مجله اینترنتی تحلیلک

سه شنبه/ 29 اسفند / 1402
Search
Close this search box.
تست شخصیت تصویری

تست شخصیت تصویری

تست شخصیت شناسی تصویری مجموعه تصاویری است که برای شخصیت شناسی از آن ها استفاده می شود. مطالعات نشان داده است که افراد مختلف بسته به شخصیت خود ممکن است آنچه را می بینند متفاوت تفسیر کنند.

«تست شخصیت تصویری»

تست شخصیت تصویری یکی از تست های پرطرفدار حوزه شخصیت شناسی است. این تست‌ ها نمی‌تواند به صورت کامل و دقیق شخصیت شما را معرفی کند و گاهی می‌ تواند نادرست باشد اما یک روش خوب برای شناسایی شخصیت و استعداد بصری است.

همچنین تست های شخصیت شناسی برای بسیاری جنبه سرگرمی هم دارد.

تست شخصیت تصویری تاریخچه طولانی دارد. این آزمون ها که از عکس ها تشکیل شده اند به دنبال بررسی انگیزه های ناخودآگاه افراد در پس پاسخ هایشان می گردند.

البته امروزه در بسیاری از مجلات از این آزمون ها بیشتر برای سرگرمی استفاده می شود. این در حالی است که نسخه های علمی آن مانند تست های رورشاخ و تست اندریافت موضوع از جمله مواردی هستند که به صورت علمی در دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و مراکز مشاوره به کار می روند.

تست شخصیت تصویری
«تست شخصیت تصویری»

تست شخصیت تصویری

تست شخصیت تصویری مجموعه عکس ها و تصاویری است که بیشتر از آن برای تحلیل شخصیت یا شخصیت شناسی استفاده می شود. بنابراین این تست ها به عنوان تست های شخصیت شناسی تصویری نیز معروف هستند.

تست شخصیت تصویری نمی تواند به صورت کامل و دقیق شخصیت شما را معرفی کند و گاهی می تواند نادرست باشد اما یک روش خوب برای شناسایی شخصیت و استعداد بصری است ولی به صورت کلی این تست ها روی افراد مختلف در کشورهای مختلف آزمایش شده و بر اساس نتایج مشابه ارائه شده است.

مطالعات نشان داده است که افراد مختلف بسته به شخصیت خود ممکن است آنچه را می بینند متفاوت تفسیر کنند. چشم ها همه چیز را می بینند اما مغز آنچه را که برای شما مهمترین است انتخاب می کند. در این آزمون خاص، آنچه در واقع برای شما با ارزش است را خواهید دید.

برای انجام این تست با دقت به تصاویر نگاه کنید و اولین تصویری را که می بینید انتخاب کنید. پاسخ تست تحلیلی از شخصیت شما را بیان می کند.

بیشتر بخوانید؛ تست شخصیت شناسی تصویری

تست شخصیت تصویری

 

تصویر اول تست شخصیت تصویری

تست شخصیت تصویری
«تست شخصیت تصویری»

درخت: شما می توانید کمی ساکت باشید اما به دلیل خجالتی بودن نیست. شما فقط دوست دارید همان کسی باشید که هستید و به تأیید کسی احتیاج ندارید.

گوریل: شما حداکثر گرایانه و کمال گرا هستید. فقط به خاطر داشته باشید که ممکن است گاهی اوقات بیش از حد انتقادپذیر باشید و باعث آسیب رساندن به افراد شود.

شیر: شما شخصیتی بسیار قوی دارید و اجازه نمی دهید کسی مانع راه شما شود.

ماهی: شما بسیار حساس هستید و دارای شخصیتی لطیف و قلبی دلسوز هستید. نگذارید افراد دیگر آن را مسلم بدانند.

تصویر دوم تست شخصیت تصویری

تست شخصیت تصویری
«تست شخصیت تصویری»

نوزاد: شما دوست دارید وقتتان را برای خودتان بگذارید و اگر فقط احساس بیرون رفتن ندارید، نباید احساس گناه کنید. اشکالی ندارد، خودت باش.

زن و شوهر: شما دوستان خود را دوست دارید و اگرچه مهمانی های با صدای بلند و گروه های بزرگ را دوست ندارید، اما چند دوست بسیار نزدیک دارید و کاملاً برای آنها وقت می گذارید.

درختان: شما شخصیتی بسیار حباب دار دارید و همیشه در معرض تجربه های جدید هستید. تغییر برای شما مسئله بزرگی نیست. در واقع شما عاشق تغییر هستید!

بیشتر بخوانید: تست هوش ریون بزرگسالان برای گروه سنی ۱۱ سال به بالا

تصویر سوم تست شخصیت تصویری

تست شخصیت تصویری
«تست شخصیت تصویری»

درختان: شما شهود بالایی دارید و همیشه به آن اعتماد دارید. شما شخصیتی بسیار آرام و راحت دارید و دوست دارید در ساکت و آرامش کار کنید و گاهی فقط استراحت کنید.

ببر: اگر مشکلی برای شما دردسر ایجاد نمی کند، دردسر را ایجاد نکنید. این گفته همه چیز در مورد شماست! شما ذهنی بسیار قوی دارید و به محض تصمیم گیری، هیچ چیز نمی تواند شما را به درست بودن آن تردید دهد.

تصویر چهارم تست شخصیت تصویری

تست شخصیت تصویری
«تست شخصیت تصویری»

درختان: انرژی بی پایان شما شگفت انگیز است. شما خودجوش هستید و همیشه آماده کاوش در مکان های جدید هستید. احتمالاً نمی توانید ۲ روز دقیقاً یکسان داشته باشید.

چهره: شما دوست دارید همه چیز مرتب باشد. برنامه ریزی دقیق هر چیز کوچک و دانستن اینکه فردا، هفته بعد یا حتی ماه آینده چه اتفاقی می افتد باعث می شود احساس امنیت و راحتی کنید.

تصویر پنجم تست شخصیت تصویری

تست شخصیت تصویری
«تست شخصیت تصویری»

چهره: هنگامی که دیگران با شما صحبت می کنند، شما بسیار خاکی هستید، درک می کنید و صادقانه مراقب رفتارتان هستید.

جادوگر و زن: شما بسیار رقابتی هستید و نه فقط در ورزش یا کار، بلکه در تمامی موضوعات. هر کاری که می کنید، فقط باید بهترین باشید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x