مجله اینترنتی تحلیلک

چهارشنبه/ 5 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.

عکس بهترین ماشین های جهان

ارائه لیست های خودرویی با موضوعات مختلف همواره بخش جذابی از گزارش های این حوزه را به خود اختصاص می دهد. در ادامه میخواهیم شما را با گلچینی از بهترین عکس ماشین های جهان آشنا کنیم. با ما همراه باشید...

بهترین ماشین های جهان

ارائه لیست های خودرویی با موضوعات مختلف همواره بخش جذابی از گزارش های این حوزه را به خود اختصاص می دهد. در ادامه می خواهیم شما را با گلچینی از بهترین عکس ماشین های جهان آشنا کنیم. با ما همراه باشید…

بهترین ماشین های جهان

عکس بهترین ماشین به اسم بوگاتی شیرون سوپر اسپرت ۳۰۰ پلاس، این خودرو در سال ۲۰۱۹ رکورد سریع ترین خودرویی که وارد فاز تولید واقعی شده است را با سرعت ۴۹۰ کیلومتر بر ساعت را به خود اختصاص داد. این عدد برابر با ۴۳ کیلومتر بر ساعت از رکورد کونیگزگ نیز بالاتر است.

عکس بهترین ماشین

عکس بهترین ماشین به اسم بوگاتی دیوو، این محصول بر پایه شیرون توسعه یافته و از همان موتور ۱۶ سیلندر کواد توربو با ۱۴۷۹ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۱۸۰ پوندفوت استفاده می کند. دیوو طی ۲.۴ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می رسد.

عکس بهترین ماشین

بهترین ماشین های جهان

عکس بهترین ماشین به اسم شورولت کوروت C8، این محصول از موتور ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری با ۴۹۵ اسب بخار خروجی و گشتاور ۴۶۵ پوندفوت استفاده می کند. کوروت طی ۳ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می رسد.

بهترین ماشین های جهان

عکس بهترین ماشین به اسم داج چارجر اس آر تی هلکت واید بادی، این خودرو از موتور سوپر شارژ ۶.۲ لیتری ۸ سیلندر با ۷۰۷ اسب بخار خروجی و گشتاور ۶۵۰ پوندفوت استفاده می کند.

عکس بهترین ماشین

عکس بهترین ماشین به اسم هوندا سیویک تایپ آر، با یکی از خوش قیمت ترین مبارزان خیابانی سر و کار داریم. خودرویی که از موتور ۴ سیلندر توربوی ۲ لیتری با ۳۰۶ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۹۵ پوندفوت استفاده می کند.

بیشتر ببینید: عکس بهترین موتورهای جهان

a41

بهترین ماشین های جهان

عکس بهترین ماشین به اسم جنسیس جی۸۰ مدل ۲۰۲۱، در قسمت پیشرانه نیز از موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر با ۳۰۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۱۱ پوندفوت استفاده شده است.

a42

عکس بهترین ماشین به اسم مازراتی ام سی۲۰ مدل ۲۰۲۱، مازراتی هیچگاه تا زمان ارائه MC12 در اواسط سال ۲۰۰۰ هیچگاه یک ابرخودروی واقعی را در محصولات خود نداشت اما با معرفی ام سی۲۰ باردیگر و البته پیش از زمانی طولانی به انتظارات پاسخ داد تا یکی از مهمترین رویدادهای خودرویی سال باشد.

a43

بهترین ماشین های جهان

عکس بهترین ماشین به اسم مزدا میاتا، میاتا نامی است که از ۱۹۸۹ تا کنون سبک کمپانی مزدا در ارائه یک اسپرت جمع و جور خوش قیمت را معرفی می کند. میاتای جدید از موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر با ۱۸۱ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۵۱ پوندفوت استفاده می کند.

a44

عکس بهترین ماشین به اسم مرسدس بنز اس-کلاس ۲۰۲۱ همواره قوانین خاص خود را داشته است اما مدل جدید این محصول در بخش کابین نیز عنوان فناورانه ترین لیست امروز ما را به خود اختصاص می دهد.

a45

امیدواریم از این مطلب که به بهترین ماشین های جهان اختصاص داشت، لذت برده باشید.

مجله اینترنتی تحلیلک