مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 9 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
شیوانا

تا ابد عاشقت می مانم (مجموعه داستان های شیوانا)

شیوانا تا ابد عاشقت می مانم ... شیوانا با مهربانی و خوشحال از این حس زیبای دوست داشتن در مقابلشان ایستاد و گفت: این جمله ای که گفتید وصف زیباترین حالت عشق است.

شیوانا و تا ابد عاشقت می مانم

زن و شوهر جوانی که تازه ازدواج کرده بودند، تصمیم گرفتند که به کلاس درس شیوانا بروند و با کلام زیبای استاد، زندگی مشترک شان را بر اساس عشقی پاک بسازند تا همیشه با هم بمانند.

ساعتی از کلاس درس قبلی گذشته بود و تا شروع دوباره کلاس، شاگردان در گوشه کنار حیاط مدرسه مشغول صحبت و گفتگو بودند.

یکی از شاگردان در گوشه ای زیر نور آفتاب نشسته بود و به نقطه ای خیره شده بود و به حرف های استاد فکر می کرد. ناگهان نگاهش به مرد و زن جوانی افتاد که با لبخند وارد حیاط مدرسه شدند. از جا بلند شد و به استقبالشان رفت و با خوشرویی آنان را به سوی کلاس درس راهنمایی کرد.

دقایقی گذشت؛ شیوانا وارد کلاس شد و با خوشرویی از دو مهمان عزیزی که در جمع دوستان نشسته بودند استقبال کرد و آنها نیز به احترام استاد از جای برخاستند.

زن و شوهر جوان دلشان می خواست، زندگی مشترکشان با کلام شیرین استاد شیوانا آغاز گردد تا بتوانند با سخنان نغز او لحظات شیرین زندگی شان را حفظ کنند.

شیوانا از مرد پرسید: تو چقدر همسرت را دوست داری؟

مرد با لبخند پاسخ داد: تا ابد و تا سر حد مرگ او را دوست خواهم داشت.

شیوانا از زن نیز همین سوال را پرسید!

زن در حالی که سرش پایین بود، خجالت زده گفت: من هم او را تا سر حد مرگ دوست دارم و تا آخرین لحظه زندگی عاشق همسرم خواهم بود.

شیوانا با مهربانی و خوشحال از این حس زیبای دوست داشتن در مقابلشان ایستاد و گفت: این جمله ای که گفتید وصف زیباترین حالت عشق است ولی این را نیز بدانید که در فراز و نشیب زندگی، لحظاتی پیش رو خواهید داشت که تا سر حد مرگ، از یکدیگر متنفر خواهید شد و در آن لحظه هیچ نشانه ای از سخنان امروزتان نخواهید داشت، حتی شاید در آن تنگنا و لحظه های سخت حاضر نباشید به چشمان یکدیگر نگاه کنید…

نکته قابل توجه این است که به یاد داشته باشید وقتی آسمان عشق، ابری و روزهایش تیره شد، بسیار صبور باشید تا ابرهای ناپایدار نفرت، از آسمان زندگی تان بگذرد و دوباره خورشید عشق بتابد. باید بدانید که آن روزهای سخت می گذرد و تمام خواهد شد. پس در آن روزها هیچ تصمیمی نگیرید و بدانید که تا “سر حد مرگ متنفر بودن”، تاوانی است که برای “تا سر حد مرگ عاشق بودن” می پردازید.

لحظه های زودگذر نفرت، موجب جاودانگی و ثبات عشقتان خواهد شد و لحظات شیرینی را به شما هدیه می دهد. وقتی از مرز روزهای سخت با صبوری عبور کنید، قدر و ارزش با هم بودن را عاشقانه تر درک می کنید و در دریای شیرین عشقی پاک، چنان غرق می شوید که دیگر هیچ طوفانی نخواهد توانست روزهای آفتابی عشقتان را ابری کند. پس اینگونه عاشقانه برای هم بمانید و تا لحظه مرگ، طعم شیرین عشق واقعی را بچشید.

زن و شوهر جوان با شنیدن حرف های استاد، اشکی از سر شوق از چشمانشان سرازیر شد و از شیوانا و شاگردانش خداحافظی کردند و دست در دست یکدیگر به سوی سرنوشتی عاشقانه پیش رفتند.

 

پایدار بمانید تا داستانی دیگر از شیوانا …

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x