مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 9 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
بهترین اس اس دی سال 2021

بهترین ssd سال ۲۰۲۱ را بشناسید

اگر به دنبال بهترین SSD (اس اس دی) دنیا در سال 2021 هستید این مقاله تحلیلک را از دست ندهید. رسانه‌های شاخص دنیا کار را برای شما آسان کرده‌اند و از بین ده‌ها برند، بهترین SSD (اس اس دی) را انتخاب کرده‌اند.

بهترین ssd سال ۲۰۲۱

اگر به دنبال بهترین SSD (اس اس دی) دنیا در سال ۲۰۲۱ هستید این مقاله تحلیلک را از دست ندهید.

 

رسانه‌های شاخص دنیا کار را برای شما آسان کرده‌اند و از بین ده‌ها برند، بهترین ssd سال ۲۰۲۱ (اس اس دی) را انتخاب کرده‌اند.

نیویورک تایمز و تایمزهاردور برند XPG را به عنوان یکی از بهترین SSD‌ های سال ۲۰۲۱ انتخاب کرده‌اند. XPG برند گیمینگ ای دیتا (ADATA) است. اما اگر بخواهید بدانید چرا رسانه‌های معتبر از بین چندین برند معروف، ADATA XPG را شایسته بهترین SSD (اس اس دی) سال ۲۰۲۱ دانسته‌اند کافیست به ادامه مقاله توجه نمایید.

نیویورک تایمز (New York Times):

اس اس دی Adata XPG SX8200 Pro 

“” کاملا ارتقا یافته “”

مجله نیویورک تایمز درباره SSD (اس اس دی) SX8200 می‌نویسد:

این SSD (اس اس دی) از ای دیتا SN550 گران‌تر است. دلیل این گرانی مربوط به فرایند لودینگ (Loading) بازی‌ها و انتقال پرسرعت‌تر فایل‌های با حجم بالا است. SX8200 به همراه نرم‌افزار جانبی بسیار کاربردی که دارد شامل ۵ سال گارانتی و مزایای دیگر است.

بهترین ssd سال 2021 Adata xpg sx8200 pro

فوربز (Fobes):

Adata XPG SX8200 Pro SSD

“”بهترین ssd سال ۲۰۲۱ برای بازی””

مجله فوربز درباره SSD (اس اس دی) SX8200 می‌نویسد:

اگرچه در غرب Adata (ای دیتا) به اندازه برخی دیگر از تولیدکنندگان مشهور نیست اما تاثیر محصولات این کمپانی بر روی تصمیم کاربران غیرقابل انکار است.

اس اس دی های XPG عملکرد بسیار سطح بالایی دارند. علاوه بر آن قیمت آن‌ها بسیار رقابتی است. SX8200 pro طراحی ظاهری بسیار جذابی دارد. پکیج نرم‌افزاری و هیت‌سینک‌های کارآمد از مهمترین ویژگی‌های این SSD (اس اس دی) است. همین عوامل باعث شده به عنوان بهترین SSD سال ۲۰۲۱ برای گیمینگ انتخاب شود.

این SSD (اس اس دی) توانایی حداکثر سرعت خواندن ۳۵۰۰ مگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت نوشتن ۳۰۰۰ مگابیت بر ثانیه را دارد. از این رو SX8200 pro می‌تواند سرعت اینترفیس PCI Express  ۳.۰ را به خوبی به چالش بکشد.

بیشتر بخوانید: نکات مهم در انتخاب ساعت هوشمند به عنوان گجت رایج

علاوه بر موارد فوق SX8200 pro نرخ خواندن و نوشتن تصادفی بسیار بالایی را دارد. همین امر باعث شده کاربران در استفاده روزمره از سیستم خود تفاوت را به وضوح لمس کنند. بازی‌ها سریع‌تر فراخوانی و اجرا می‌شوند و ویندوز در چند ثانیه بوت می‌شود. به طور کلی سیستم کاربر به طور بسیار محسوسی بهبود می‌یابد.

این اس اس دی که بهترین SSD سال ۲۰۲۱ است به گیمرها اطمینان می‌دهد که فایل‌های ذخیره بازی‌های مورد علاقه‌شان را با خیال راحت در کامپیوتر ذخیره کنند. این محصول ۵ سال گارانتی دارد.

