مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 31 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
ورود تلویزیون های ال جی اولد 2021 به بازار

ورود تلویزیون اولد ال جی ۲۰۲۱ به بازار / OLED LG

تلویزیون های اولد ال جی در سری LG A1، LG C1 و LG G1 Gallery در ابعاد و اندازه‌های مختلف وارد بازار شد. در این مقاله با امکانات و قیمت تلویزیون‌های ال جی در سال 2021 آشنا خواهید شد. همچنین به بیان تفاوت‌های آن‌ها پرداخته شده است.

ورود تلویزیون های ال جی اولد ۲۰۲۱ به بازار

تلویزیون های اولد ال جی در سری LG A1، LG C1 و LG G1 Gallery در ابعاد و اندازه‌های مختلف وارد بازار شد.

سری LG G1 Gallery که در کنفرانس CES 2021 توجه همه را به خود جلب کرده بود، مثل یک تابلوی عکاسی روی دیوار اتاق نشیمن است.

تلویزیون های اولد ال جی از سایز ۴۸ تا ۸۳ اینچی با قیمت‌های متفاوت ارائه شده است. در این مقاله با امکانات و قیمت تلویزیون‌های ال جی در سال ۲۰۲۱ آشنا خواهید شد. همچنین به بیان تفاوت‌های آن‌ها پرداخته شده است.

 

تابلو تلویزیون ال جی اولد A1
تلویزیون OLED LG

تلویزیون اولد ال جی سری LG A1

در بین تلویزیون‌های ال جی، پایین ترین رده مربوط به سری A1 است. قیمت مدل ۵۵ اینچی این خانواده ۱۵۹۹ دلار، مدل ۶۵ اینچی آن ۲۱۹۹ دلار و مدل ۷۷ اینچی ۳۱۹۹ دلار است.

بر روی تلویزیون اولد ال جی سری LG A1 به صورت پیش فرض اپلیکیشن‌های Netflix و +Disney و Hulu و Youtube و Amazon Prime Video همچنین Apple TV وجود دارد. همچنین از AirPlay2 و HomeKit پشتیبانی می‌کنند. سیستم عامل این سری از تلویزیون‌های اولد ال جی webOS 6.0 است. این سیستم عامل رابط کاربری جدیدی دارد و به صورت هوشمندانه محتوا را برای شما به نمایش در می‌آورد.

 

تلویزیون OLED LG - تلویزیون ال جی اولد C1
تلویزیون OLED LG

تلویزیون اولد ال جی سری LG C1

سری Ci تلویزیون ال جی در ۵ اندازه عرضه شده است. قیمت مدل ۴۸ اینچی آن ۱۴۹۹ دلار، مدل ۵۵ اینچی ۱۷۹۹ دلار، مدل ۶۵ اینچی ۲۴۹۹ دلار، مدل ۷۷ اینچی ۳۷۹۹ دلار و مدل ۸۳ اینچی ۵۹۹۹ دلار است که گران ترین عضو سری C1 تلویزیون اولد ال جی است.

تمام مدل‌های ذکر شده تلویزیون اولد ال جی سری C1 از چهار ورودی HDMI 2.1 برخوردارند. پورت‌های فوق از محتوای ۴k 120 hz و eARC پشتیبانی می‌کنند. پردازنده مورد استفاده در این سری از نوع پردازنده جدید Alpha 9 Gen 4 AI است. ال جی وعده داده که به کمک این نوع ار پردازنده‌ها کیفیت تصویر به صورت هوشمندانه ارتقا می‌یابد. به کمک قابلیت AL Sound Pro صدای معمولی به صدای فراگیر ۵.۱.۲ تبدیل می‌شود. همچنین این سیستم توانایی Auto Volume Leveling بین کانال‌ها و اپلیکیشن‌ها را دارد.

در سری C1 تلویزیون اولد ال جی از سیستم عامل webOS 6.0 استفاده شده است.

 

تلویزیون ال جی اولد galleryتلویزیون ال جی سری LG G1 Gallery

پرچمدار تلویزیون‌های ال جی در سال ۲۰۲۱، تلویزیون اولد ال جی سری LG G1 Gallery است. این سری از تلویزیون‌ها در سه اندازه مختلف ارائه شده‌اند. قیمت مدل ۵۵ اینچی ۲۱۹۹ دلار، مدل ۶۵ اینچی ۲۹۹۹ دلار و گرانترین تلویزیون ال جی با صفحه نمایش ۷۷ اینچی ۴۹۹۹ دلار است.

مدل‌های فوق از پنل OLED evo ال جی استفاده کرده‌اند. این پنل جزئیات و روشنایی بهتری ارائه کرده است. از دیگر ویژگی‌های این پنل، حاشیه‌های باریکتر و ضخامت کمتر آن‌هاست. همین ضخامت کم باعث شده است هنگامی که بر روی دیوار نصب می‌شوند مانند یک تابلو نقاشی به نظر برسد. البته ال جی برای مشتریانی که تمایلی به نصب تلویزیون بر روی دیوار ندارند یک پایه مخصوص زمینی برای نصب آن بر روی زمین ارائه کرده است.

ورودی‌ تلویزیون اولد ال جی سری Gallery کاملا مشابه سری C1 است و دقیقا از همان فناوری‌های صوتی و پردازنده‌ها استفاده می‌کند.

 

 

تلویزیون OLED LG - تابلو تلویزیون ال جی اولد gallery
تلویزیون OLED LG

 

یک سیستم بسیار هیجان‌انگیز که در سری Gallery استفاده شده Game Optimizer است. به کمک این سیستم تنظیمات صفحه بسته به نوع بازی که در حال اجرا بر روی تلویزیون است تغییر می‌کند و بهترین تنظیمات مربوطه را اعمال می‌کند. یک ویژگی دیگر این سری از تلویزیون‌ها سازگاری با فناوری G-Sync شرکت Nvidia و FreeSync شرکت AMD است.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x