مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 9 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
لیفت ابرو در خانه

راهکارهای انجام لیفت ابرو در خانه

یکی از کارهای پرطرفدار در زمینه آرایشگری و آرایش نیمه دائم این روزها لیفت ابرو در خانه و لیفت ابرو خانگی است. اما ممکن است شما زمان کافی برای رفتن به سالن و انجام لیفت را نداشته باشید پس خوب است بدانید می توانید در خانه نیز ابروهای خود را لیفت کنید.

لیفت ابرو در خانه

یکی از کارهای پرطرفدار در زمینه آرایشگری و آرایش نیمه دائم این روزها لیفت ابرو در خانه و لیفت ابرو خانگی است.

لیفت ابرو در خانه

یکی از خدمات آرایشگری که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است لیفت ابرو است. لیفت ابرو در کنار زیبایی که به چهره و ابروها می دهد باعث تقویت و پرپشتی و پهن شدن ابرو می شود.

اما ممکن است شما زمان کافی برای رفتن به سالن و انجام لیفت را نداشته باشید پس خوب است بدانید می توانید در خانه نیز ابروهای خود را لیفت کنید.

البته نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که لیفت ابرو در خانه به زیبایی و کیفیت لیفت ابرو در آرایشگاه ها نیست ولی می تواند در مواقعی که زمان کافی برای رفتن به آرایشگاه را ندارید به کمک شما بیاید.


لیفت ابرو خانگی


تاثیرات مثبت ظاهری لیفت ابرو در خانه

  • لیفت ابرو با بالا بردن ابرو باعث بهبود ظاهر می شود.
  • لیفت ابرو در خانه به جوان تر شدن شما کمک می کند زیرا یکی از نشانه های پیری پایین آمدن ابروها است.
  • پایین آمدن ابروها شما را خسته، عصبانی یا غم انگیز جلوه می دهد.
  • اگر ابروهایی رو به بالا و پهن بدون هیچ تاتویی دوست دارید در خانه با استفاده از صابون ابروهایتان را لیفت کنید.
  • لیفت ابرو در خانه بدون هزینه است و ریسک عمل های جراحی را ندارد.
لیفت ابرو در خانه
لیفت ابرو در خانه

تفاوت لیفت ابرو با بوتاکس ابرو چیست؟

خب قبل از آموزش لیفت ابرو در خانه ابتدا به تفاوت لیفت ابرو و بوتاکس و لمینت ابرو می پردازیم.

برای لیفت ابرو با بوتاکس شما حتما باید پیش پزشک متخصص بروید و پزشک با استفاده از ابزارها و تخصص خود نقاطی را که مناسب صورت شما است برای تزریق بوتاکس انتخاب کند.

پس از تزریق بوتاکس انتهای ابروها بالا می رود و چهره شما بازتر می شود.

لیفت ابرو با بوتاکس را نمی توان در آرایشگاه ها انجام داد زیرا نیاز به تخصص پزشک دارد اما می توان در آرایشگاه ها لیفت ابرو با مواد را انجام داد.

تفاوت لیفت ابرو و لمینت ابرو چیست؟

لمینت باعث تقویت و کراتینه کردن ابرو می شود در حالی که کارکرد لیفت تغییر حالت و بالا کشیدن ابرو است.

لمینت کردن یک پروسه گیاهی کراتینه است که رنگ هم دارد. یعنی مواد لمینت دارای پیگمنت های رنگی هستند که روی مژه و یا ابرو قرار می گیرند، ضخامت موی ابرو و مژه ها را بیشتر کرده، آن ها را پررنگ تر و تیره تر خواهند کرد و مناسب کسانی است که ابروهای کرکی و یا خیلی کمرنگ دارند.

در صورتی که بخواهید هم ابروهایتان را حالت دهید و هم تقویت کنید مشکلی نیست چرا که این دو روش، فرایند مشابهی دارند و چندان فرقی با هم نمی کنند، هر چند که کارایی های متفاوتی دارند و موادی که در هر یک از آن ها استفاده می شود با هم متفاوت است.

یعنی شما می توانید به صورت هم زمان ابروهای خود را لیفت و لمینت کنید، بدون آن که بر اثر مواد رنگی به ابروهای خود آسیبی وارد کرده و باعث ریزش آن شوید.

لیفت تاثیری در حجم ابرو ندارد و باعث پرپشت شدن ابرو و یا مژه نمی شود در واقع چنانچه کسی خواهان افزایش حجم ابرو است باید از لمینت ابرو اسنفاده کند.

