مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 13 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
دانلود فیلم ایرانی ناب مووی

دانلود فیلم ایرانی ناب مووی

دانلود فیلم ایرانی ناب مووی: در دنیای امروزه دانلود فیلم در صدر برنامه مردم قرار دارند به همین علت کیفیت فیلم ها بسیار مهم است از این رو بسیاری از کشور های دنیا در رقابت با یکدیگرهستند و سعی میکنند از طریق سایت های مختلفی از جمله سایت ناب مووی فیلم های خود را دراختیار دوستداران این عرصه قرار دهند. فیلم ها ژانر های بسیار متفاوتی دارند از جمله اکشن، رزمی، کمدی،ماجراجویی و... که در تمام این ژانرها فیلم های موفقی ساخته و به جهانیان ارائه شده است.

دانلود فیلم ایرانی ناب مووی

در دنیای امروزه دانلود فیلم در صدر برنامه مردم قرار دارند به همین علت کیفیت فیلم ها بسیار مهم است از این رو بسیاری از کشور های دنیا در رقابت با یکدیگرهستند و سعی میکنند از طریق سایت های مختلفی از جمله سایت ناب مووی فیلم های خود را دراختیار دوستداران این عرصه قرار دهند. فیلم ها ژانر های بسیار متفاوتی دارند از جمله اکشن، رزمی، کمدی،ماجراجویی و… که در تمام این ژانرها فیلم های موفقی ساخته و به جهانیان ارائه شده است. بی شک فیلم های ایرانی نیز در ژانرهای مختلفی ساخته میشوند تا بتوانند پاسخگو هر سلیقه ای باشند. شما دوستداران عرصه سینما میتوانید با دانلود فیلم ایرانی و تماشا آن، از این صنعت در ایران حمایت کنید.

فیلم ملاقات خصوصی

ملاقات خصوصی فیلمی به کارگردانی امید شمس است. این فیلم ایرانی در ژانر درام عاشقانه در سال ۱۴۰۰ تولید و منتشر شد. نوشتن فیلم‌نامهٔ این فیلم بر عهدهٔ امید شمس، بهمن ارک و علی سرآهنگ بوده ‌است. از بازیگران آن می‌توان به پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا نقش های اصلی را ایفا می‌کنند و همچنین بازیگران : رؤیا تیموریان، ریما رامین‌فر، نادر فلاح، سیاوش چراغی‌پور، پیام احمدی نیا، شیرین آقارضاکاشی، ایمان شمس، جواد قامتی، امیرحسین بیات و حسین پارسایی دیگر هنرمندان حاضر در این فیلم هستند. شما طرفداران این عرصه میتوانید با دانلود فیلم ایرانی ملاقات خصوصی از سایت ناب مووی به تماشای هنرنمایی این بازیگران بنشینید و از دیدن این فیلم لذت ببرید . فیلم سینمایی ملاقات خصوصی در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ در سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته شد و توانست نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای احمدی‌نیا و نامزد جایزه بهترین فیلم اول شود. فیلم ملاقات خصوصی در تاریخ ۱۴ دی ۱۴۰۱ اکران شد.این این فیلم تا تاریخ ۱ مهر ۱۴۰۱ توقیف شده بود.

دانلود فیلم ایرانی ناب مووی
دانلود فیلم ایرانی ناب مووی

فیلم ملاقات خصوصی در بین ۲۲ فیلم با فروشی حدود ۸۱۸ میلیون تومان در مسابقه چهلمین جشنواره فیلم فجر، توانست عنوان پرفروش‌ترین فیلم جشنواره را از آن خود کند. این فیلم برای اولین بار در بهمن ۱۴۰۰ بود که در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر اکران شد و همچنین توانست نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای احمدی‌نیا و جایزهٔ بهترین فیلم اول شود. داستان این فیلم از این قرار است که درباره پروانه (با بازی پریناز ایزدیار) دختری است که پدرش(با بازی سیاوش چراغی پور) به زندان افتاده و برادرش ایمان که زمانی در مسابقات مردان آهنین جولان می‌داده حالا یک بدهکار فراری است. او در عطاری پدرش کار می‌کند و با پدرش در زندان به طور مخفیانه در ارتباط است. این ارتباط مخفیانه از طریق گوشی یکی از هم‌بندان پدرش یعنی شخصی به اسم فرهاد (با بازی هوتن شکیبا) صورت می‌گیرد. فرهاد و پروانه گهگاه بخاطر برخی مسائل بایکدیگر حرفهای کوتاهی می‌زنند و در نهایت فرهاد عاشق پروانه می‌شود و از او می‌خواهد که به ملاقاتش بیاید و زندگی این دو نفر به یکدیگر گره می‌خورد و این تازه شروع ماجرا و اتفاقات است…

فیلم تی تی

دانلود فیلم ایرانی ناب مووی
دانلود فیلم ایرانی ناب مووی

فیلم سینمایی تی تی یا (Titi) فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آیدا پناهنده است که در ژانر درام، اجتماعی و عاشقانه تولید و منتش شده است. این فیلم که در سال ۱۳۹۹ ساخته شد، در سال ۱۴۰۱ انتشار یافت. فیلمنامه فیلم تی تی کاری از ارسلان امیری و آیدا پناهنده به صورت مشترک میباشد. تی‌ تی در واقع سومین فیلم آیدا پناهنده در مقام کارگردان بعد از فیلم های ناهید و اسرافیل است. فیلم تی تی برای اولین بار در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته شد که توانست در ۳ بخش بهترین فیلمنامه، بهترین فیلمبرداری و بهترین موسیقی متن نامزد دریافت سیمرغ بلورین شود. داستان، فضا و شخصیت اصلی شباهت زیادی به فیلم جاده شاهکار اثر  فدریکو فلینی دارد. برخلاف سایر فیلم های ساخته شده ایرانی فیلم تی‌تی مسیر کاملا متفاوتی دارد و فیلمی گرم، دوست‌داشتنی و با مایه‌هایی از فانتزی در فضاسازی و شخصیت‌پردازی است. بازیگران اصلی این فیلم شامل هوتن شکیبا، پارسا پیروزفر و الناز شاکردوست میباشد. استفاده از سه بازیگر اصلی فیلم و ترکیب آنها بسیار قابل توجه بوده است و این نشان دهنده مهارت کارگردان میباشد. شما دوستداران فیلم و سینما میتوانید با دانلود فیلم عاشقانه تی تی به تماشای هنرنمایی این بازیگران بنشینید. داستان این فیلم روایتگر فیزیکدان بیماری که روی تئوری پایان دنیا کار می‌کند، است که در بیمارستان با خانم نظافتچی عجیبی به نام تی تی آشنا می‌شود که به روش رحم اجاره‌ای، فرزند زوج ناباروری را باردار است. آشنایی این دو آغاز ماجرایی بزرگی است که زندگی هردویشان را تغییر می‎دهد…

انتهای رپرتاژ آگهی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x