مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 31 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
مگ سیف شارژر آیفون 12 تصویر شاخص

تشخیص اصل یا تقلبی بودن شارژر مگ سیف آیفون ۱۲

یکی از وسایل جانبی آیفون سری 12، مگ سیف اپل است. روش‌ تشخیص اصل یا تقلبی بودن این وسیله جذاب جانبی در این مقاله بصورت کامل مورد بررسی قرار گرفته است.

تشخیص اصل یا تقلبی بودن شارژر مگ سیف آیفون ۱۲

یکی از وسایل جانبی آیفون سری ۱۲، مگ سیف آیفون است. همین موضوع باعث شده به سراغ روش‌های تشخیص اصلی یا تقلبی بود شارژر مگ سیف آیفون ۱۲ برویم. پس با تحلیلک همراه باشید.

 

روش اتصال مگ سیف گوشی آیفون سری ۱۲ به راحتی آب خوردن!

یکی از مشخصه‌های مهم و قابل توجه خریداران گوشی آیفون سری ۱۲، پشتیبانی آن از استاندارد مگ سیف (Apple MagSafe) است. گوشی‌های این خانواده آهن‌رباهایی به فرم دایره دارند که در پنل پشتی آن قرار گرفته‌اند. به کمک همین آهن‌رباها وسایل جانبی که از استاندارد مگ سیف پشتیبانی می‌کنند وسایل جانبی گوشی آیفون سری ۱۲ به آن متصل می‌شوند.

مگ سیف شارژر آیفون 12 تصویر شاخص

 

مراقب شارژر تقلبی باشید!!!

هر وقت نام وسایل جانبی مطرح می‌شود اولین چیزی که به ذهن می‌رسد اصلی یا تقلبی بودن آن‌هاست. معمولا شرکت‌های متفرقه بلافاصله پس از تولید نسخه‌های اورجینال وسایل جانبی، تولید نسخه‌های تقلبی را به سرعت آغاز می‌کنند. نسخه‌های تقلبی برخی از اوقات بسیار مشابه با نسخه اصلی محصول است به طوری که راه تشخیص آن بسیار مشکل خواهد بود. در این بین وسایل جانبی آیفون گران‌قیمت هستند و آشنایی با نحوه انتخاب محصول اورجینال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. هم اکنون در بازار مدل‌های تقلبی شارژر تقلبی به وفور پیدا می‌شود.

عملکرد مگ سیف شارژر آیفون 12
تشخیص اصل شارژر مگ سیف آیفون ۱۲

 

تشخیص اصل یا تقلبی بودن مگ سیف آیفون سری ۱۲ بسیار ساده است.

روش‌هایی وجود دارد که به کمک آن بتوانیم شارژز مگ سیف اصل را از تقلبی تشخیص دهیم. روش تشخیص بسیار ساده است و تنها به آیفونتان نیاز خواهید داشت. برای راحتی تمامی مراحل به صورت فهرست‌وار آورده شده‌اند.

مرحله اول: از اتصال مگ سیف به آیفون و شارژ شدن بدون مشکل گوشی مطمئن شوید.

مرحله دوم: وارد بخش General در منو Setting گوشی آیفون شوید.

مرحله سوم: بر روی About ضربه بزنید.

مرحله چهارم: صفحه گوشی را به سمت پایین اسکرول کنید و بر روی گزینه Apple MagSafe Charger ضربه بزنید.

مرحله پنجم: دقت کنید که در بخش Manufacture عبارت Apple نوشته شده باشد. در این صفحه اطلاعات دیگری درباره شماره مدل و نسخه فرم‌ور شارژر نیز نشان داده شده است. اگر مگ سیف شما تقلبی باشد منو Apple MagSafe Charger در بخش تنظیمات قابل مشاهده نیست.

MagSafe Charger

همان‌گونه که مشاهده کردید بسیار ساده توانستیم اصل یا تقلبی بودن مگ سیف گوشی آیفون سری ۱۲ را تشخیص دهیم و هزینه گزاف بابت محصول غیر اورجینال پرداخت نکنیم.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x