مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 9 فروردین / 1403
Search
Close this search box.

تست شخصیت شناسی تصویری

تست شخصیت شناسی تصویری مجموعه تصاویری است که برای شخصیت شناسی از آن ها استفاده می شود. مطالعات نشان داده است که افراد مختلف بسته به شخصیت خود ممکن است آنچه را می بینند متفاوت تفسیر کنند. چشم ها همه چیز را می بینند اما مغز آنچه را که برای شما مهمترین است انتخاب می کند و همین موضوع می تواند بخش هایی از نا خود آگاه مغز شما را مشخص کند.

«تست شخصیت شناسی تصویری»

تست شخصیت شناسی تصویری یکی از تست های پرطرفدار حوزه شخصیت شناسی است. این تست‌ ها نمی‌تواند به صورت کامل و دقیق شخصیت شما را معرفی کند و گاهی می‌ تواند نادرست باشد اما یک روش خوب برای شناسایی شخصیت و استعداد بصری است. همچنین تست های شخصیت شناسی برای بسیاری جنبه سرگرمی هم دارد.

تست شخصیت شناسی تصویری تاریخچه طولانی دارد. این آزمون ها که از عکس ها تشکیل شده اند به دنبال بررسی انگیزه های ناخودآگاه افراد در پس پاسخ هایشان می گردند. البته امروزه در بسیاری از مجلات از این آزمون ها بیشتر برای سرگرمی استفاده می شود. این در حالی است که نسخه های علمی آن مانند تست های رورشاخ و تست اندریافت موضوع از جمله مواردی هستند که به صورت علمی در دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و مراکز مشاوره به کار می روند.

تست شخصیت شناسی تصویری

تست شخصیت شناسی تصویری

تست شخصیت شناسی تصویری مجموعه عکس ها و تصاویری است که بیشتر از آن برای تحلیل شخصیت یا شخصیت شناسی استفاده می شود. بنابراین این تست ها به عنوان تست های شخصیت شناسی تصویری نیز معروف هستند.

تست شخصیت شناسی تصویری نمی تواند به صورت کامل و دقیق شخصیت شما را معرفی کند و گاهی می تواند نادرست باشد اما یک روش خوب برای شناسایی شخصیت و استعداد بصری است ولی به صورت کلی این تست ها روی افراد مختلف در کشورهای مختلف آزمایش شده و بر اساس نتایج مشابه ارائه شده است.

مطالعات نشان داده است که افراد مختلف بسته به شخصیت خود ممکن است آنچه را می بینند متفاوت تفسیر کنند. چشم ها همه چیز را می بینند اما مغز آنچه را که برای شما مهمترین است انتخاب می کند. در این آزمون خاص، آنچه در واقع برای شما با ارزش است را خواهید دید.

برای انجام این تست با دقت به تصاویر نگاه کنید و اولین تصویری را که می بینید انتخاب کنید. پاسخ تست تحلیلی از شخصیت شما را بیان می کند.

بیشتر بخوانید: تست هوش ریون کودکان گروه سنی ۵ تا ۱۱ سال

تست شخصیت شناسی تصویری

 

 تصویر اول

تست شخصیت شناسی تصویری

شیر: به احتمال زیاد همیشه در حال ریشه یابی امور هستید و از مواجهه با شدیدترین ترس خود نمی ترسید. شما خیلی آدم شجاعی هستید!

پرنده عجیب و غریب (جغد): شاید بعضی اوقات رفتار بچه گانه داشته باشید و در برخی شرایط حتی غیرمسئول باشید. در عین حال، شما دارای شخصیتی خلاق و تمایل به تغییر جهان به سمت بهتر هستید.

تصویر دوم تست شخصیت شناسی تصویری

تست شخصیت شناسی تصویری

اردک: این احتمال وجود دارد که زندگی شما از انگیزه های احساسی تشکیل شده باشد.

شما غالباً دچار خلق و خوی سریع می شوید و تمایل به تصمیم گیری سریع و ناگهانی دارید. بسیار عاطفی هستید.

خرگوش: شما دوست دارید تمام عواقب هر عملی را در نظر بگیرید. منطق معمولاً مقام اول زندگی شما را به خود اختصاص می دهد، گرچه این لزوماً به این معنی نیست که شما فردی سرد و بی حساس هستید.

تصویر سوم تست شخصیت شناسی تصویری

تست شخصیت شناسی تصویری

تمساح: به احتمال زیاد شما همیشه سعی در کنترل وضعیت دارید و مسئولیت همه امور را بر عهده دارید. با این حال، شما ظالم نیستید بلکه یک مدیر، رئیس یا رهبر با دقت هستید.

پرنده: شاید بد نباشد که از راه های شیب دار و طاقت فرسا نهراسید. برای موفقیت تلاش کنید. زندگی افراد موفق را دنبال می کنید و نظر افراد برایتان مهم است.

این بدان معنا نیست که شما نظر خود را ندارید، اما تسلیم دیگران می شوید و سعی می کنید اغلب مصالحه کنید. به همین دلیل بسیار صریح و خوش برخورد هستید.

تصویر چهارم تست شخصیت شناسی تصویری

تست شخصیت شناسی تصویری

پوزه سگ: به احتمال زیاد شما شروع به تجزیه و تحلیل تصویر به صورت منظم کرده اید: از چپ به راست.

این بدان معنا نیست که شما یک فرد معمولی هستید بلکه بر طرز فکر منطقی و طبیعی شما برای تحلیل مداوم واقعیت تأکید دارد و احتمالاً هنگامی که به سمت راست تصویر رسیده اید، موفق به دیدن تصویر دوم شده اید.

پای و بدن سگ: اگر تصویر را از راست به چپ تجزیه و تحلیل کرده اید یا اگر بلافاصله متوجه ابهام آن شده اید، احتمالاً تصمیمات اصلی تر را دوست دارید.

این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از تفکر منطقی استفاده کنید. شما فقط می خواهید رویکردی خلاقانه را هنگام تلاش برای حل یک مسئله اعمال کنید.

تصویر پنجم تست شخصیت شناسی تصویری

تست شخصیت شناسی تصویری

گورخر: شما برون گرا هستید؛ عاشق حرف زدن، مهمانی گرفتن، ملاقات با افراد جدید و کارهای جدید هستید. پیروی از یک سبک زندگی یکنواخت، راه و رسم شما نیست.

شیر: شما یک درون گرا هستید؛ دوست دارید لحظاتی رویایی را تنهایی و یا در کنار یکی از دوست عزیزتان بگذرانید، یک لیوان از نوشیدنی مورد علاقه خود را نوشیده و چند قسمت از برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را مشاهده کنید.

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x