مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 9 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
جول اوستین - قدرت من هستم

معرفی کتاب «قدرت من هستم» اثر جول اوستین

جول اوستین در کتاب قدرت من هستم  (The Power of I Am) به دنبال یادآوری این نکته بسیار مهم است که انسان با فکر کردن به هر چیزی و با انتخاب هر صفتی برای خود، آن را به سمت خود می‌کشاند.در واقع هر صفت یا عبارتی که بین دو کلمه من هستم قرار دهید، به نحوی آن را به زندگی خود دعوت کرده‌ است.

معرفی کتاب «قدرت من هستم»

درباره نویسنده

جول اوستین (Joel Osteen) در سال ۱۹۶۳ در ایالت تگزاس آمریکا دیده بر جهان گشود. او کشیش اعظم کلیسای بزرگ لیکوود است. سخنرانی‌های او به طور متوسط ۷ میلیون بیننده در طول یک هفته و ۲۰ میلیون بیننده در طول یک ماه دارد و همچنین در ۱۰۰ کشور مختلف در سراسر دنیا پخش می‌شود. جول اوستین در سال ۲۰۰۶ در لیست ۱۰ انسان تاثیرگذار جهان قرار گرفت. او تا به حال هفت کتاب نوشته که تمامی این کتاب‌ها در صدر کتاب‌های برتر نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند و بعضی از آن‌ها بیش از ۲۰۰ هفته در صدر بهترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده‌اند.

درباره کتاب

کتاب «قدرت من هستم» در سال ۲۰۱۵ به چاپ رسید و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کتاب‌های جول اوستین شد. جول اوستین در این کتاب به صورت کامل درباره قدرت کلام و «من هستم»هایی که بر زبان می‌آوریم صحبت می‌کند.

جول اوستین در کتاب قدرت من هستم (The Power of I Am) به دنبال یادآوری این نکته بسیار مهم است که انسان با فکر کردن به هر چیزی و با انتخاب هر صفتی برای خود، آن را به سمت خود می‌کشاند. در واقع هر صفت یا عبارتی که بین دو کلمه من هستم قرار دهید، به نحوی آن را به زندگی خود دعوت می کنید.

باید سعی کنید که در زندگی خود از جملات مثبت استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال اگر در زندگی خود به طور مکرر بگویید که من قوی هستم، به طور حتم این قدرت و صفت به سمت شما کشیده می‌شود و شما از آن بهره‌مند خواهید شد و برعکس.

 

بخش هایی از کتاب «قدرت من هستم»

برخی از مردم حتی یک‌بار هم نگفته‌اند «من زیبا هستم. من جذابم». آن‌ها بیشتر روی نقص‌های خود و روی آن چه در مورد خودشان دوست ندارند تمرکز می‌کنند و دائم به این توجه می‌کنند که کم و زیاد‌های زندگی‌شان در کجاست. زمانی که می‌گویید «من زیبا هستم»، زیبایی می‌آید و دنبال شما می‌گردد. جوانی می‌آید و دنبال شما می‌گردد. تازگی و شادابی می‌آید و دنبال شما می‌گردد. هیچ‌کس دیگر نمی‌تواند این کار را برایتان انجام دهد. این باید از زبان خود شما بیرون بیاید…

 

امیدواریم از خواندن اثر جول اوستین لذت ببرید و برای خواندن معرفی کتاب های دیگر به بخش معرفی کتاب مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x