مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 8 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
املاک چیتگر

بزرگترین بانک اطلاعات املاک چیتگر

املاک چیتگر جزو منطقه غربی تهران یا همان مناطق ۲۲ می‌باشد که به سبب مساحت بسیار زیاد آن در حال حاضر آپارتمان‌ها، منازل ویلایی، مغازه و واحد‌های تجاری بسیار زیادی در این منطقه ساخته شده‌اند. برای آشنایی کامل با املاک چیتگر به ویژه پروژه مهم نیروی ارتش تا پایان محتوا همراه ما بمانید.

املاک چیتگر جزو منطقه غربی تهران یا همان مناطق ۲۲ می‌باشد که به سبب مساحت بسیار زیاد آن در حال حاضر آپارتمان‌ها، منازل ویلایی، مغازه و واحد‌های تجاری بسیار زیادی در این منطقه ساخته شده‌اند. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پروژه نیروی ارتش اشاره نمود که پهنه‌های زیادی همچون پهنه طبیعت، پهنهA، پهنهB، پهنهD و پهنهE در آن وجود دارد که در ادامه به معرفی کامل آن‌ها خواهیم پرداخت‌. برای آشنایی کامل با املاک چیتگر به ویژه پروژه مهم نیروی ارتش تا پایان محتوا همراه ما بمانید.

املاک چیتگر

معرفی شهرک چیتگر و املاک آن

در غربی‌ترین منطقه تهران یکی از پروژه‌های مهم زیر نظر نیروی ارتش شهرک‌های چیتگر هستند که عموما به نام پهنه شناخته می‌شوند که اغلب افراد تمایل دارند به سبب امکانات مختلف این شهرک خرید آپارتمان در چیتگر را از این منطقه انجام دهند. علاوه بر شهرک احداثی توسط نیروی ارتش شهرک‌های مختلف دیگری همچون شهرک گلستان، شهرک دانشگاه صنعتی شریف، شهرک امید دژبان، شهرک شهید باقری و غیره با تعداد بلوک‌ها، واحد‌ها و طبقات مختلف در املاک چیتگر احداث گردیده‌اند.

در صورت تمایل به مشاهده کامل فایلینگ و بانک اطلاعاتی واحد‌ها و شهرک‌های موجود در منطقه ۲۲ تهران که می‌توانید برای رهن، اجاره، سرمایه‌گذاری و غیره از آن‌ها باشید بایستی یک سایت املاک با پوشش دهی تمامی این فایل‌ها نظیر سایت فایل ۲۲ پیدا نمایید.

معرفی سایت املاک فایل۲۲

تجربه بسیار بالا در کنار سابقه فعالیت حرفه‌ای تیم سایت املاک بهنام و فایل ۲۲ در زمینه پوشش کامل تمامی فایلینگ‌های موجود در منطقه ۲۲ تهران و املاک چیتگر باعث گردیده است که کلیه فایلینگ‌های موجود در این منطقه را در سایت فایل ۲۲ بیابید. اگر قصد خرید آپارتمان در چیتگر را دارید و متوجه شده‌اید که در این شهرک پروژه‌ای متعلق به نیروی ارتش، یکسری پهنه‌ها نظیر پهنه طبیعت، پهنهA، پهنه B ، پهنهE و پهنه C در حال ساخت یا مراحل تکمیلی و واگذاری هستند و دلتان می‌خواهد بیش‌تر در این باره بدانید؛ پیشنهاد می‌کنیم به سایت املاک فایل۲۲ با ده مشاور تخصصی در این حوزه مراجعه فرمایید.

چرا برج‌های منطقه ۲۲ تهران طرفدار دارند؟

در این متطقه ویژه وبه خصوص تنوع بسیار بالایی از انواع برج‌ها و پروژه‌های مختلف ساخته شده و یا در مرحله ساخت، گود‌ برداری و غیره وجود دارند. جالب است بدانید به دلیل وجود ارگان‌ها و ادارات مختلف هرکدام از پیمانکاران و کارفرماهای خاص خود برخوردار می‌باشند که برای ایجاد فضای رقابتی با یکدیگر در استفاده از متریال، معماری و سایر پارامترها در ساخت املاک چیتگر در حال رقابت با یکدیگرند.

درادامه این نگاشت به طور کامل ویژه پروژه نیروی زمین ارتش و پهنه‌های آن نظیر پهنه طبیعت، پهنه A، پهنهB، پهنهD, پهنهC و پهنه E را بررسی خواهیم نمود. برای خرید آپارتمان در چیتگر به سایت کامل و جامع فایل ۲۲ با ده مشاور تخصصی کاملا حرفه‌ای و موفق در زمینه ارائه اطلاعات کامل موجود در این منطقه به صورت حضوری و یا آنلاین مراجعه فرمایید.