بهترین اس اس دی سال 2021

ای جی ان (IGN):

اس اس دی Adata XPG SX8200 Pro 

“”بهترین SSD جهت بوت کردن سیستم””

مجله IGN درباره SSD (اس اس دی) SX8200 pro می‌نویسد:

این SSD یک NVME محسوب می‌شود. با این حال قیمت آن در حد یک اس اس دی ساتا است. اگر همچنان هیجان زده نشده‌اید کافیست بدانید عملکرد این SSD مشابه بهترین اس اس دی‌های موجود در بازار است که قیمت بسیار بالایی دارند.

تامشاردویر (Tomshardware):

Adata XPG Gammix S50 Lite SSD

“”ارزش خرید بالا و بهترین جایگزین برای اس اس دی PCle 4.0 M.2″”

مجله Tomshardware درباره SSD (اس اس دی) Adata می‌نویسد:

XPG SX8200 pro در کلاس خود بهترین ارزش خرید را داشت اما به تازگی مدل دیگری از اس اس دی Adata تحت عنوان XPG Gammix جایگاه بهترین ارزش خرید را از آن خود کرده است.

SX8200 pro به اندازه PCle 4.0 سریع نیست اما رقیب قدرتمندی برای اس اس دی‌های مبتنی بر PCle 3.0 است. نرم‌افزارهای ارائه شده به همرای این SSD از نمونه‌های مشابه بسیار کامل‌تر است.

در این SSD از هیت‌سینک آلومینیومی بسیار جذاب استفاده شده است. به کمک این سیستم گرما به خوبی دفع می‌شود و عمر آن افزایش می‌یابد. XPG SX8200 pro در مقایسه با سامسونگ Pro 980 از وضعیت بهتری برخوردار است.

بهترین ssd سال 2021 XPG Gammix S50 Lite

پی سی مگ (Pcmag):

اس اس دی Adata XPG Gammix S50 Lite

“نسبت عملکرد به قیمت بالا”

مجله Pcmag درباره SSD (اس اس دی) XPG Gammix S50 می‌نویسد:

بدون تردید این اس اس دی برای کاربرانی که بودجه محدود دارند و به دنبال بهره‌گیری از رابط PCle 4.0 هستند بهترین گزینه است. سرعت خواندن و نوشتن به صورت تصادفی ۴k در این مدل از اس اس دی بسیار خوب است. در تست کپی AS-SSD نتایج خوبی از این مدل اس اس دی حاصل شده که در حد برخی از SSD های گران بازار است.

هیت‌سینک این اس اس دی بسیار جذاب است و نرخ دوام بسیار بالا به همراه گارانتی معتبر دارد. همین عوامل باعث شده یک گزینه سرسخت در بین نمونه‌های مشابه PCle 4.0 از نظر صرفه اقتصادی باشد.

بهترین اس اس دی سال 2021 XPG Gammix S50 Lite PCMAG

بهترین ssd برای عاشقان سرعت و RGB

XPG Spectrix S40G است.

این ssd توانسته در رقابت با سایر اس اس دی‌ها خوش بدرخشد. بالاترین سرعت خواندن ترتیبی در بین PCle 3.0 مربوط به Spectrix S40G است. در بخش مربوط به سرعت نوشتن ۴K نیز این اس اس دی در جایگاه دوم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: نکات مهم در انتخاب هدفون بی سیم (هندزفری)

Spectrix S40G بهترین گزینه برای عاشقان نورپردازی RGB است. اگر به نورپردازی علاقه‌ای ندارید می‌توانید SX8200 pro را انتخاب کنید. البته لازم به ذکر است که SX8200 pro از نظر سرعت نوشتن ۴K کمی پایین‌تر از Spectrix S40G قرار دارد. به هر حال برای اکثر گیمرها تا زمانی که سرعت خواندن ۴K در سطح بالایی نباشد نگرانی از بابت انتخاب SX8200 وجود ندارد.

بهترین ssd سال 2021 XPG Spectrix S40G RGB

در این مقاله به معرفی بهترین ssd سال ۲۰۲۱ پرداختیم. امیدواریم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید. لطفا با نظرات خود ما را در بهبود این سری مقالات یاری رسانید.

منبع: آونگ

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x