مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 1 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
ساعت هوشمند Smart watch

نکات مهم در انتخاب ساعت هوشمند به عنوان گجت رایج

ساعت هوشمند یک گجت رایج است که در انتخاب آن باید بسیار هوشمندانه عمل کرد. در صورت عدم رعایت نکات مطرح شده در این مقاله پول خود را هدر داده‌اید.

نکات مهم در انتخاب ساعت هوشمند (اسمارت واچ) به عنوان گجت رایج

نکات انتخاب و خرید ساعت هوشمند عالی

مثل گذشته انتخاب ساعت هوشمند ساده نیست. ویژگی‌های زیادی از قبیل استفاده از رنگ‌های متنوع، سبک‌های جدید، جنس‌های متفاوت و از همه مهمتر فناوری‌های اسمارت واچ نسبت به گذشته بسیار تفاوت کرده است. برندها بسیار متنوع شده است. در بازار فقط شاهد ساعت اپل یا همان اپل واچ نیستید. بنابراین انتخاب یک گجت رایج هوشمند سخت‌تر شده است و باید با دقت بیشتری عمل کرد.

اسمارت واچ - تنوع ساعت هوشمند smartwatch

در این مقاله تحلیلک به نکات مهم در انتخاب ساعت هوشمند پرداخته است. به کمک این نکات قادر خواهید بود یک خرید عالی داشته باشید. پس با تحلیلک همراه باشید.

سازگاری ساعت هوشمند و گوشی موبایل

آیا ساعت هوشمند با تلفن من سازگار است؟

مهمترین سوالی که قبل از خرید ساعت هوشمند باید پاسخ دهید این است که آیا اسمارت واچ با تلفن هوشمندتان سازگار است یا خیر؟ اگر شما بدون پاسخ به این سوال دست به خرید اسمارت واچ بزنید پول خود را دور ریخته‌اید. ساعت‌های هوشمند مخصوص اندروید و ای او اس یا حتی ویندوز در بازار وجود دارند.

معمولا ساعت‌های هوشمند به عنوان یک گجت رایج طوری طراحی نمی‌شوند که فقط با گوشی خاصی سازگار باشند. اما برخی از این گجت‌‌‌های رایج طوری طراحی شده‌اند که فقط با یک سیستم عامل یا گوشی خاص کار کنند.

بیشتر بخوانید: تماس ویدیویی بو دار / انتقال بو شایعه یا واقعیت؟

مشتریان اپل واچ کاربرانی هستند که گوشی اپل دارند. محصولات اپل اصولا علاقه‌ای ندارند که با سایر دستگاه‌ها و سیستم عامل‌ها کار کنند. بنابراین اگر گوشی اپل ندارید بهتر است از ساعت هوشمندی استفاده کنید که از اندروید پشتیبانی می‌کند و ارتباط بیشتری با سایر برندها دارد.

گجت رایج - قابلیت‌های ساعت هوشمند smart watchقابلیت های مورد نظر اسمارت واچ

پس از اینکه سازگاری و هزینه مورد نظر جهت خرید ساعت هوشمند را تعیین کردید باید دقیقا انتظارتان از اسمارت واچ را مشخص کنید. ویژگی‌هایی که ساعت‌ها ارائه می‌کنند متفاوت است در نتیجه باید اولویت گذاری دقیقی انجام دهید.

اگر تناسب اندام برای شما کلیدی است و دوست دارید سلامتی شما کنترل شود دستگاه‌هایی مانند Fibits وجود دارند که کار شما را راه می‌اندازند. به کمک این دستگاه می‌توانید ضربان قلب خود را مانیتور کنید، به تجزیه و تحلیل مسیرهای دویدن بپردازید، ریتم خواب خود را تنظیم کنید، تعداد قدم‌ها و کالری سوزانده شده خود را محاسبه کنید. در این صورت نیاز به هزینه زیاد برای خرید اسمارت واچ ندارید.

اما اگر بخواهید از گجت خود برای برخی از قابلیت‌های موبایل استفاده کنید و اهل فناوری هستید ساعت هوشمند به شما کمک می‌کند. برای مثال می‌خواهید از تماس‌های دریافتی، پیامک، اعلان‌های رسانه‌های اجتماعی اطلاع پیدا کنید و بدون برداشتن تلفن خود به آن‌ها پاسخ دهید در این‌صورت ساعت هوشمند یک گجت هوشمندانه برای شما خواهد بود. اسمارت واچ به عنوان یک گجت رایج می‌تواند دستیار شخصی روی مچ دست شما باشد. در صورتی که به موارد گفته شده علاقه‌مند هستید سری به اسمارت واچ سامسونگ بزنید که در زمینه تکنولوژی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بیشتر بخوانید: کوله پشتی هوشمند چینی / چراغ خونم تویی!

عمر باتری پارامتر مهمی در انتخاب ساعت هوشمند است و این امر می تواند در انتخاب شما بسیار کارساز باشد. از نظر سبک، ردیاب های تناسب اندام باید از دوام بالایی برخوردار باشند، بنابراین سبک های قوی تر را در نظر بگیرید.

هزینه خرید اسمارت واچ

گران بودن یک ساعت هوشمند الزاما به معنای بهترین بودن آن نیست. شما باید با توجه به نیاز خود دست به خرید اسمارت واچ بزنید.  ممکن است بسیاری از امکاناتی که در یک اسمارت واچ گران قیمت است به کار شما نیاید و با یک هزینه بسیار کمتر می‌توانید ساعت هوشمندی را خریداری کنید که تمام نیازهای شما را پاسخ‌گو باشد. یک اسمارت واچ معمولی به عنوان یک گجت رایج قیمتی در حدود ۷۰ تا ۱۰۰ دلار دارد.

اسمارت واچ

در این مقاله به طور تخصصی نکات جامعی برای خرید ساعت هوشمند ارائه شد. شما می‌توانید پس از مطالعه این مقاله و بررسی نکات مطرح شده اسمارت واچ مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. مهمترین نکته در انتخاب یک گجت رایج هوشمند شناسایی نیازهای شخصیتان است.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x