مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 8 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
ارز دیجیتال کوتی COTI چیست و چه آینده ای دارد؟

ارز دیجیتال کوتی COTI چیست و چه آینده ای دارد؟

ارز دیجیتال کوتی COTI چیست و چه آینده ای دارد؟ شبکه کوتی دارای یک ارز دیجیتال بومی به نام COTI است که مبتنی بر DAG ساخته شده است. امکان استخراج ارز COTI وجود ندارد و می‌توانید آن را در ۳ بستر تراست چین، اتریوم و  BNBCHAIN دریافت کنید. دارندگان توکن کوتی می‌توانند با مراجعه به سایت bridge.coti.io، دارایی دیجیتالی خود را به هر کدام از این ۳ شبکه منتقل کنند. همچنین می‌توانید ارز کوتی را برای دریافت پاداش به خزانه‌داری این پلتفرم واریز کنید که به آن استیکینگ ارز دیجیتال نیز گفته می‌شود. این خزانه‌داری، پاداش استیکینگ را به‌صورت مرتب و با توجه به سهم هر فرد واریز می‌کند.

ارز دیجیتال کوتی COTI چیست و چه آینده ای دارد؟

با ظهور ارزهای دیجیتال، تمامی افراد انتظار داشتند یک تحول اساسی در صنعت پرداخت رخ دهد و مرحله جدیدی آغاز می‌شود. با این حال ارزهای دیجیتال در مقیاسی که فعالان تصور می‌کردند، خیلی کارآمد نبودند و مشکلاتی مانند سرعت پایین و نقل‌وانتقالات مانع موجب رشد آنها شد. در این میان شبکه Coti با هدف رفع این مشکلات و افزایش سرعت در انجام تراکنش‌ها به میدان آمد.

کوتی یک اکوسیستم بلاکچینی است امکان انجام تراکنش با سرعت بالا و کارمزد پایین را برای معامله‌گران فراهم می‌کند. این اکوسیستم قصد دارد با حذف واسطه‌ها و فراهم‌کردن بستری برای ایجاد راه‌حل‌های پرداخت و استیبل‌کوین‌های اختصاصی برای هر شرکت است.

چنانچه قصد خرید ارز کوتی را دارید بهتر است با سازوکار و آینده این پروژه آشنا شوید. پس به خواندن ادامه دهید.

معرفی شبکه Coti

کوتی اولین شبکه بلاکچینی است که قصد دارد بستری غیرمتمرکز و مقیاس‌پذیر را برای پرداخت‌های آنلاین ایجاد کند. این شبکه با ترکیب‌کردن فضای سنتی در پرداخت‌ها و روش‌های جدید همانند دفترکل توزیع شده، می‎خواهد نسل بعدی پرداخت‌های غیرمتمرکز را که بر اساس اعتماد بنا می‌شوند را ایجاد کند.

با نوآوری‌هایی که در شبکه کوتی انجام شده، الگوریتم تراست چین توانسته اجماع میان کاربران را شکل دهد. ازآنجایی‌که این شبکه در معماری ساختار داده‌‌های خود از فناوری گراف غیرمدور هدایت شده استفاده می‌کند، ‌ تمامی تراکنش‌ها درون شبکه کوتی به‌جای اینکه از طریق بلاک به یکدیگر متصل شوند به‌صورت مستقیم به هم وصل می‌شوند. این ساختار باعث می‌شود تا تراکنش‌ها با سرعت بیشتری انجام شوند. شبکه کوتی می‌تواند در هر ثانیه ۱۰ هزار تراکنش را پردازش کند.

تاریخچه شبکه Coti

شبکه کوتی در می ۲۰۱۷ در جبل‌الطارق  کار خود را آغاز کرد. این پروژه در آوریل ۲۰۲۱ توانست از صندوق سرمایه‌گذاری کاردانو کمک مالی به ارزش ۵۰۰ هزار دلار دریافت کند. کوتی با هدف حل ضعف‌های اقتصادی سنتی در زمینه قانون‌گذاری، امنیت، مصرف بالای انرژی و عدم اعتماد به فناوری بلاک چین ساخته شد.

آشنایی با خالق و بنیان‌گذاران شبکه کوتی

ارز دیجیتال کوتی COTI چیست و چه آینده ای دارد؟
ارز دیجیتال کوتی COTI چیست و چه آینده ای دارد؟

تیم توسعه‌دهنده پروژه کوتی را مهندسین، توسعه‌دهندگان، بانکداران و محققانی تشکیل می‌دهند که همگی به بلاک چین و تمرکززدایی علاقه دارند. این شرکت در حال حاضر ۴۹ عضو دارد. دیوید اساراف (David Assaraf) هم‌ بنیان‌گذار، شهاف بار گفن (Shahaf Bar-Geffen) مدیرعامل و نیر هالوانی (Nir Haloani) به‌عنوان مدیر ارشد فناوری در این گروه مشغول به فعالیت هستند.

از مشاورانی که در این پروژه همکاری می‌کنند می‌توان به مت مک بردی (Matt McBrady) و گرگ کید (Greg Kidd) اشاره کرد.

