مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 7 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۲ (Hotel Transylvania2)

هتل ترانسیلوانیا ۲ (Hotel Transylvania 2) یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای در سبک کمدی فانتزی به شیوه سه‌بعدی است که توسط سونی پیکچرز انیمیشن تهیه شده و کلمبیا پیکچرز توزیع‌کننده آن است. فیلم به نویسندگی رابرت اسمیگل و کارگردان، گندی تارتاکوفسکی است که در کارنامه او جک سامورایی، آزمایشگاه دکستر و تایتان هم دیده می‌شود. این فیلم دنباله هتل ترانسیلوانیا در سال ۲۰۱۲ است.

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۲ (Hotel Transylvania2)

 

نمرات

IMDb: 6.7

Rotten Tomatoes: %55

Metacritic: %44

عوامل

کارگردان: Genndy Tartakovsky

نویسندگان: Peter Baynham , Robert Smigel

صداپیشه گان: … ,Adam Sandler, Andy Samberg, Selena Gomez

 

درباره انیمیشن

 به نظر می رسد که در هتل ترانسیلوانیا همه چیز به سمت خوبی در حال تغییر است. سرانجام سیاست سختگیرانه هتل از جانب هیولا دراکولا آرام گرفت و درهای هتل را به روی میهمانان انسانی گشود. اما در پشت تابوت های بسته، دراکولا نگران است که نوه شگفت انگیز نیمه انسان-نیمه خون آشام او، دنیس، نشانه هایی از خون آشام بودن را نشان ندهد. بنابراین در حالی که میویس مشغول دیدار با خانواده همسرش جانی است – برای یک شوک بزرگ فرهنگی – دراک از دوستانش فرانک، موری، وین و گریفین می خواهد تا دنیس را با یک آموزش دقیق به یک هیولا تبدیل کنند و این کار در اردوگاه بوت امکان پذیر بود. اما می دانند که پدر ولگرد بدخلق و پیر دراکولا در شرف دیدار خانوادگی از هتل است و وقتی او بفهمد که فرزند نوه اش خون خالصی ندارد و اکنون انسان ها در هتل ترانسیلوانیا رفت و آمد می کنند، همه چیز بدتر می شود.

هتل ترانسیلوانیا ۲ (Hotel Transylvania 2) یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای در سبک کمدی فانتزی به شیوه سه‌بعدی است که توسط سونی پیکچرز انیمیشن تهیه شده و کلمبیا پیکچرز توزیع‌کننده آن است. فیلم به نویسندگی رابرت اسمیگل و کارگردان، گندی تارتاکوفسکی است که در کارنامه او جک سامورایی، آزمایشگاه دکستر و تایتان هم دیده می‌شود. این فیلم دنباله هتل ترانسیلوانیا در سال ۲۰۱۲ است.

صداپیشگان، آدام سندلر، سلنا گومز، اندی سمبرگ، کوین جیمز، فرن درشر، جان لوویتز، استیو بوشمی، مالی شنون، مل بروکس، کیگان-مایکل کی و دیوید اسپید هستند. این فیلم در ۲۵ سپتامبر سال ۲۰۱۵، توسط کلمبیا پیکچرز منتشر شده‌است. دنباله این فیلم در تابستان ۲۰۱٨ پخش شد.

تصاویر انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۲ (Hotel Transylvania2)

امیدواریم از دیدن انیمیشن جذاب هتل ترانسیلوانیا (Hotel Transylvania2) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها و انیمیشن ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x