مجله اینترنتی تحلیلک

سه شنبه/ 28 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
تاریخ عرضه ویندوز 11 مشخص شد

تاریخ عرضه ویندوز ۱۱ مشخص شد

ویندزو 11 در چند روز آینده رسما منتشر خواهد شد. کاربران ویندوز اینسایدر می‌توانند از روزهای آینده (احتمالا 9 تیرماه 1400) جدیدترین نسخه ویندوز را دریافت کنند.

تاریخ عرضه ویندوز ۱۱ مشخص شد

ویندزو ۱۱ در چند روز آینده رسما منتشر خواهد شد. کاربران ویندوز اینسایدر می‌توانند از روزهای آینده (احتمالا ۹ تیرماه ۱۴۰۰) جدیدترین نسخه ویندوز را دریافت کنند. کاربران ویندوز ۱۰ می‌توانند بصورت رایگان با به روزرسانی ویندوز خود، ویندوز ۱۱ را دریافت کنند.

مایکروسافت چندشب گذشته در مراسمی از ویندوز ۱۱ رونمایی کرد. اگر سخت افزار رایانه شما مناسب باشد به راحتی می‌توانید از ویندوز ۱۱ بهره‌مند شوید. به احتمال زیاد اکثر دستگاه‌های ویندوزی ارائه شده در سال ۲۰۲۲ و دستگاه‌های ویندوزی ارائه شده در اواخر سال جاری میلادی به این نسخه ویندوز مجهز خواهند شد. تاریخ عرضه ویندوز ۱۱ برای تمامی کاربران پاییز امسال اعلام شده است.امکانات ویندوز 11

ویندوز ۱۱ را رایگان دریافت کنید!

اگر کاربر ویندوز ۱۰ هستید بصورت رایگان و با به روزرسانی، می‌توانید ویندوز ۱۱ را دریافت کنید. همچنین اگر دستگاه شما از پس ویندوز ۱۰ برآمده است برای اجرای ویندوز ۱۱ هم مشکلی نخواهد داشت.

کاربران ویندوز 11

برای نصب ویندوز ۱۱ حتما حساب کاربری مایکروسافت داشته باشید.

لازم به ذکر است برای راه اندازی اولیه نسخه هوم ویندوز ۱۱ به حساب کاربری مایکروسافت نیاز خواهید داشت. همچنین برای استفاده از برخی ویژگی‌های دیگر ویندوز ۱۱ نیز به این حساب کاربری نیاز است. این نکته برای تمامی نسخه‌های ویندوز ۱۱ صادق خواهد بود.

مراقب بد افزارها باشید!!!

کاربران ویندوز اینسایدر از چند روز آینده – از ۹ تیرماه که تاریخ عرضه ویندوز ۱۱ است – می‌توانند جدیدترین نسخه ویندوز را دریافت کنند. توصیه تحلیلک به تمامی عاشقان ویندوز این است که تا قبل از این تاریخ به هیچ وجه ویندوز ۱۱ را از هیچ سایتی دانلود نکنند. علت این است که ممکن است برخی از سودجویان با عنوان ویندوز ۱۱ اقدام به انتشار بدافزار کرده و به کامپیوتر شما آسیب رسانده یا از آن سوء استفاده کنند.

 

منبع: گجت نیوز

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x