مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 8 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
بهترین نرم افزارهای فارسی سال 99

بهترین نرم افزارهای فارسی سال ۹۹ / ایرانی های پر تلاش

این رتبه بندی بر اساس کیفیت بالا، به روز رسانی مفید، نوآوری و سرگرمی انجام شده است. در ادامه با تحلیلک همراه باشید تا با بهترین نرم افزارهای فارسی سال 99 آشنا شوید.

بهترین نرم افزارهای فارسی سال ۹۹

در دوران کرونا و قرنطینه بسیاری از کسب و کارها دچار آسیب جدی شدند. در این بین برخی از کسب و کارها نه تنها دچار آسیب نشدند بلکه تقویت و گسترش هم یافتند. یکی از معیارهای انتخاب بهترین نرم افزارهای فارسی سال ۹۹، نرم افزارهایی هستند که در دوران قرنطینه عصای دست مردم شدند و نیاز به خروج از خانه را به حداقل رساندند. کالری شمار کرفس، مسیریاب نشان، پذیرش ۲۴، نرم افزار سیگنال، آی قصه، زبان بیاموز، سرآشپز پاپیون، طاقچه و نماوا به عنوان بهترین نرم افزارهای فارسی سال ۹۹ انتخاب شده‌اند.

بهترین نرم افزارهای فارسی سال ۹۹

این رتبه بندی بر اساس کیفیت بالا، به روز رسانی مفید، نوآوری و سرگرمی انجام شده است. در ادامه با تحلیلک همراه باشید تا با بهترین نرم افزارهای فارسی سال ۹۹ آشنا شوید.

کالری شمار کرفس
برنامه کالری شمار کرفس

کالری شمار کرفس

در بین نرم افزاهای سلامت و تندرسی، از نظر به روزرسانی قابلیت‌ها و نزدیک کردن خود به رقبای خارجی هیچ کدام به کالری شمار کرفس نمی‌رسند. اگر چه رقابت سالمی بین مانکن و کرفس وجود دارد اما اپلیکیشنی برای ورزش در خانه و محاسبه کالری‌های دریافتی گزینه‌ای بهتر از کرفس وجود ندارد.

در نرم افزار کالری شمار کرفس، میزان کالری مجموعه کاملی از غذاهای ایرانی وجود دارد. ارائه رژیم‌های غذایی لاغری، تمرینات مخصوص خانه، تعیین و پایش اهداف و شبکه اجتماعی قدرتمند و منسجم از دلایلی است که کالری شمار کرفس به عنوان یکی از بهرین نرم افزارهای فارسی سال ۹۹ انتخاب شده است.

کرفس در دو پلتفرم اندروید و ای او اس ارائه شده است و حجم برنام ۲۷ مگابایت است.

بهترین نرم افزار فارسی سال 99 نرم افزار کالری شمار کرفس
برنامه کالری شمار کرفس
مسیریاب نشان
برنامه مسیریاب نشان

مسیریاب نشان

مهم ترین دلیل موفقیت مسیریاب نشان به روز رسانی مفید و مستمر آن است. مسیریابی این محصول با افزایش دقت همراه بوده و باعث شده محبوبیت خاصی در میان کاربران ایرانی پیدا کند.

نمایش نمای سه بعدی تهران، نمایش نقاط خطرناک از لحاظ شیوع ویروس کرونا، نمایش لایه‌های رنگ‌بندی محدودیت ورود به شهرها و قابلیت راهنمای خروجی‌ها بخشی از امکانات جدید مسیریاب نشان است که باعث شده به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای فارسی سال ۹۹ انتخاب شود.

با توجه به آزاد شدن حالت مسیریابی گوگل مپس و افزایش رقابت در بازار داخلی سال سختی پیش روی مسیریاب نشان خواهد بود.

نشان در دو پلتفرم اندروید و ای او اس ارائه شده و حجم برنامه ۲۰ مگابایت است.

بهترین نرم افزار فارسی سال 99 مسیریاب نشان
برنامه مسیریاب نشان
پذیرش 24
برنامه پذیرش ۲۴

پذیرش ۲۴

به واسطه وحشت مردم از ویروس کرونا، بسیاری ترجیح می‌دهند پروسه درمانی خود را غیرحضوری انجام دهند. اپلیکیشن مشاوره آنلاین به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای فارسی سال ۹۹ در نقش فرشته نجات ظاهر شده و نیاز به مراجعه حضوری را به حداقل رسانده است.

