مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 14 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
خرید ویزا کارت

روش خرید ویزا کارت

با خرید ویزا کارت به عنوان یکی از معتبرترین کارت‌های اعتباری بین‌المللی افراد می‌توانند این امور را به راحتی در کشورهای مختلف دنیا مدیریت کنند؛ همین ویژگی باعث شده که در سال‌های اخیر درخواست خرید این کارت‌های اعتباری روند افزایشی به خود بگیرد.

تا چند سال پیش برخی از افراد که جزو قشر دانشجو،‌ استاد دانشگاه، تاجر و فعال اقتصادی، فریلنسر و گیمر هستند برای انجام امور مربوط به پرداخت ارزی به دلیل تحریم‌های بانکی و اقتصادی با مشکل مواجه بودند. این افراد برای رفع نیاز خود نیاز به یک مسیر مطمئن، سریع و مقرون به صرفه دارند که از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی به خوبی فراهم می‌شود. با خرید ویزا کارت که به عنوان یکی از سه شرکت بزرگ پردازنده‌های اعتباری در جهان شناخته می‌شود، می‌توان محدودیت‌های موجود برای پرداخت ارزی را به راحتی از بین برد. Visa Card به عنوان یک کارت بین‌المللی معتبر بیش از ۲۰۰ میلیارد تراکنش در سال را در سراسر جهان پردازش می‌کند.

خرید ویزا کارت

اهمیت خرید ویزا کارت چیست؟

تا چند سال گذشته افرادی که خدمات پرداخت ارزی نیاز داشتند، بسیار محدود بودند؛ اما امروزه با توجه به رشد سریع اینترنت و رسانه‌های اجتماعی، پرداخت ارزی به یکی از هزینه‌های اصلی زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده است. این دسته از افراد به منظور برآورده کردن نیاز خود در این زمینه به ابزاری کارآمد و مطمئن و در عین حال سریع و مقرون به صرفه نیاز دارند که امکان پرداخت و دریافت ارزی به صورت آفلاین و آنلاین را فراهم کند. با خرید ویزا کارت به عنوان یکی از معتبرترین کارت‌های اعتباری بین‌المللی افراد می‌توانند این امور را به راحتی در کشورهای مختلف دنیا مدیریت کنند؛ همین ویژگی باعث شده که در سال‌های اخیر درخواست خرید این کارت‌های اعتباری روند افزایشی به خود بگیرد.

انواع روش‌های خرید ویزا کارت کدام است؟

در صورتی که برای انجام امور مربوط به دریافت و پرداخت ارزی، قصد خرید ویزا کارت دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که این کارت‌ها به دو صورت مجازی و فیزیکی امکان خرید و صدور دارند. هر کدام از اشکال کارت‌های اعتباری Visa Card دارای یک سری ویژگی‌ها و قابلیت‌ها هستند که آشنایی با آن‌ها در هنگام خرید ضرورت دارد.

ویزا کارت مجازی

این نوع از ویزا کارت که مشخصات یک کارت فیزیکی اعتباری را دارد با این تفاوت که ماهیت فیزیکی ندارد. اطلاعات مربوط به این کارت (شماره کارت، CVV2،‌ تاریخ انقضاء و غیره) پس از خرید به صورت مجازی و از طریق ایمیل برای کاربران ارسال می‌شود. این کارت‌ها تنها امکان استفاده برای خرید و پرداخت آنلاین در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را دارند و امکان نقد کردن اعتبار یا انتقال آن وجود ندارد.

کارت‌های مجازی Visa با اعتبارهای مختلفی صادر می‌شوند؛ برخی از این کارت‌ها مانند گیفت کارت بوده و امکان شارژ مجدد آن‌ها وجود ندارد. اما برخی دیگر نیز وجود دارند که می‌توان اعتبار آن‌ها را مجدد شارژ کرد. ویزا کارت مجازی به صورت اختصاصی با ارز رسمی یک کشور (دلار، یورو، پوند و غیره) صادر می‌شود و می‌توان از آن برای انجام پرداخت‌های آنلاین استفاده کرد.

ویزا کارت فیزیکی 

با خرید ویزا کارت فیزیکی در واقع صاحب یک کارت بانکی می‌شود که می‌توان از آن برای واریز و برداشت وجه به صورت ارزی استفاده کرد. این کارت‌ها به یک حساب بانکی بین‌المللی متصل می‌شوند و امکان واریز و برداشت وجه، پرداخت آنلاین، استفاده از دستگاه‌های ATM و خرید حضوری با دستگاه POS را فراهم می‌کنند.

در مورد Visa Card فیزیکی باید به این نکته اشاره کرد که برای خرید این کارت ابتدا یک حساب بانکی به نام متقاضی در یکی از بانک‌های بین‌المللی افتتاح می‌شود و کارت به آن حساب متصل می‌شود. در این شرایط می‌توان از کارت برای پرداخت آنلاین و آفلاین در اغلب کشورهای دنیا استفاده کرد. استفاده از این کارت برای افرادی که اهل سفر خارجی هستند بهترین گزینه جایگزین پول نقد است؛ زیرا با استفاده از این کارت می‌توان از دستگاه‌های ATM استفاده کرده و از فروشگاه‌های مختلف با دستگاه POS خرید انجام داد.

