مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 6 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.

آرایشگاه هایی که بیشترین مشتری را دارند چه خدماتی را بیشتر ارائه میدهند؟

امروزه آرایشگاه ها نسبت به گذشته خیلی پیشرفت کرده و روز به روز دامنه خدمات خود را گسترش می دهند. این کار باعث می شود وقتی مشتری به بهترین آرایشگاه تهران مراجعه می کند، بتواند تمام کارهای زیبایی از مو گرفته تا ناخن، اپیلاسیون و ... را یکجا انجام دهد. در ادامه به انواع خدماتی که در آرایشگاه ها ارائه می شود می پردازیم.

آرایشگاه هایی که بیشترین مشتری را دارند چه خدماتی را بیشتر ارائه میدهند؟

امروزه آرایشگاه ها نسبت به گذشته خیلی پیشرفت کرده و روز به روز دامنه خدمات خود را گسترش می دهند. این کار باعث می شود وقتی مشتری به بهترین آرایشگاه تهران مراجعه می کند، بتواند تمام کارهای زیبایی از مو گرفته تا ناخن، اپیلاسیون و … را یکجا انجام دهد. در ادامه به انواع خدماتی که در آرایشگاه ها ارائه می شود می پردازیم.

انواع خدمات آرایشگاه ها

از جمله خدمات متنوعی که آرایشگاه ها ارائه می دهند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خدمات مو

امروزه خدمات مو دیگر محدود به کوتاهی، رنگ و براشینگ نیست، بلکه کارهای دیگری نیز روی موها انجام می شود که عبارتند از:

اکستنشن

اکستنشن مو یک فرایند آرایشی است که در آن موهای خارجی به وسیله مواد خاص و یا ابزارهای خاصی به موهای اصلی اضافه می‌شوند. این فرایند معمولا برای افزایش حجم موها، طول موها و یا تغییر رنگ موها به کار می‌رود. در این فرایند مویی که به موهای اصلی خود فرد چسبانده می شود، می تواند موی طبیعی یا مصنوعی باشد.

آرایشگاه هایی که بیشترین مشتری را دارند چه خدماتی را بیشتر ارائه میدهند؟

کوتاهی

کوتاهی مو یکی از خدمات رایج در بهترین آرایشگاه تهران است. قبل از کوتاهی توصیه می‌شود که با آرایشگر خود در مورد مدل مورد نظر صحبت کنید و نظرات و پیشنهادات او را هم دریافت کنید. در انتخاب آرایشگر مناسب برای کوتاهی مو، به مهارت و تجربه آنها توجه کنید.

کراتینه

در این روش ماده ای به نام کراتین به موها اضافه می‌شود تا باعث تقویت، نرم و درخشان شدن موها شود. کراتین یک پروتئین طبیعی در مو و پوست است که به مرور زمان از مقدار آن در موها کاسته می شود. استفاده از کراتین در محصولات آرایشی و بهداشتی، به موها انعطاف و لطافت داده و از شکستگی آنها پیشگیری می کند. موها پس از کراتین، ظاهری لخت، زیبا، درخشان و جذاب پیدا می کنند.

رنگ و مش

رنگ و مش مو دو تکنیک پرکاربرد در بهترین آرایشگاه تهران هستند که برای تغییر رنگ موهای اصلی استفاده می شوند. برای رنگ کردن موها، باید رنگ مو را با توجه به رنگ خود مو انتخاب کرد و پیش از اینکه تمام موهایتان را رنگ کنید، ابتدا تست حساسیت رنگ را بر روی مو و سر خود انجام دهید.

اجرای مش هم تا حد زیادی مشابه رنگ کردن مو است. با این تفاوت که در این روش به جای استفاده از یک رنگ، پکیجی از رنگ‌ها در کنار هم استفاده می شوند.

براشینگ

براشینگ مو یک روش سریع و آسان برای خشک کردن و حالت دادن موها با استفاده از دستگاهی به نام سشوار است. در این روش، موها با استفاده از باد گرم سشوار خشک می شوند و همزمان توسط یک برس مخصوص حالت داده می شوند.

بوتاکس

روشی است که برای تقویت موها استفاده می شود و مشکلاتی مثل ریزش مو، نازک شدن موها و ضعیف شدن موها را برطرف می کند. در این روش ماده مورد نظر را در پوست سر تزریق می کنند.

