مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 6 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار - معرفی انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار

معرفی انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار ۱ (Kung Fu Panda)

پاندای کونگ‌فو کار انیمیشنی به کارگردانی جان استیونسن است که بعد از اکران در سال 2008 توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد.منتقدان درون‌مایه طنز این انیمیشن را مورد تحسین قرار داده و از خلاقیت سازندگان در به‌ تصویر کشیدن صحنه‌های مبارزه تمجید کردند.

معرفی انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار ۱ (Kung Fu Panda)

نمرات

IMDb: 7.5

Rotten Tomatoes: %87

Metacritic: %74

عوامل

کارگردان: Mark Osborne, John Stevenson

صداپیشه گان: Jack Black, Ian McShane, Angelina Jolie

درباره انیمیشن

پاندای کونگ‌فو کار انیمیشنی به کارگردانی جان استیونسن است که بعد از اکران در سال ۲۰۰۸ توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد.

داستان این انیمیشن جذاب توسط جاناتان ایبل و گلن برگر نوشته شد؛ ملیسا کاب نیز به ‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت.

این فیلم نخستین اثر از مجموعه انیمیشن‌های پاندای کونگ‌فو کار محسوب می‌شود؛ بعد از موفقیت‌های تجاری بزرگ انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار، سازندگان دو دنباله دیگر از آن تولید کردند که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۶ اکران شدند.

منتقدان درون‌مایه طنز این انیمیشن را مورد تحسین قرار داده و از خلاقیت سازندگان در به‌ تصویر کشیدن صحنه‌های مبارزه تمجید کردند.

خلاصه داستان انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار بدین شرح است:

یک پاندا به نام پو همراه با پدرش (که در واقع پدر اصلی پو نیست و تنها او را بزرگ کرده است) در دوران چین باستان زندگی کرده و زندگی خود را با آش‌فروشی می‌گذرانند؛ پو عاشق کونگ‌فو بوده و همیشه دوست داشته تا گروه پنج آتشین را از نزدیک ببیند. گروه پنج آتشین جنگجویان برتر کونگ‌فو در چین هستند که توسط استاد شیفو آموزش دیده‌اند. در سطح شهر اطلاع‌رسانی می‌شود که قرار است استاد اوگوی از بین اعضای گروه پنچ آتشین (افعی، ببری، میمون، لک‌لک و مانتیس) جنگجوی واقعی اژدها را طی مراسمی انتخاب کند؛ پو نیز خوشحال شده و تصمیم می‌گیرد در این مراسم شرکت کرده تا در کنار فروش آش، قهرمانان رویایی خود را از نزدیک ببیند؛ اما حضور او در این مراسم باعث تغییر زندگی‌اش برای همیشه می‌شود.

جوایز انیمیشن

پاندای کونگ‌فو کار با دریافت ۱۰ جایزه از مراسم آنی جزو رکورد داران کسب مدال از این فستیوال به شمار می‌رود.

تصاویر و تریلر انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار ۱ (Kung Fu Panda)

امیدواریم از دیدن انیمیشن جذاب پاندای کونگ‌فو کار ۱ (Kung Fu Panda) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها و انیمیشن ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x