از دیگر ویژگی‌هایی که در زمان خرید ویزا کارت باید مورد توجه قرار بگیرد، صادر شدن این کارت‌ها با تاریخ انقضاء معین است؛ این کارت‌ها پس از رسیدن به تاریخ انقضاء مانند کارت‌های بانکی قابلیت تمدید دارند. کارت‌های فیزیکی را می‌توان به دفعات نامحدود شارژ کرده و به راحتی از آن استفاده کرد. این کارت‌ها نیز مانند کارت‌های مجازی با ارز رسمی یک کشور صادر می‌شوند اما با توجه به اتصال به حساب بانکی بین‌المللی، در هر کشور قابل استفاده بوده و تبدیل ارز به صورت خودکار انجام می‌شود.

انواع ویزا کارت فیزیکی کدام است و چه ویژگی‌های دارند؟

اگر در زمان انتخاب ویزا کارت با گزینه‌هایی مانند خرید ویزا کارت پلاتینیوم یا گلد مواجه شدید، به این موضوع دقت کنید که این کارت‌ها در سه نوع مختلف در دسترس بوده که هر کدام از قابلیت‌ها و امکانات متفاوتی برخوردار هستند:

  • ویزا کارت کلاسیک: این کارت امکان واریز و برداشت وجه از دستگاه‌های ATM، خرید و پرداخت به صورت آنلاین در فروشگاه‌های اینترنتی و خرید حضوری با دستگاه POS را فراهم می‌کند.
  • ویزا کارت گلد: این کارت همه قابلیت‌های مدل کلاسیک را دارد با این تفاوت که امکان استفاده به صورت آفلاین را نیز فراهم می‌کند؛ به این معنی که به عنوان مثال در زمان حضور در هواپیما که دستگاه پوز به شبکه متصل نیست می‌توان با استفاده از این کارت خرید کرد.
  • ویزا کارت پلاتینیوم: با خرید ویزا کارت پلاتینیوم ضمن بهره‌مندی از تمام قابلیت‌های دو نوع دیگر، از مزایایی مانند برداشت وجه نامحدود و تخفیف‌های ویژه شبکه ویزا برای خرید از فروشگاه‌ها و لانژهای فرودگاهی بهره‌مند می‌شوید.

کاربردهای ویزا کارت فیزیکی چیست؟

با ویزا کارت این امکان فراهم می‌شود که بتوان همه محدودیت‌های موجود برای پرداخت ارزی را کنار زد. این کارت نیاز به همراه داشتن پول نقد در سفر به کشورهای خارجی را برطرف کرده و از خطرات و ریسک‌های احتمالی آن جلوگیری می‌کند. از دیگر کاربردهای این کارت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت نام و پرداخت هزینه شرکت در آزمون‌های مختلف بین‌المللی زبان (آیلتس، ‌تافل و غیره)
  • خرید از فروشگاه‌های اینترنتی بین‌المللی و پرداخت وجه خرید
  • ثبت نام و پرداخت هزینه‌های شرکت در آزمون ورودی دانشگاه‌ها
  • پرداخت هزینه عضویت و خرید اشتراک سایت‌های مختلف مانند نتفلیکس، اسپاتیفای، پلی استور و غیره
  • پرداخت هزینه‌های مربوط به ویزا و سفارت
  • خرید انواع نرم‌افزار و بازی به صورت اورجینال و خرید لایسنس برنامه‌های مختلف
  • خرید و رزرو بلیط هواپیما و هتل و پرداخت کلیه هزینه‌های مربوط به سفر

بهترین روش خرید ویزا کارت فیزیکی چیست؟

امروزه به لطف توسعه و پیشرفت فناوری و خدمات یک سری مجموعه‌ها، امکان خرید ویزا کارت و استفاده از این کارت‌های اعتباری بین‌المللی برای ایرانیان فراهم شده است. کاربران ایرانی می‌توانند با استفاده از این کارت‌ها کلیه عملیات‌های مربوط به برداشت و واریز وجه، پرداخت وجه به صورت آنلاین، خرید حضوری از فروشگاه‌ها با استفاده از دستگاه POS و تراکنش‌های مختلف با دستگاه ATM را انجام دهند.

مجموعه تهرانیکس این امکان را فراهم کرده که افراد بتوانند برای خرید ویزا کارت فیزیکی مورد نیاز خود اقدام کنند. کاربران به راحتی و در کمتر از مدت زمان ۵ دقیقه می‌توانند در سایت تهرانیکس ثبت نام کرده و پس از دریافت مشاوره در مورد کارت‌های مختلف نسبت به انتخاب و خرید کارت مورد نظر خود اقدام کنند. کاربران در تهرانیکس می‌توانند کارت مورد نظر خود را از طریق پرداخت ریالی خریداری کرده و در مدت زمان ۷ الی ۱۰ روز آن را دریافت کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x