پذیرش ۲۴ به واسطه پوشش بسیار خوب پزشکان از سراسر کشور و امکان رزرو آنلاین وقت پزشک و همکاری و هماهنگی تنگاتنگ با مراکز درمانی برجسته و معتبر از سایر رقبایش قوی‌تر ظاهر شده است. استمرار در خدمت رسانی با کیفیت، نرم افزار استاندارد از نقطه نظر رابط کاربری و تجربه کاری و همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته از دلایلی است که پذیرش ۲۴ به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای فارسی سال ۹۹ انتخاب شده است.

پذیرش ۲۴ در دو پلتفرم اندروید و ای او اس ارائه شده و حجم برنامه ۱۶ مگابایت است.

بهترین نرم افزارهای فارسی سال 99 پذیرش 24
برنامه پذیرش ۲۴

بهترین نرم افزارهای فارسی سال ۹۹

نرم افزار سیگنال
نرم افزار سیگنال

سیگنال

پس از اصلاحات سنگینی که در بازار بورس رخ داد، بسیاری از افراد متمایل به معامله در بازار ارزهای دیجیتال شدند. ورود به این بازار نیاز به آموزش دارد. با خبر شدن از اخبار و سیگنال‌های مهم برای معامله‌گران نقش مهمی دارد. در چنین شرایطی نرم افزار سیگنال نقش مهمی در پوشش اخبار و آموزش‌های لازم در بازار رمز ارزها ایفا کرد. نرم افزار سیگنال به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای فارسی توانست تحلیل‌های تکنیکال، اخبار، تحولات بازارهای مالی و از همه جذاب‌تر ارائه سیگنال‌های بورسی و کریپتوکارنسی را به معامله‌گران هدیه کند.

نرم افزار سیگنال در دو نسخه ای او اس و اندروید و با حجم ۳۴ مگابایت به صورت رایگان در دسترس است.

بهترین نرم افزار فارسی سال 99 نرم افزار سیگنال
نرم افزار سیگنال
آی قصه
برنامه آی قصه

آی قصه

کار کردن برای کودکان نیازمند پارامترهای مختلفی از جمله دانش روانشناسی، تیم هنرمند و نوآوری در تولید محتوا را می‌طلبد. آی قصه تمامی پارامترهای ذکر شده را داراست.

آی قصه روزانه تعداد زیادی قصه، پادکست و برنامه برای کودکان تولید می‌کند. به کمک این نرم افزار محتوای اصولی و درست به گوش و چشم آینده‌سازان این کشور می‌رسد. تمامی این عوامل باعث شده آی قصه به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای فارسی سال ۹۹ انتخاب شود. علاوه بر این تیم آی قصه موفق به دریافت عنوان بهترین اپلیکیشن حوزه کودک و نوجوان در جشنواره وب و موبایل ۹۹ شده است. آی قصه منتخب فارغ‌التحصیلان دانشگاه استنفورد در سال ۲۰۲۰ هم بوده است.

نرم افزار آی قصه در حال حاضر فقط در پلتفرم اندروید و با حجم ۱۲ مگابایت در دسترس است.

بهترین نرم افزارهای فارسی سال 99 آی قصه
نرم افزار آی قصه

بهترین نرم افزارهای فارسی سال ۹۹

زبان بیاموز
زبان بیاموز

زبان بیاموز

نرم افزارهای ممتاز بین المللی مثل Memrise و Duolingo در زمینه آموزش زبان بسیار حرفه‌ای عمل کرده‌اند. اما حالا یک نرم افزار ایرانی توانسته در این زمینه بسیار خوب عمل کند و به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای فارسی سال ۹۹ انتخاب شود. آموزش زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه و ترکی استانبولی در نرم افزار زبان بیاموز برای زبان آموزان تدارک دیده شده است.

از بخش‌بندی آموزش‌ها به طبقات دایره واژگان، گرامر، Speaking و Listening و Writing گرفته تا امکاناتی مثل فلش کارت و جعبه لایتنر و پخش صوتی کتاب‌های آموزشی که پکیج کاملی برای زبان آموزشی شما هستند در این نرم افزار تعبیه شده است.

