مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 31 فروردین / 1403
Search
Close this search box.

انیمیشن من نفرت‌ انگیز ۲ (۲ Despicable Me)

گرو که از یک تبهکار فوق العاده خبیث به یک پدر مهربان و فداکار تبدیل شده است، درخواست تیمی از تبهکاران را برای انجام یک ماموریت جدید رد می‌کند. با اینحال بعد از اتفاقاتی که می‌افتد، گرو این درخواست را قبول کرده و به همراه شخص دیگری به نام لوسی نقشه انجام ماموریت را می‌کشند و…

انیمیشن من نفرت‌ انگیز ۲ (۲ Despicable Me)

نمرات

IMDb: 7.3

Rotten Tomatoes: %75

Metacritic: %62

عوامل

کارگردان: Pierre Coffin, Chris Renaud

نویسندگان: Cinco Paul, Ken Daurio

صداپیشه گان: Steve Carell, Kristen Wiig, Benjamin Bratt

 

درباره انیمیشن

گرو که از یک تبهکار فوق العاده خبیث به یک پدر مهربان و فداکار تبدیل شده است، درخواست تیمی از تبهکاران را برای انجام یک ماموریت جدید رد می‌کند. با این حال بعد از اتفاقاتی که می‌افتد، گرو این درخواست را قبول کرده و به همراه شخص دیگری به نام لوسی نقشه انجام ماموریت را می‌کشند و…

من نفرت انگیز ۲ به انگلیسی:(Despicable Me 2) یک فیلم-انیمیشن کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۳ است که توسط Illumination Entertainment برای Universal Pictures تولید شده و توسط Illumination Mac Guff انیمیشن شده است. این دنباله انیمیشن من نفرت انگیز و دومین قسمت از حق امتیاز Despicable Me است. این انیمیشن به کارگردانی پیر کوفین و کریس رنو ساخته شد و سینکو پل و کن داوریو آن را نوشتند. استیو کارل، راسل برند، میراندا کاسگروو، السی فیشر و دانا گایر به ترتیب در نقش های گرو، دکتر نفاریو، مارگو، اگنس و ادیث دوباره بازی می کنند. کریستن ویگ، بازیگر خانم هتی در انیمیشن اول، صداپیشگی نماینده لوسی وایلد را بر عهده دارد، همچنین می توان به کن جئونگ، بازیگر میزبان برنامه تاک شو، صدای Floyd Eagle-san اشاره کرد. از اعضای جدید بازیگران می توان به بنجامین برات در نقش ادواردو “ال ماچو” پرز و استیو کوگان در نقش سیلاس رامزبوتوم، رئیس لیگ خیالی ضد شرور اشاره کرد.

من نفرت انگیز ۲ در ۵ ژوئن ۲۰۱۳ در استرالیا به نمایش درآمد و نظرات منتقدان را به طور کلی مثبت دریافت کرد و بیش از ۹۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان در برابر بودجه ۷۶ میلیون دلار فروش داشته است.

جوایز انیمیشن

انیمیشن من نفرت انگیز۲ نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم متحرک و اسکار بهترین آهنگ شد و هر دو را به استودیوی انیمیشن سازی والت دیزنی واگذار کرد. این انیمیشن دومین فیلم-انیمیشن پردرآمد و سومین فیلم پردرآمد سال ۲۰۱۳ شد. من نفرت انگیز۲ همچنین سودآورترین فیلم در ۱۰۱ سال تاریخ Universal Pictures است. پیش درآمد اسپین آف و دنباله آن به ترتیب از:Minions (2015)  وDespicable Me 3 (2017)  به ترتیب منتشر شده اند.

تصاویر و تریلر انیمیشن من نفرت‌ انگیز (Despicable Me)

امیدواریم از دیدن انیمیشن جذاب من نفرت‌انگیز ۲ (۲ Despicable Me) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها و انیمیشن ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x