با سایر عوامل است.

بخش فروش؛ در بخش فروش نیز تیم فروش «رِی‌روبی» متشکل از کارشناسان زبده و متخصص است که وظیفه راهنمایی مشتریان برای انتخاب مناسب از بین فاخرترین سازه‌های ساخته شده را برعهده دارند. در این بخش همکاران مجرب و باتجربه متناسب با درخواست و سلیقه شما بهترین ها را برایتان به ارمغان می آورند و در تمام مراحل در کنار شما خواهند بود.

توجه ویژه و حساسیت بالا نسبت به کیفیت متریال مورد استفاده در ساختمان یکی از مهم ترین نکات مورد توجه گروه ساختمانی «رِی‌روبی» است. به همین دلیل تمام ساختمان‌هایی که توسط گروه ساختمانی «رِی‌روبی» ساخته شده اند، در آن ها از بهترین متریال روز دنیا که خود ری‌روبی وارد کننده بخشی از آن‌ها بوده، استفاده شده است. این نگاه و توجه ویژه یکی از ارکان «رِی‌روبی» است و با او خواهد ماند. در این مسیر «رِی‌روبی» همراهان و همکاران بسیاری داشته و دارد که از جمله آنها می‌توان به fujilift, AGT,  HTN Prime, Roto, Volkswagon, Panasonic, Legrand, Liper, Bocci, KWC ,Enzo ,Midea اشاره کرد.

با «ری‌ روبی» به بهترین‌ها فکر کن
گروه ساختمانی ری‌روبی

«ری‌ روبی» در رویان مازندران

گروه ساختمانی «ری‌ روبی» با ساخت یکی از زیباترین، بهترین، مدرن‌ترین و منحصر به فردترین ساختمان‌های استان مازندران واقع در شهر رویان، به طور رسمی فعالیت خود را در این استان آغاز کرده است.

تیم حرفه‌ای، متخصص، متعهد و باتجربه گروه ساختمانی «ری‌ روبی» آماده است تا همانند این سال‌هایی که از فعالیت رسمی‌اش در ایران می‌گذرد، در تمام زمینه های ساختمانی از جمله طراحی و معماری، ساخت و اجرا، مشاوره خرید و فروش به کسانی که دنبال یک ساختمان مدرن، زیبا و حرفه ای هستند، کمک کند.

گروه ساختمانی ری‌روبی
گروه ساختمانی ری‌روبی

یکی از برنامه‌های ویژه گروه ساختمانی رِی‌روبی در شهرهای محل فعالیت خود، جذب نیروی متخصص بومی است که در کنار آموزش‌های تکمیلی برای بهبود عملکرد، آن‌ها را به عنوان پرسنل خود انتخاب کرده تا با مجموعه سازگار شوند.

گروه رِی‌روبی تلاش کرده است تا برای اجرای پروژه چشم‌نواز شهر رویان تا حد امکان از نیروهای بومی شهر استفاده کند تا با ایجاد اشتغال وظیفه اجتماعی خود را نسبت به شهر محل فعالیت انجام داده باشد.

تیم ری‌روبی آماده است با کمک بهترین متریال‌ها و استانداردهای روز و با تیم اجرا قوی و آماده به کار در ساخت، اجرا و تامین محصولات مورد نیاز شما طبق استانداردهای ری‌روبی با شما همکاری نماید.

گروه ساختمانی ری‌روبی
گروه ساختمانی ری‌روبی

شما می‌توانید از طریق روش‌های مختلف با گروه ریِ‌روبی در ارتباط باشید تا به کمک کارشناسان متخصص، مشاوره مورد نظر خود را دریافت نمایید. با بازدید از وب‌سایت WWW.REYRUBI.COM یا صفحه اجتماعی به آدرس reyrubi.residence از آخرین خدمات و مطالب گروه ری‌روبی دیدن کنید یا در تمام طول شبانه روز به کمک فرم دریافت مشاوره درخواست خود را ثبت نمایید، همچنین با تماس در ساعات اداری به شماره تلفن ۲۸۴۲۲۷-۰۲۱ می‌توانید با کارشناسان ری‌روبی در ارتباط باشید.

 

انتهای پیام/

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x