مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 1 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
قانون ارتعاش در قانون جذب چیست

قانون ارتعاش در قانون جذب چیست؟

ذهن فرستنده و گیرنده ارتعاش است یعنی هم ارتعاش می گیرد و هم ارتعاش ارسال می کند. و تمام افکاری که درون ذهن هستند نیز دارای ارتعاش و انرژی هستند و همین ارتعاش و انرژی باعث می‌ شود خواسته‌ ها و ناخواسته‌ های ‌ما وارد زندگیمان بشوند. ما انسان ها با فکر کردن به هرچیزی ارتعاش آن را به کائنات ارسال میکنیم و کائنات نیز هر آنچه که ما خواسته ایم را برای ما مهیا میکند.

«قانون ارتعاش در قانون جذب چیست؟»

همانطور که قبلا بیان کردیم قانون جذب یک قانون ثانویه در جهان است و قانون اصلی و اولیه قانون ارتعاش است. برای اینکه بتوانیم از عملکرد قانون جذب به درستی استفاده کنیم نیاز است که در قدم  اول به درک درستی از قانون ارتعاش برسیم.

مهم ترین و اصلی ترین راز در قانون جذب، قانون ارتعاش است. برای اینکه بتوانید به درستی از قانون جذب استفاده کنید و به آرزو و خواسته هایتان برسید باید ارتعاش اهداف و خواسته هایتان را به کائنات و جهان هستی ارسال کنید.

با ما همراه باشید؛ قانون ارتعاش در قانون جذب چیست؟

قانون ارتعاش در قانون جذب چیست

قانون ارتعاش در قانون جذب چیست؟

اگر بخواهیم که یک تعریف واضح و مشخص از قانون ارتعاش بیان کنیم باید بگوییم که قانون ارتعاش در قانون جذب یعنی قرار گرفتن در مدار خواسته ها و آرزوها.

قانون ارتعاش بیان می کند که تمام افکاری که درون ذهنتان می‌ آید دارای یک سری ارتعاش و انرژی هستند و همین ارتعاش و انرژی باعث می‌ شود خواسته‌ ها و ناخواسته‌ هایتان وارد زندگیتان شوند.

بر اساس قانون ارتعاش در قانون جذب، ذهن فرستنده و گیرنده ارتعاش است. یعنی هم ارتعاش می گیرد و هم ارتعاش ارسال می کند.

وقتی به هر چیزی فکر میکنیم در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات هستیم و کائنات با توجه به ارتعاشی که از ذهنتان دریافت می کند شما را در مسیر خواسته ها و آرزوهایتان قرار می‌ دهد و به آن چیزهایی که می خواهید می رسید.

برای اینکه بتوانید با استفاده از قانون جذب به تمام اهداف و آرزوهای خود برسید باید ارتعاش خروجی ذهنتان را کنترل کنید. برای کنترل ارتعاش خروجی ذهن، باید افکارتان را کامل کنترل کنید و در اختیار بگیرید.

قانون ارتعاش زیباترین قانون در جهان هستی است زیرا اگر اصول کامل قانون فرکانس یا همان ارتعاش را بدانید و بتوانید به صورت پیوسته و مداوم ارتعاش هدف و خواسته هایتان را به کائنات ارسال کنید می توانید به آن چیزهایی که می خواهید برسید.

پس لازم است ارتعاش خواسته و هدف هایتان را به صورت مداوم ارسال کنید تا باورهای مثبتی در شما ایجاد شود و در نهایت به همه آن چیزی که می خواهید برسید.

برای درک بهتر قانون ارتعاش بهتر است به این چند مثال ساده توجه کنید.

برای همه ما پیش آمده زمانی که در حال صحبت یا فکر کردن در مورد شخصی هستیم که مدتی از آن بی خبر بوده ایم ناگهان خبری از او می شود و تماس یا خبری از او دریافت میکنیم.

یا اینکه وقتی بعد از یک روز کاری سخت وارد خانه می شویم می بینیم که شام آن شب همان غذایی است که در طول روز به آن فکر کرده ایم.

یا افراد زیادی هستند که می گویند ماشینی که الان دارند در گذشته در مورد داشتن آن فکر کرده اند.

و صدها مثال دیگر که همه ما تعدادی از آن ها را در زندگی روزمره خود تجربه کرده ایم. جالب است بدانید که این ها همه نمونه هایی از استفاده قانون ارتعاش است.

باید توجه کرد که ما بر اساس نظام باورهای خود، احساسات و حال خود را می سازیم. احساسات ما کیفیت فرکانس ذهنی و فکری ما را مشخص می کند.

پس اگر فکر خوب بکنید، فرکانس شما خوب و مثبت خواهد بود و اگر افکار غالب شما خوب و سازنده و مثبت باشد، باورهای مثبتی در شما شکل و ریشه می گیرد و باورهای مثبت و قدرتمند در شما احساسات عالی و اشتیاق سوزانی برای “داشتن” و “بودن” بهتر و خوب تولید می کند و این فرایند ایجاد و حفظ ارتعاش در قانون جذب می شود.

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x