مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 7 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
زندگینامه جول اوستین

زندگینامه جول اوستین از معروف ترین نویسندگان و سخنرانان موفقیت

جول اوستین کشیش ارشد کلیسای لیکوود در تگزاس آمریکا می باشد. او هم چنین یکی معروف ترین روانشناسان به شمار می رود و مخاطبان بسیار زیادی را جذب خود کرده است. درآمد اصلی او از راه نویسندگی می باشد.

همراهان همیشگی مجله اینترنتی تحلیلک؛ در این مطلب می خواهیم با زندگینامه جول اوستین کشیش ارشد کلیسای لیکوود در تگزاس آمریکا آشنا شویم. او همچنین یکی معروف ترین روانشناسان به شمار می رود و مخاطبان بسیار زیادی را جذب خود کرده است.

برای آشنایی بیشتر با زندگینامه جول اوستین با ما همراه باشید…

 

زندگینامه جول اوستین

زندگینامه جول اوستین

جول اوستین در ۵ مارس سال ۱۹۶۳ در هیوستون، واقع در ایالت تگزاس آمریکا به دنیا آمد. پدر جول نیز یک کشیش بوده است و سخنرانی های خود را در سال ۱۹۵۹ در یک فروشگاه دور افتاده و قدیمی در لیکوود شروع کرده بود. جول پس از مرگ پدرش در راه او پا گذاشت و یک کشیش شد.

در هفته حدود ۷ میلیون نفر کنفرانس های جول اوستین را تماشا می کنند و این مقدار در ماه به ۲۰ میلیون نفر می رسد. جول همچنین یک نویسنده است و تا به حال موفق به نوشتن ۹ کتاب شده است.

در سال ۲۰۰۳ بود که جول تصمیم گرفت یک کلیسای دیگر بنا کند؛ وی مرکز کامپک همان باشگاه تیم بسکتبال هیوستون راکتز را به عنوان ساختمان کلیسا خریداری کرد و پس از ۱۸ ماه، این ساختمان به یک کلیسا با ۱۶ هزار صندلی تبدیل شد.

Lakewood church

Lakewood worship

جول اوستین همواره کلام خود را با لطافت خاصی ادا می کند. او سعی می کند در بیان ایده ها و نظرات خود از ترکیب قواید دین و قوانین امروز استفاده کند. همین کار به تنهایی توانسته است او را به یکی از بهترین کشیش های این عصر تبدیل نماید.

توصیه های جول بسیار منطقی است و با حال و هوای امروز زمین سازگاری دارد و می تواند شما را از بند مشکلات و گرفتاری ها رهایی بخشد. به جز این توصیه ها، اوستین بسیار به عشق خدا در حرف هایش اشاره می کند. او کسی است که توانست برای اولین بار عشق خدا را با قوانین دین برای از بین بردن مشکلات و در عین حال نزدیک شدن به خدا ترکیب کند. علاوه بر این در حرف های او می توان جلوه های زیبای انسانیت را پیدا کرد. به همین منظور می توان جول اوستین را یک کشیش با خدا و در عین حال مدرن معرفی کرد.

جول در سال ۱۹۸۷ با ویکتوریا اوستین ازدواج کرد و اکنون دو فرزند به نام های جاناتان و الکساندرا دارد. جالب است بدانید که همسر اوستین نیز یک کشیش است. این زوج کشیش بسیار محبوب هستند به طوری که در عرض یک سال توانستند ۲۸.۰۰۰ نفر طرفدار پیدا کنند.

زندگینامه جول اوستین

لیست کتاب های جول اوستین

اولین کتاب جول اوستین «بهترین زندگی شما در حال حاضر» (Your Best Life Now) که با موضوع ۷ مرحله برای زندگی با توان بالقوه شما  نوشته شده است در اکتبر ۲۰۰۴ متشر شده و به رتبه ۱ فهرست پرفروش ترین در نیویورک تایمز رسید.

51GyYAwvfzL

او دومین کتاب خود را با عنوان «بهتر از خودت شو» (Become a Better You) با موضوع  ۷ کلید ارتقاع زندگی  در اکتبر ۲۰۰۷ منتشر کرد. این کتاب نیز در فهرست پرفروش ترین کتاب ها در فهرست نیویورک تایمز قرار گرفت و اولین چاپ آن ۴ میلیون نسخه بود. او می گوید که این کتاب بیشتر در مورد روابط هست و به جایگاه فعلی در زندگی کاری ندارد.

81NJ5msxhpL

کتاب های دیگر او عبارتند از:

    • Think Better, Live Better

 

    • Wake Up to Hope

 

    • The Power of I Am

 

    • I Declare

 

    • Lead Vertically

 

    • You can You will

 

    • I Hope You Dance

 

ارزش خالص دارایی های جول اوستین در سال ۲۰۱۷ بین ۴۰ تا ۶۰ میلیون دلار گزارش شده است. او با خانواده اش در یک مجتمع با مساحت ۱۷۰۰۰ متر مربع زندگی می کند که ارزش آن ۱۰.۵ میلیون دلار و در کنار رودخانه اواکس (Oaks) است.

زندگینامه جول اوستین

او می گوید که هیچ حقوقی از کلیسا دریافت نمی کند و کل دارایی و درآمدش از فروش کتاب هایش است.

امیدواریم از مطالعه زندگینامه جول اوستین لذت برده باشید.

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x