املاک چیتگر

معرفی شهرک امام رضا(ع) یا شهرک چیتگر

یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های مسکونی موجود در املاک چیتگر واقع در منطقه ۲۲ تهران؛ شهرک امام رضا(ع) یا همان شهرک چیتگر می‌باشد. به علت مساحت و وسعت بسیار زیاد این شهرک با مالکیت بنیاد تعاون ارتش به پنج پهنه مختلف شامل پهنه A، پهنهB، پهنهC، پهنهD و پهنهE تقسیم شده است.

ظاهر متفاوت، استفاده از متریال با کیفیت در ساخت و ساز، طراحی و معماری اروپایی، امکانات رفاهی بی‌شمار را بایستی از جمله علا‌های ویژه و متفاوت املاک چیتگر یا همان شهرک چیتگر دانست. هم‌چنین مشرف بودن به دریاچه چیتگر، شهربازی، رشته کوه‌های شمالی البرز، بازار ایران مال و سایر موارد را نباید هرگز از یاد برد. برای مشاهده کامل فایلینگ آپارتمان‌های موجود در این منطقه کافیست همین حالا به سایت فایل ۲۲ مراجعه فرمایید.

معرفی پهنه‌های موجود در این پروژه به صورت کوتاه

پهنه A : این پهنه که به نام پهنه بوستان شهرت دارد در دو بلوک با تعداد طبقات مختلف احداث گردیده و از سال ۹۳ واگذاری و تحویل آن به مالکین انجام گرفته است. جالب است بدانید در املاک چیتگر و این پهنه ویژه در کل بلوک‌های به نام پامچال و ارکیده به ترتیب با ۱۰ و ۱۱ بلوک قرار دارند. در صورت تمایل به خرید آپارتمان در چیتگر از بین تمامی بلوک‌ها در پهنه‌های مختلفی مانند طبیعت و سایر پهنه‌ها همچون A کافیست به سایت فایل ۲۲ مراجعه فرمایید.

پهنه B : این پهنه که به نام سروستان شهرت دارد، مشرف به بزرگراه خرازی، بلوار پژوهش، بزرگراه اصلی حکیم همدانی و بازار بزرگ ایران مال است در نتیجه از ویو فوق لاکچری برخوردار است. جالب است بدانید که اگر قصد خرید آپارتمان در املاک چیتگر را دارید، هرگز نگران نوع متریال و کیفیت آن‌ها نباشید؛ چرا که در این بنای ساختمانی ویژه از بهترین و عالی‌ترین متریال کمک گرفته شده‌ است. در نتیجه؛ تمامی دیوارها عایق صوت و حرارت هستند و پیچ‌ها کاملا ضد زنگ و ضد آب می‌باشد وهر کدام از متریال به کار رفته در نوع خود در املاک چیتگر جزو بهترین‌ها هستند.

پهنه C :نارنجستان یا پهنه C در اصل متعلق به تعاونی‌های زیرمجموعه ارتش مانند نیروی هوایی ارتش، تعاونی پدافند ارتش و غیره است. در حال حاضر برج‌های یک و دو این منطقه بیشتر پیشرفت فیزیکی را داشته و برج‌های ۳ و ۴ به ترتیب در مرحله اسکلت و دیوار چینی و احداث و گودبرداری قراردارند. برای خرید آپارتمان در چیتگر کافیست همین حالا به سایت فایل ۲۲ مراجعه فرمایید.

پهنهD: پهنه طبیعت مانند دیگر پهنه‌ها از تعداد بلوک‌های مختلف با اسامی مختلفی طراحی گشته است. در صورت تمایل به خرید اپارتمان در چیتگر از این پهنه ویژه با ویو عالی به سایت فایل ۲۲ مراجعه فرمایید.

پهنهE: شرقی‌ترین پهنه از املاک چیتگر، همین پهنه است که تنها فقط فاز گودبرداری آن انجام گرفته است. در صورت تمایل به خرید سهام این پهنه قبل از اتمام پروژه، کافیست همین حالا به سایت فایل ۲۲ مراجعه فرمایید.

املاک چیتگر

انواع خدمات موجود در مجموعه فایل ۲۲ در راستای رفع نیاز متقاضیان

در این مجموعه یعنی سایت فایل ۲۲ و املاک بهنام می‌توان فایلینگ کامل انواع بناهای موجود در این منطقه را برای خرید، فروش، رهن و یا اجاره مشاهده و از طریق این املاک اقدام فرمایید.

علت انتخاب مجموعه فایل ۲۲ برای خرید، رهن یا اجاره زمین، منزل و یا آپارتمان

موفقیت بالا، کامل بودن فایلینگ‌ها، حفظ حقوق مشتری و سابقه بالا را بایستی از جمله عوامل انتخاب سایت فایل ۲۲ برای خرید آپارتمان در املاک چیتگر از بین پهنه‌های نیروی ارتش و یا سایر شهرک‌ها دانست.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x