مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 1 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
معرفی انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار 2 ( Kung Fu Panda 2 )

معرفی انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار ۲ ( Kung Fu Panda 2 )

معرفی انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار 2 ( Kung Fu Panda 2 ) ... پو، به همراه پنج جنگجوی دیگر، ماموریت پیدا کرده اند تا حملات گروهی راهزن را که در اطراف دهکده ایجاد وحشت کرده اند را متوقف کنند.

معرفی انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار ۲ ( Kung Fu Panda 2 )

 

نمرات

IMDb: 7.2

Rotten Tomatoes: %81

Metacritic: %67

 

عوامل

کارگردان: Jennifer Yuh Nelson

صداپیشه گان: Jack Black, Gary Oldman, Angelina Jolie

درباره انیمیشن

 

انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار ۲ ( Kung Fu Panda 2 ) دنباله موفقی بر قسمت اول خود بود. تمام فاکتورهای موفق قسمت اول پاندای کونگ فو کار در قسمت دوم نیز به کار گرفته شده است.

در پاندای کونگ‌فو کار ۱ دیدیم که پو، این خرس دوست داشتنی، سرانجام جایگاه خود را به عنوان جنگجوی اژدها تثبیت می کند.

پاندای کونگ فو کار ۲ در جایی آغاز می شود که می بینیم پو زیر نظر استاد شیفو مشغول تمرین سخت فیزیکی است.  آخرین تمرین او، با نام پیدا کردان آرامش ذهن، حسابی پو را کلافه کرده است.

پو، به همراه پنج جنگجوی دیگر، ماموریت پیدا کرده اند تا حملات گروهی راهزن را که در اطراف دهکده ایجاد وحشت کرده اند را متوقف کنند.

رهبر این گروه از راهزنان، طاووس خشنی با نام «ارباب شن» است. او با اسلحه ای که در اختیار دارد نه تنها کسی حریفش نمی شود، بلکه سعی در نابودی کل جهان دارد. علاوه بر آن، ارباب شن شدیدا از پانداها می ترسد و از آنها نفرت دارد. سالها قبل، پیشگوی ارباب، پیشگویی کرده بود که او، توسط یک پاندا کشته می شود.

از آن زمان تا کنون، او سعی کرده تمام پانداهای جهان را از بین ببرد و نژادشان را برای همیشه منقرض کند. وقتی او متوجه می شود که رهبر تیم پنج نفره جنگجویان، یک پاندا است، عزم خود را برای کشتن “پو” جزم می کند.

 

تصاویر و تریلر انیمیشن

 

بیشتر بخوانید

معرفی انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار ۱ (Kung Fu Panda)

 

 

 

امیدواریم از دیدن انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار ۲ ( Kung Fu Panda 2 ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها و انیمیشن ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x