مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 6 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.

معرفی انیمیشن رنگو (Rango)

یکی دیگر از عجیب و غریب‌ترین و البته بانمک‌ترین انیمیشن های جهان که در سال 2011 توسط استودیوی پارامونت پیکچرز ساخته شد "رنگو" است.

معرفی انیمیشن رنگو (Rango)

نمرات

IMDb: 7.2

Rotten Tomatoes: %88

Metacritic: %75

عوامل

کارگردان:  Gore Verbinski

صداپیشه گان: Johnny Depp, Isla Fisher, Timothy Olyphant

درباره انیمیشن

یکی دیگر از عجیب و غریب‌ترین و البته بانمک‌ترین انیمیشن های جهان که در سال ۲۰۱۱ توسط استودیوی پارامونت پیکچرز ساخته شد “رنگو” است. انیمیشن رنگو یکی از سرگرم کننده‌ ترین آثار کمدی-وسترن است که شما می‌توانید از تماشای آن لذت ببرید.

پس از اینکه جانی دپ و گر وربینسکی، پروژه دزدان دریایی کارائیب را به پایان رساندند، برای صداگذاری کاراکترهای Rango وارد استودیوی پارامونت شدند و یک کاراکتر رویایی و به یاد ماندنی را خلق کردند.

داستان در مورد آفتاب پرستی خانگی است که در شهری بیابانی آواره می‌شود و کاملا اتفاقی ناجی شهر می‌شود و به محبوب اهالی آن شهر تبدیل می‌شود. پس از این ماجرا، این آفتاب پرست نام «رنگو – Rango» را برای خود انتخاب می‌کند.

در این انیمیشن قسمت‌هایی از عناوینی همچون ترس و نفرت در لاس وگاس و «مرد بینام» اشاره می‌شود. نقاشی و گرافیک این انیمیشن هم یکی از بهترین کلاس‌ها در میان انیمیشن‌ها است و ورژن کاملا جدید و متفاوتی را به بیننده نمایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: معرفی انیمیشن لوکا ۲۰۲۱ ( Luca )

جوایز انیمیشن

انیمیشن رنگو در هشتاد و چهارمین دوره مراسم اسکار برنده جایزه اسکار بهترین پویانمایی سینمایی گردید.

تصاویر و تریلر انیمیشن رنگو (Rango)

امیدواریم از دیدن انیمیشن جذاب رنگو (Rango) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها و انیمیشن ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

مجله اینترنتی تحلیلک

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x