مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 1 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
با کیفیت ترین خودروساز در آمریکا معرفی

با کیفیت ترین خودروساز در آمریکا ۲۰۲۱

در این مطلب طی یک نظرسنجی که از مالکان ماشین‌های نو در آمریکا انجام شده است کارخانه وانت سازی RAM با کیفیت ترین خودروساز در آمریکا معرفی شده است. پس از RAM، دوج آمریکایی قرار دارد و در رتبه دوم قرار گرفته است. میتسوبیشی و لکسوس هم به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفته‌اند.

با کیفیت ترین خودروساز در آمریکا

در این مطلب قصد داریم با کیفیت ترین خودروسازی در آمریکا را معرفی کنیم. پس با تحلیلک همراه باشید…

RAM در صدر جدول با کیفیت ترین خودروساز در آمریکا

طی یک نظرسنجی که از مالکان ماشین‌های نو در آمریکا انجام شده است کارخانه وانت سازی RAM با کیفیت ترین خودروساز در آمریکا معرفی شده است. پس از RAM، دوج آمریکایی قرار دارد و در رتبه دوم قرار گرفته است. میتسوبیشی و لکسوس هم به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفته‌اند.

با کیفیت ترین خودروساز در آمریکا ram

معرفی موسسه جی دی پاورز

این نظرسنجی توسط موسسه جی دی پاورز و از حدود ۱۱ هزار نفر گرفته شده است. این موسسه در حدود ۳۴ سال است که این نظرسنجی را انجام می‌دهد و گزارش های آن را اعلام می‌کند و از این لحاظ اعتبار بالایی را برای خود کسب کرده است و معیار معتبری برای ارزیابی واکنش خریداران به ماشین نو است.

این موسسه خدمات مشاوره‌ای و تجزیه و تحلیل داده‌های حاصل از نظرات مصرف کنندگان را جزو خدمات خود معرفی می‌کند و می‌توان گفت از پیشگامان استفاده از داده‌های کلان و هوش مصنوعی است. این موسسه ۵۰ سال است که در زمینه تعامل مشتری و صنعت فعالیت می‌کند.

جدول با کیفیت ترین خودروساز در آمریکا

در نمودار زیر رتبه بندی که توسط موسسه جی دی پاورز مبنی بر با کیفیت ترین خودروساز آمریکا ارائه شده است.

تولید خودروهای برقی فاکسکان در اروپا

با کیفیت ترین خودروساز در آمریکا

نظرسنجی جهت معرفی با کیفیت ترین خودروساز در آمریکا چگونه انجام شده است؟

در این نظرسنجی از مالکان خودروها می‌خواهند که اشکال ماشین خود را طی ۹۰ روز اول خریداری ثبت کنند. این مشکلات به ازای هر ۱۰۰ ماشین منتشر می‌شود و خودرویی که امتیاز کمتری بگیرد خودروی بهتر و دارای رتبه بالاتری است. این رتبه بندی به طور مجزا برای هر کلاس خودرو نیز منتشر می‌شود.

امتیاز RAM در جدول با کیفیت ترین خودروساز در آمریکا ۱۲۸ است

عدد ۱۲۸ که در نمودار بالا برای RAM درج شده است نشان از آن دارد که این خودروساز به ازای هر ۱۰۰ دستگاه ماشین، ۱۲۸ مشکل اعلام شده است. جالب است بدانید که این خودروساز ۲ سال گذشته در رتبه ۲۱ با کیفیت ترین خودروساز در آمریکا قرار داشت و سال گذشته خود را به رتبه سوم رساند. اولین بار است که خودروسازی RAM در جایگاه اول با کیفیت ترین خودروساز در آمریکا قرار گرفته است.

ولوو در آینده چگونه خواهد بود؟ / ری شارژ ولوو نسل جدید خودرو

RAM چگونه شکل گرفت؟

RAM یک برند نوپا است. این شرکت در سال ۲۰۱۱ و با انشعاب از دوج شکل گرفته است. این شرکت با سه مدل وانت و دو مدل ون شروع به کار کرد.

همان‌گونه که گفته شد این نظرسنجی در سطح کلاس‌های مختلف خودرو نیز انجام شده است. طبق این نظرسنجی هفت مدل از گروه خودروسازی هیوندای در رتبه اول قرار گرفته‌اند. از این حیث هیوندای موفق‌ترین خودروساز بوده است. بعد از هیوندای، تویوتا با ۵ مدل و بی ام و با ۴ مدل در رتبه‌های بعد قرار گرفته‌اند.

از تسلا به عنوان با کیفیت ترین خودروساز در آمریکا خبری نیست!؟

شاید برای شما این سوال مطرح شده باشد که چرا تسلا در این رتبه بندی قرار نگرفته است؟ آیا تسلا توان رقابت ندارد؟ آیا تسلا ایرادهای زیادی از نظر مشتریانش دارد؟ آیا خودروهای برقی جایگاهی در بین مردم آمریکا ندارند؟

دوربردترین خودروی برقی جهان معرفی شد

تسلا اجازه نظرسنجی به جی دی پاورز نمی‌ دهد!

در پاسخ باید گفت که تسلا در ۱۵ ایالت به جی دی پاورز اجازه نظرسنجی را نداده است به همین دلیل به طور رسمی در این رده بندی حضور ندارد. اما جی دی پاورز اعلام کرده به اندازه کافی از رانندگان در ۳۵ ایالت دیگر اطلاعات کسب کرده است تا بتواند امتیاز عادلانه‌ای به این کارخانه بدهد. کیفیت ماشین‌های تسلا اگرچه نسبت به سال قبل بهتر شده است اما با کسب امتیاز ۲۳۱ در پایین جدول با کیفیت ترین خودروساز در آمریکا قرار گرفته است.

امیدواریم از این مطلب که به معرفی با کیفیت ترین خودروساز در آمریکا پرداخته بودیم لذت کافی برده باشید. خوشحال می‌شویم با بیان نظرات سازنده خود ما را در بهتر شدن این مطالب یاری رسانید.

منبع: بی بی سی

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x