شینیون

روشی برای جمع کردن موها در پشت سر به مدل های مختلف است. شینیون معمولاً برای رویدادهای خاص مانند عروسی، مجالس، مراسم هنری و غیره استفاده می‌شود. این روش نسبتاً ساده و سریع است و می تواند توسط تمام آرایشگران اجرا شود.

خدمات ابرو

از جمله کارهایی که در بهترین آرایشگاه های تهران ها روی ابروها انجام می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هاشور ابرو

کاشت ابرو یکی از روش‌های معمول جهت بهبود شکل و زیبایی ابروهاست. در این روش، با استفاده از هاشور زدن به ابروها، ظاهر ابروها بهبود داده می شود و باعث ایجاد ظاهری جوان تر برای فرد می شود.  برای اینکار، ابتدا متخصص به صورت دقیق ابروهای شما را بر اساس شکل صورتتان طراحی می‌کند.

میکروبلیدینگ ابرو

از روش های نیمه دائم در طراحی ابرو است. در واقع شبیه همان تاتوی ابرو، اما به شکل طبیعی تر است.

ش

فیبروز ابرو

این روش با استفاده از قلم میکروبلیدینگ انجام می شود. الگوی به کار گرفته شده در این روش، همان الگوی طبیعی ابرو، یعنی هم جهت با رویش طبیعی ابرو است.

میکروپیگمنتنشن ابرو

روشی نیمه دائمی در زیبایی ابروهاست که در آن به وسیله سوزن های میکرو، در زیر لایه بیرونی پوست، رنگدانه های معدنی گذاشته می شود.

رنگ ابرو

این کار هم روشی رایج در آرایشگاه هاست و معمولا خانم ها دوست دارند که ابروهایشان را همرنگ موهایشان درآورند.

خدمات ناخن

خدمات ناخن عبارتند از:

  • مانیکور

به منظور زیبایی ناخن های دست با استفاده از ابزارهای مخصوص انجام می شود. در این روش لایه های اضافی اطراف ناخن و به اصطلاح پوست مرده برداشته می شود، به ابروها سوهان زده می شود و در کل شکل ناخن زیباتر از قبل می شود.

  • پدیکور

همانند مانیکور ناخن است، با این تفاوت که به جای ناخن های دست، روی ناخن های پا انجام می شود.

  • کاشت ناخن

در این روش روی ناخن طبیعی فرد، نوعی ناخن مصنوعی مخصوصی گذاشته می شود که به آن تیپ می گویند و سپس روی آن را با مواد مخصوصی به رنگ های مختلف می پوشانند. در واقع یک روش تزئینی برای ناخن هاست.

  • لمینت

همانند کاشت ناخن است، با این تفاوت که دیگر از تیپ یا ناخن مصنوعی روی ناخن استفاده نمی شود و مستقیما روی ناخن طبیعی را با ماده مخصوصی به رنگ های مختلف می پوشانند.

  • ژلیش

در اینجا هم ماده ای مانند لاک ناخن را روی ناخن طبیعی می زنند. این ماده در رنگ های مختلف وجود دارد. تفاوت این ماده با لاک معمولی در این است که برای خشک کردن لاک در روش ژلیش باید از دستگاه مخصوصی استفاده شود. ماندگاری این ماده، از لاک ناخن طبیعی بیشتر است.

خدمات تتو

از این خدمات می توان به تاتو صورت و بدن، خط لب دائمی، خط چشم دائمی، هاشور سر، رژ گونه دائم، میکروبلدینگ، قرینه سازی ابرو، سایه اپیلاسیون و مواردی از این قبیل اشاره کرد که همگی در آرایشگاه قابل انجام هستند.

گریم و میکاپ

برای میکاپ صورت از تکنیک هایلایت و لولایت در اجزای صورت و انواع ترفندهای آرایش و میکاپ صورت استفاده می شود. گریم هم شامل مواردی مثل گریم عروس، گریم سینمایی و گریم می شود. برای انجام این کارها از مواد آرایشی مختلفی با استفاده از ابزارهای مخصوص استفاده می شود.

پاکسازی پوست

فرایندی است که به منظور زیباتر شدن و تقویت پوست صورت انجام می شود و شامل برداشتن انواع آلودگی ها، جوش های سرسیاه و سلول های مرده از روی پوست صورت است که باعث طراوت و شادابی پوست صورت می شود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x