مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 7 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
شیوانا

مجموعه داستان های شیوانا؛ شیوانا کیست؟

مجموعه داستان های شیوانا؛ شیوانا کیست؟ ... در لغت به معنی "خدای عشق، معرفت و دانایی" است و در تاریخ مشرق زمین، او را "استاد معرفت "می دانند.

شیوانا کیست؟

شیوانا در لغت به معنی “خدای عشق، معرفت و دانایی” است و در تاریخ مشرق زمین، او را “استاد معرفت”می دانند. در واقع شخصیتی تخیلی و عرفانی است که توسط فرامرز کوثری نویسنده متولد شده است و در فضای مجازی بیشتر از آن که هویتش مشخص باشد، حکایت‌ها و داستان های اخلاقی وی شناخته شده‌ است.

 در این باره که شیوانا کیست، آیا شخصیت واقعی هندی، ژاپنی و یا تخیلی ایرانی است، نظرات مختلفی ارایه شده است که مجال جزییات آن، در این بحث نمی گنجد ولی آنچه بیش از شخصیت خود شیوانا، مهم و قابل توجه است، عمق نگاه شیوانا و طرز تفکر او به زندگی است که با بیانی نغز، روزمرگی های ما را به تصویر می کشد و به زیبایی مرز خوبی و بدی را می شناساند.

 نوع نگاه شیوانا به زندگی دقیق و خردمندانه است و مانند مرواریدی در صدف زندگی پرتلألو و ارزشمند می درخشد. دانایی شیوانا، بی نظیر و ذهنی اندیشمند دارد که در محضرش می توان به غایت معرفت و سعادتمندی رسید.

بیایید در گذر پرخطر زندگی، در مکتب استاد شیوانا دل بسپاریم به سخنان دلنشین و آموزنده اش، تا به سلامت به سرمنزل مقصود برسیم.

با ما همراه باشید در سفری هیجان انگیز، با مجموعه داستان های جذاب و شیرین شیوانا …

 

برای مطالعه داستان های شیوانا کلیک کنید.

 

 

 مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x