علاوه‌ بر این در صورتی که خرید مواد لیفت ابرو ناآگاهانه و بدون آشنایی مواد اصلی صورت بگیرد می تواند خساراتی جبران ناپذیر به ابروها وارد نماید.

از طرفی موادی که برای لیفت ابرو مصرف می شود بسیار قوی هستند، از این جهت باید شرط احتیاط را در استفاده از آن ها رعایت کرد.

در صورتی که لیفت ابرو را در آرایشگاه انجام می دهید، آرایشگرتان باید حتماً توانایی و مهارت لازم کار با این مواد را داشته باشد تا شما دچار صدمات جبران ناپذیری نشوید، در غیر این صورت امکان دارد به آسانی ابرو و مژه های شما دچار سوختگی شود و یا به مرور زمان به ریزش بیفتند.

ولی باید به این نکته هم توجه کرد که در صورت پیش آمدن این مورد از عوارض لیفت ابرو با مواد، مدت زمان افتادن و رشد مجدد مژه ها اغلب ۴۰ روز به طول خواهد انجامید.

یکی دیگر از عارضه های لیفت ابرو با مواد این است که این شیوه موقتی است. (ولی برای بعضی از اشخاص این مورد می تواند به نوعی حسن و مزیت هم به حساب بیاید.)

لیفت ابرو در خانه

آموزش ساخت ژل ابرو

برای لیفت ابرو در خانه به ژل یا صابون احتیاج دارید. ما در اینجا قصد داریم آموزش ساخت ژل ابرو را در اختیار شما قرار دهیم.

ژل ابرو یکی از محصولات آرایشی است که کار آن حالت دادن و ثابت نگه داشتن ابروها است. در ضمن ژل ابرو در زیباتر جلوه دادن ابروهای شما تاثیر بسیاری دارد.

درست کردن ژل ابرو کار چندان سختی نیست و شما به آسانی می توانید آن را در منزل درست کنید. اما قبل از تهیه ژل ابرو مانند هر چیز دیگری باید وسایل اولیه آن را تهیه نمایید.

وسایل مورد نیاز برای ساخت ژل ابرو

  • ظرف خالی ریمل
  • کاسه ضد حرارت
  • ژلاتین
  • روغن اسطوخودوس
  • آب گرم
  • قاشق چوبی
  • قیف پلاستیکی

لیفت ابرو در خانه

لیفت ابرو خانگی

طریقه ساخت ژل ابرو

حال که مواد لازم برای ساخت ژل ابرو را آماده کرده اید دیگر نوبت ساخت ژل رسیده است تا بتوانید با ساخت آن به راحتی ابروهایتان را در خانه لیفت کنید.

در ابتدای کار ژلاتینی را که در اختیار دارید به مقدار ۱ الی ۲ قاشق به آب گرم اضافه کنید. حتما این موضوع را می دانید که ژلاتین باعث می شود که فولیکول مو تقویت شده و شما ابروهای محکم تری داشته باشید.

وقتی ژلاتین را در آب گرم خوب حل کردید باید روغن اسطوخودوس را به محلول ژلاتین و آب گرم نیز اضافه کنید. به همین راحتی شما توانستید که یک ژل ابرو برای خود بسازید.

مواد آماده شده را به کمک قیف داخل تیوپ خالی ریمیل بریزید و اجازه دهید که ژل ابرو آماده شده شما برای مدت زمان ۷ الی ۸ ساعت در یخچال بماند.

فراموش نکنید که در تیوپ ریمل را محکم ببندید. اکنون شما می توانید خودتان ابروهایتان را در خانه لیفت کنید.

ژل ابرو آماده شده را با برس ریمل روی ابروهایتان بزنید و ابروها را به سمت بالا شانه کنید این کار را دو تا سه بار انجام دهید و اجازه دهید که ژل کاملا خشک شود.

نکته مهم درباره ژل ابرو این است که بعد از استفاده مجدد آن را داخل یخچال نگهداری کنید.

 

ماندگاری لیفت ابرو در خانه

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که ماندگاری لیفت ابرو در خانه کمتر از لیفت ابرو در سالن است.

زیرا در اغلب سالن ها از چسب های مخصوص به نام چسب لاتکس استفاده می شود.

در اغلب موارد ماندگاری آن ها حدود ۲ ماه است که البته به میزان زیادی به رشد ابروها نیز بستگی دارد.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x