مجله اینترنتی تحلیلک

چهارشنبه/ 19 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
خانه هوشمند ای بان

خانه هوشمند ای بان توسط ایرانسل عرضه شد

خانه هوشمند ای بان توسط ایرانسل طراحی و عرضه شد. این محصول از سه بسته "مدیریت خانه هوشمند" و "راحتی خانه هوشمند" و "امنیت خانه هوشمند" تشکیل شده است.

ایرانسل خانه هوشمند ای بان را که از فن آوری اینترنت اشیا بهره می‌برده طراحی و عرضه کرد.

ایرانسل با شعار “زندگی دیجیتال و هوشمند” محصولات مربوط به خانه هوشمند را عرضه کرد. این محصولات با کاربرد فن‌آوری اینترنت اشیا طراحی شده‌اند. به کمک این خانه هوشمند ای بان، کاربر می‌تواند در هر شرایط و موقعیتی حتی وقتی که در خانه حضور ندارد محیط خانه خود را به کمک گوشی هوشمند خود پایش و مدیریت کند.

نخستین بار در تاریخ ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۹ در مراسمی که وزیر وقت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی حضور داشت، ایرانسل از محصولات خانه هوشمند رونمایی کرد. در حال حاضر این محصولات به صورت تجاری عرضه شده‌اند.

 

خانه هوشمند ای بان ایرانسلمحصول خانه هوشمند از سه بسته مختلف تشکیل شده است.

ایرانسل با همکاری شرکت دانش بنیان ” هوش و روان (هیناوا)” خانه هوشمند ای بان را طراحی و تولید کرده است. این محصول شامل سه بسته “مدیریت خانه هوشمند” و “راحتی خانه هوشمند” و “امنیت خانه هوشمند” است.

جهت تهیه این محصول می‌توانید از طریق سایت ایرانسل و در بخش محصولات و خدمات دیجیتال اقدام نمایید.

ارتباط بین خانه هوشمند و گوشی شما از طریق اپلیکیشن موبایل ای بان، اینترنت وای فای و هاب مرکزی برقرار می‌شود. به کمک خانه هوشمند ای بان می‌توانید وسایل برقی خانه را به کنترل خود در آورید. این هاب، در واقع یک تی‌وی‌باکس قدرتمند است که تلویزیون کاربر را هوشمند و امکان تماشای فیلم، گوش‌دادن به موسیقی و بازی را برای او فراهم می‌کند. به کمک اپلیکیشن ای بان می‌توانید تنظیمات خودکار و برنامه ریزی زمانی و همچنین دستورات شرطی را به وسایل برقی خانه هوشمند خود اعمال کنید.

 

صرفه جویی در مصرف برق به کمک خانه هوشمند ای بان

همچنین کاربر می‌تواند تمام لوازم برقی از قبیل چای‌ساز، تلویزیون و… که به پریز هوشمند متصل هستند را با گوشی هوشمند و از هر جایی حتی خارج از خانه خاموش و روشن کند. با این کار در مصرف برق صرفه جویی زیادی خواهد شد. به کمک حسگر در یا پنجره ای بان می‌توانید از عبور و مرور ناخواسته در خانه خود مطلع شوید. تنظیم نور خانه و خاموش و روشن کردن چراغ‌ها از دیگر امکانات خانه هوشمند ای بان است.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x