مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 8 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
روز صنعت و معدن 1402

روز صنعت و معدن ۱۴۰۲ به همراه پیام تبریک های زیبا

همراهان همیشگی مجله اینترنتی تحلیلک، در این مطلب تاریخ دقیق روز صنعت و معدن 1402 را به همراه پیام تبریک های زیبا برای شما آورده ایم. امیدواریم از این مطلب نهایت بهره را ببرید و برای دوستان، عزیزان و همکاران خود ارسال کنید...

روز صنعت و معدن ۱۴۰۲ به همراه پیام تبریک های زیبا

همراهان همیشگی مجله اینترنتی تحلیلک، در این مطلب تاریخ دقیق روز صنعت و معدن ۱۴۰۲ را به همراه پیام تبریک های زیبا برای شما آورده ایم. امیدواریم از این مطلب نهایت بهره را ببرید و برای دوستان، عزیزان و همکاران خود ارسال کنید…

روز صنعت و معدن ۱۴۰۲

روز صنعت و معدن 1402
روز صنعت و معدن ۱۴۰۲

روز صنعت و معدن ۱۴۰۲ مصادف با شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۲ ذی الحجه ۱۴۴۴ و ۱ جولای ۲۰۲۳ است.

دهم تیر ماه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز صنعت و معدن نامیده شده است.

اختصاص این روز فرصت مناسبی است که به مهم ترین موتور محرکه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن نگاهی اندیشمندانه شود چرا که این بخش به عنوان عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و در آمد سرانه نقش بسزایی دارد.

بی گمان کسب موفقیت های بی بدیل تلاشگران صنعت و معدن در بخش های دولتی و غیردولتی نشانه ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند این سرزمین است که در پرتو مسئولیت پذیری منابع انسانی متعهد و متخصص به دست آمده است و اینک مجموعه صنعت و معدن کشور با اتکا به خلاقیت و هوشمندی بی نظیر به گونه ای تحسین برانگیز اوج کارآمدی نیروهای توانمند داخلی را به اثبات رسانده است.

روز صنعت و معدن ۱۴۰۲

روز صنعت و معدن 1402
روز صنعت و معدن ۱۴۰۲

پیام تبریک روز صنعت و معدن ۱۴۰۲

دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن که روز ارج نهادن دولت و ملت به تلاش جهادگران عرصه صنعت و معدن است را به همه تلاشگران، کارآفرینان، مدیران و کارکنان این عرصه تبریک می گویم.

*****

مهم ترین موتور محرکه اقتصاد بخش صنعت آن کشور است.
روز صنعت و معدن بر تمامی صنعتگران مبارک

*****

روز دهم تیر ماه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز صنعت و معدن نامیده شده است.

روز صنعت و معدن مبارک

*****

اختصاص روز صنعت و معدن فرصت مناسبی است که به مهم ترین موتور محرکه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن نگاهی اندیشمندانه شود.

این روز را به همه فعالان این عرصه تبریک می گوییم.

*****

روز صنعت و معدن 1402
روز صنعت و معدن ۱۴۰۲

روز صنعت و معدن ۱۴۰۲

بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن مجالی است تا در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سیاست های اقتصاد مقاومتی را چراغ راه خویش قرار داده و با همکاری و همراهی بخش دولتی و خصوصی در راستای سند چشم انداز ۲۰ ساله و برنامه توسعه گام برداریم.

*****
روز صنعت و معدن را به همه صنعتگران تبریک می گوییم.

*****

امید است صنعت کشور با تکیه بر توان ملی و بهره برداری مناسب از فرصت های رشد و توسعه، با عبور از موانع پیش رو و فائق آمدن بر مشکلات بتواند با شکوفایی روز افزون خود پایه های اقتدار کشور را تحکیم بیشتر بخشد.

****

در روز صنعت و معدن و ارج نهادن به تلاش های بی وقفه و خستگی ناپذیر تلاشگران این عرصه، شایسته است با تأسی از سیاست های اقتصاد مقاوتی و با استعانت از خداوند قادر متعال، فصل نوینی آغاز شود که اعتلای ایران اسلامی و شکوفایی اقتصاد و تجارت از ثمرات شیرین آن باشد.

روز صنعت و معدن ۱۴۰۲

روز صنعت و معدن 1402

همراهان بزرگوار ضمن تشکر از همراهی صمیمانه شما، امیدواریم از مطالعه این مطلب که به تاریخ دقیق روز صنعت و معدن ۱۴۰۲ به همراه پیام تبریک های زیبا و جدید اختصاص داشت، لذت برده باشید.

بیشتر بخوانید:

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x