مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 10 فروردین / 1403
Search
Close this search box.

خودروی جدید بوگاتی به زودی معرفی می شود

خودروی جدید بوگاتی

دیوو

بوگاتی با انتشار تصویر پایین در وب سایت رسمی خود، خبر از ساخت خودوریی جدید به نام « دیوو » داد.

 

دیوو خودرویی متفاوت

از این مدل محدود فقط ۴۰ دستگاه ساخته خواهد شد. قیمت این خودور ۵ میلیون یورو خواهد بود که آن را به یکی از گران ترین ماشین های شرکت مبدل می کند. البته این قیمت در مقایسه با قیمت مدل های کلکسیونی و قدیمی این شرکت بسیار ناچیز است.

تمرکز این خودرو بر فرمان پذیری است و سازندگان آن تاکید کرده اند که این خودرو سبک و چابک خواهد بود که در مقایسه با وزن ۲ تنی شیرون (Bugatti Chiron) مطلوب به نظر می رسد. پلتفرم دیوو با شیرون یکسان است اما از زبان طراحی جدیدی استفاده می کند.

استفان وینکلمن (Stephan Winkelmann) می گوید: «با دیوو، می خواهیم مردم دنیا را شگفت زده کنیم.» در رابطه با فرمان پذیری دیوو، او ادامه می دهد: «خرسندی در پیچ نیست، خرسندی خود پیچ است. این خودرو برای پیچ ها ساخته شده است.»

از آنجایی که بیشتر خودروهای شرکت بوگاتی به سرعت بالایی که دارند (ویرون (Bugatti Veyron) سوپر اسپرت با ۴۳۱ کیلومتر در ساعت و شیرون (Bugatti Chiron) با ۴۲۰ کیلومتر در ساعت) معروفند اما این بار به نظر می رسد که این خودرو هدف دیگری در سر دارد. بیشتر اوقات سنگین بودن خودرو های بوگاتی به آن ها اجازه نمی دهد تا چابکی لازم را داشته باشند.

2 4

بوگاتی شیرون

نام گذاری دیوو

نام دیوو به آلبرت دیوو، راننده ی بوگاتی، که دو بار مسابقه تارگا فلورو را در مسیر کوهستانی سیسیلی برای این شرکت در دهه ی ۱۹۲۰ برده است بر می گردد. وینکلمن عقیده دارد که این پروژه فرصتی برای تیم بوگاتی است تا نشان دهد که تمام تمرکز آن ها بر سرعت و قدرت موتور نیست.

3 2

آلبرت دیوو(نفر سمت چپ سوار بر ماشین) سوار بر بوگاتی تایپ ۳۵

بوگاتی برنامه دارد تا این خودرو را در ۲۴ آگوست (جمعه ۲ شهریور) امسال در کالیفرنیا ساعت ۱۱:۲۰ معرفی کند.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x