زبان بیاموز علاوه بر نرم افزار، وب سایت بسیار جامعی هم دارد که بخش اعظمی از محتوای آموزشی به صورت رایگان در آن قابل نمایش است.

زبان بیاموز در نسخه اندروید با حجم ۱۷ مگابایت در دسترس است.

بهترین نرم افزار فارسی سال 99 زبان آموز
نرم افزار زبان بیاموز
سرآشپز پاپیون
نرم افزار سرآشپز پاپیون

سرآشپز پاپیون

یک آشپز موفق کسی است که بتواند با آدم‌ها و سلایق و ذائقه‌هایشان ارتباط خوبی برقرار کند. در غیر این صورت آشپز موفقی نخواهد بود. اپلیکیشن سرآشپز پاپیون به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای فارسی برای گرفتن این ارتباط خوب با مشتریان به شما سرنخ‌های خوبی می‌دهد.

عمده موفقیت نرم افزار سرآشپز پاپیون مدیون social media قدرتمندش است. در این نرم افزار می‌توانید دستور پخت بهترین غذاهای ایرانی و خارجی را جستجو کنید. علاوه بر آن با ارتباط با سایرین می‌توانید دستور پخت غذاهایشان را یاد بگیرید و یا با دیگران به اشتراک بگذارید.

عوامل فوق باعث شده سرآشپز پاپیون یکی از بهترین نرم افزارهای فارسی سال ۹۹ باشد.

سرآشپز پاپیون با حجم ۱۴ مگابایت در سیستم عامل اندروید ارائه شده است.

بهترین نرم افزار فارسی سال 99 سرآشپز پاپیون
نرم افزار سرآشپز پاپیون

بهترین نرم افزارهای فارسی سال ۹۹

طاقچه
نرم افزار طاقچه

طاقچه

طاقچه یک سرویس کتابخوان و ارائه دهنده کتاب صوتی و الکترونیکی است. این نرم افزار توانست نقش پررنگی در سرگرمی و افزایش سرانه مطالعاتی مردم ایفا کند. آنچه که طاقجه را از سایر رقبایش متمایر کرده و باعث شده به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای فارسی سال ۹۹ انتخاب شود، پوشش بالای کتاب‌های موجود در آن، طیف موضوعی متنوع‌تر و اپلیکیشن فنی و باکیفیت‌تر بوده است. علاوه بر این تخفیف‌های ویژه و حق انتشار مقرون به صرفه باعث شده در میان کاربران ایرانی، اپلیکیشن طاقچه نقش پررنگی ایفا کند.

طاقچه با حجم ۲۲ مگابایت در سیستم عامل‌های ای او اس و اندروید قابل استفاده است.

بهترین نرم افزارهای فارسی سال 99 طاقچه
نرم افزار طاقچه
نماوا
نماوا

نماوا

سال ۹۹ سال رشد و شکوفایی سرویس‌های VOD در کشور بود. دلیل رشد این سرویس‌ها را می‌توان مربوط به دوران قرنطینه اجباری مردم دانست که موجب شد مردم در خانه بمانند و به دنبال محتواهایی با کیفیت بالاتر از تلویزیون بگردند.

اپلیکشن نماوا به دلیل استفاده از محتوای جذاب و تخصصی توانست به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای فارسی سال ۹۹ انتخاب شود. از مهمترین محتواهای تخصصی که توسط نماوا پخش شد و عاملی شده که مردم مشتاق خرید اشتراک نماوا شوند، سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و همرفیق با اجرای شهاب حسینی بود.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی سریال قورباغه

نماوا در دوبله‌های تخصصی و ارائه محتوای روز سینما هم عملکرد قابل ستایشی داشت و توانست حریف قدرتمندش فیلیمو را پشت سر بگذارد. اما امسال با توجه به قراردادهای مهمی که فیلیمو با سینمایی‌ها داشته است سال سختی برای نماوا خواهد بود.

نماوا با حجم ۱۶ مگابایت در پلتفرم‌های ای او اس و اندروید ارائه شده است.

بهترین نرم افزار فارسی سال 99 نماوا
اپلیکشن نماوا

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x