آشنایی با ارز دیجیتال COTI

شبکه کوتی دارای یک ارز دیجیتال بومی به نام COTI است که مبتنی بر DAG ساخته شده است. امکان استخراج ارز COTI وجود ندارد و می‌توانید آن را در ۳ بستر تراست چین، اتریوم و  BNBCHAIN دریافت کنید. دارندگان توکن کوتی می‌توانند با مراجعه به سایت bridge.coti.io، دارایی دیجیتالی خود را به هر کدام از این ۳ شبکه منتقل کنند. همچنین می‌توانید ارز کوتی را برای دریافت پاداش به خزانه‌داری این پلتفرم واریز کنید که به آن استیکینگ ارز دیجیتال نیز گفته می‌شود. این خزانه‌داری، پاداش استیکینگ را به‌صورت مرتب و با توجه به سهم هر فرد واریز می‌کند.

ارز دیجیتال COTI با ارزش بازار حدود ۵۶.۸۴ میلیون دلار در رتبه ۳۳۵ بازار کریپتو جای گرفته است و سهم ۰.۰۰۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. بالاترین قیمت این توکن در تاریخ اکتبر ۲۰۲۱ معادل ۰.۶۸ دلار بوده است که هم اکنون ۹۳٪ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش ارز COTI حدود ۱.۲۲ میلیارد است که در نهایت تعداد واحدهای آن به ۲ میلیارد خواهد رسید.

نحوه خرید و فروش ارز COTI در ایران

ارز دیجیتال کوتی COTI چیست و چه آینده ای دارد؟
ارز دیجیتال کوتی COTI چیست و چه آینده ای دارد؟

صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز بسیاری ارز دیجیتال COTI را لیست کرده‌اند. به همین جهت شما می‌توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. صرافی‌های بایننس، ‌کوین بیس، کوکوین و هیوبی بیشتری حجم معاملاتی برای این ارز را ثبت ‌کرده‌اند.

امکان خرید ارز کوتی در پلتفرم‌های ایرانی مانند صرافی ارز دیجیتال تبدیل نیز وجود دارد و شما می‌توانید بدون تغییر IP و در بستری امن معاملات خود را انجام دهید. به دلیل وجود تحریم‌ها علیه کشورمان ایران، برخی از صرافی‌های خارجی در صورت مشاهده IP ایران، حساب کاربری را بلوکه می‌کنند. به همین جهت پیشنهاد می‌شود از یک صرافی ایرانی برای خرید ارز COTI استفاده کنید.

کیف پول مناسب ذخیره ارز COTI

ارز دیجیتال COTI توکن اصلی شبکه کوتی است به همین جهت برای نگه‌داری از این توکن باید از کیف پول‌هایی استفاده کنید که با این شبکه سازگار است. برای ذخیره این ارز بهتر است از کیف پول Crypto wallet شبکه کوتی استفاده کنید. برای ذخیره توکن‌های ERC-20 و BEP-20 می‌توانید از کیف پول تراست ولت، متامسک و بایننس چین ولت استفاده کنید.

پیش بینی آینده ارز دیجیتال کوتی

ارز کوتی با مکانیسم خلاقانه‌ای که ارائه کرده است توانسته اعتماد بسیاری از معامله‌گران را در سراسر جهان جلب کند. در نتیجه این اعتماد، افراد بیشتری جذب آن شدند و آینده‌ای درخشان و منحصربه‌فرد را برای این پروژه رقم زدند. ارز COTI عملکرد بالایی دارد و به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا پرداخت و دریافتی‌های خود را از طریق ارز دیجیتال با سرعت بالاتری انجام دهند. این رمزارز مخصوص پرداخت‌های غیرمتمرکز است و برای استفاده‌های تجاری طراحی و ساخته شده است.

برخی از کارشناسان حوزه کریپتو بر این باورند قیمت ارز دیجیتال COTI تا پایان سال ۲۰۲۳ حداکثر به ۰.۹۵ دلار می‌رسد. این ارز در مسیر رشد قرار دارد اما نباید انتظار افزایش قیمت نجومی را از آن داشته باشید.

آنها همچنین برای سال ۲۰۲۴ قیمت کوتی را حداکثر ۱.۸۹ دلار پیش‌بینی کرده‌اند. میانگین قیمت در این سال ممکن است ۱.۵۸ دلار باشد.

سخن پایانی

تیم توسعه‌دهنده شبکه و ارز دیجیتال COTI بر این باورند که این مارکت به یک راه‌حل لایه اولی مناسب با نیازهای پرداختی مصرف‌کنندگان و تاجران نیاز دارد. شبکه کوتی بستر لازم برای صدور و عرضه توکن‌های اختصاصی کسب‌وکارها، استیبل‌کوین‌ها و فروشندگان را فراهم می‌کند. بدین معنا که کسب‌وکارها می‌توانند توکن‌های اختصاصی داشته باشند که به‌صورت آنی و هزینه خیلی کم قابل‌انتقال هستند.

پلتفرم کوتی به دنبال همکاری با سازمان‌های مختلف است به همین دلیل می‌توان آینده درخشانی را برای این اکوسیستم پیش‌بینی کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x