مجله اینترنتی تحلیلک

دوشنبه/ 24 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
جانی دپ با «دزدان دریایی کارائیب ۶» برمی‌گردد؟

جانی دپ با «دزدان دریایی کارائیب ۶» برمی‌گردد؟

کریگ میزین اخیرا به لس‌آنجلس تایمز گفته فیلمنامه «دزدان دریایی کارائیب ۶» آنقدر عجیب است که از اینکه دیزنی آن را خریده شگفت‌زده شده است.

جانی دپ با «دزدان دریایی کارائیب ۶» برمی‌گردد؟

کریگ میزین اخیرا به لس‌آنجلس تایمز گفته فیلمنامه «دزدان دریایی کارائیب ۶» آنقدر عجیب است که از اینکه دیزنی آن را خریده شگفت‌زده شده است. ورایتی تابستان ۲۰۲۰ گزارش کرده بود که دیزنی در مراحل اولیه ساخت ۲ فیلم «دزدان دریایی» است که شامل یک فیلم جانبی با حضور مارگو رابی در نقش اصلی و نیز ششمین فیلم از مجموعه اصلی می‌شود و فیلمنامه فیلم ششم را کریگ میزین و تد الیوت با هم می‌نویسند. الیوت از نویسندگان ۴ فیلم اول از مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» بود.

مزین گفت: «ما آن را عرضه کردیم و فکر کردیم راهی برای خرید آن وجود ندارد، چون داستانش خیلی عجیب است. و آنها این کار را کردند! و سپس او یک فیلمنامه فوق العاده نوشت و اعتصاب اتفاق افتاد و همه منتظرند.»

آخرین فیلم «دزدان دریایی»، «مردان مرده قصه نمی‌گویند» در سال ۲۰۱۷ اکران شد. مارگو رابی نیز سال گذشته در مصاحبه ای به Vanity Fair گفت که فیلم او که توسط کریستینا هادسون نویسنده «پرندگان شکاری» نوشته شده بود، کنار گذاشته شد و افزود: «ما یک این ایده داشتیم و مدتی پیش در حال توسعه آن بودیم تا داستانی بیشتر تحت رهبری زنان داشته باشیم – نه کاملاً تحت رهبری زنان، بلکه فقط یک نوع داستان متفاوت – که فکر می‌کردیم واقعاً عالی بود. اما من حدس می‌زنم که آنها نمی‌خواهند این کار را انجام دهند.»

جری بروکهایمر تهیه‌کننده این فیلم‌ها اما گفت که پروژه مارگو رابی کاملاً منتفی نشده است اما دیزنی ساخت فیلمی با فیلمنامه میزین و الیوت را در اولویت قرار داده است. طرح فیلم «دزدان دریایی» همچنان مخفی مانده و همه حدس می‌زنند که در این فیلم باید شاهد بازگشت جک اسپارو با بازی جانی دپ بود. هالیوود در سال‌های اخیر فعالیت‌های دپ را به دلیل مشکلات حقوقی با همسر سابقش امبر هرد متوقف کرده بود.

وقتی ساندی تایمز در ماه می ۲۰۲۲ در مورد بازگشت جانی دپ سوال کرد، بروکهایمر درباره بازگشت دپ به مجموعه «دزدان دریایی» ابراز تردید کرد و گفت آینده هنوز مشخص نیست.»

فیلم‌های قبلی «دزدان دریایی» با بازی دپ در نقش کاپیتان جک اسپارو، ۱.۵ میلیارد دلار در داخل و ۳.۰۷ میلیارد دلار در سطح بین‌المللی فروش داشتند. مجموع فروش داخلی فیلم «مردگان قصه نمی گویند» محصول ۲۰۱۷ به ۱۷۲ میلیون دلار رسید، در حالی که بازارهای خارجی ۶۲۲ میلیون دلار فروش کردند. هر پنج فیلم «دزدان دریایی» بیش از ۶۵۰ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروختند و «سینه مرد مرده» و «در جزر و مد غریبه» هر دو از مرز یک میلیارد دلار عبور کردند.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x