مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 1 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
the future is faster than you think

معرفی کتاب «آینده از آنچه فکر می‌کنید سریعتر است» نوشته پیتر دایاماندیز و استیوین کوتلر

در دهه آینده هوش مصنوعی، رباتیک، واقعیت مجازی، زیست شناسی دیجیتال، بلاکچین و شبکه گیگابیتی جهانی سقوط می‌کنند و صنایع تغییر می‌کنند.

 The Future Is Faster Than You Think (آینده از آنچه فکر می‌کنید سریعتر است)

 

درباره نویسندگان کتاب The Future Is Faster Than You Think

The Future Is Faster Than You Think - peter-diamandisپیتر دایاماندیز (Peter H. Diamandis) نویسنده نشریه پرفروش نیویورک تایمز و بنیان‌گذار بیش از ۲۰ شرکت با فناوری پیشرفته است. Diamandis بنیان‌گذار بنیاد جایزه ایکس (XPRIZE) و دانشگاه Singularity است. Diamandis موفق به کسب مدرک دکتری در رشته‌های ژنتیک مولکولی و مهندسی هوا فضا از دانشگاه MIT شد. علاوه بر آن او موفق شد مدرک پزشکی خود را از دانشگاه هاروارد دریافت کند. در سال ۲۰۱۴ در مقاله Fortune به عنوان یکی از “۵۰ رهبر بررگ جهان” انتخاب شد. شعار شخصی Diamandis این است: ” بهترین راه برای پیش‌بینی آینده آن است که خودتان آن را ایجاد کنید! “. کتاب‌های Diamandis عبارتند از “آینده از آنچه فکر می‌کنید سریعتر است“، “آینده آز آنچه فکر می‌کنید بهتر است“، “پررنگ” و “فراوانی

The Future Is Faster Than You Think - peter-diamandis - Steven Kotler - آینده از آنچه فکر می‌کنید سریعتر است - معرفی کتاب آینده از آنچه فکر می‌کنید سریعتر است -کتاب آینده از آنچه فکر می‌کنید سریعتر استاستیوین کوتلر (Steven Kotler) نویسنده نشریه پرفروش نیویورک تایمز و مدیر و بنیان‌گذار مجموعه تحقیقاتی Flow Research Collective است. از کتاب‌های او می‌توان به آثار غیر داستانی ” سرقت آتش“، “پررنگ“، “طلوع سوپرمن“، “فراوانی“، “غرب عیسی“، “یک دعای خزدار کوچک” و “آینده از آنچه فکر می‌کنید سریعتر است” اشاره کرد. رمان‌های “آخرین تانگو در فضای مجازی” و “زاویه سریعترین پرواز” از رمان‌های Kotler است. آثار وی به ۴۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است و مقالات Kotler در بیش از ۸۰ نشریه از جمله نیویورک تایمر، ماهنامه آتلانتیک، وایر، تایم و وال استریت ژورنال به چاپ رسیده است.

 

آینده از آنچه فکر می‌کنید سریعتر است - معرفی کتاب آینده از آنچه فکر می‌کنید سریعتر است -کتاب آینده از آنچه فکر می‌کنید سریعتر استدرباره کتاب

Diamandis و Kotler در کتاب “فراوانی” به مقابله با چالش‌های بزرگ جهانی از قبیل فقر، گرسنگی و انرژی پرداختند. سپس در کتاب “پررنگ“، فن‌آوری‌هایی که رشد فزاینده‌ای دارند و موجب ظهور کارآفرینان جدید قدرتمند می‌شوند را معرفی کردند. اکنون این دو نویسنده آینده پژوه و پرفروش با کتاب “آینده از آنچه فکر می‌کنید سریعتر است” بازگشته‌اند. طرحی برای چگونگی تغییر جهان ما در ۱۰ سال آینده که تکنولوژی به شدت دچار تغییر و اختلال می‌شود.

شتاب فناوری بسیار سریعتر از آن است که هر کسی تصور کند. در طول دهه آینده، ما آشفتگی بیشتری در فناوری را تجربه خواهیم کرد و ثروت بیشتری نسبت به ۱۰۰ سال گذشته ایجاد خواهد شد. در این نقشه راه Diamandis و Kotler در کتاب “آینده از آنچه فکر می‌کنید سریعتر است” بررسی می‌کنند که چگونه موجی که پس از موج فزاینده فناوری ظهور می‌کند، هم بر زندگی روزمره ما و هم بر کل جامعه تاثیر می‌گذارد. چه اتفاقی می‌افتد که هوش مصنوعی، رباتیک، واقعیت مجازی، زیست شناسی دیجیتال، بلاکچین و شبکه گیگابیتی جهانی سقوط می‌کنند. این همگرایی‌ها صنایع امروز را چگونه متحول می‌کند. نحوه تربیت فرزندان، اداره ملت‌ها و مراقبت از سیاره‌ها چه خواهد شد.

برشی از کتاب

تردیدی وجود ندارد که در دهه آینده جهان با پیشرفت‌های بنیادی و شگفتی‌های زیاد، تغییر خواهد کرد. هر صنعت بزرگ در کره زمین دچار بازبینی و تفسیر متفاوتی خواهد شد. برای کارآفرینان، مبتکران، رهبران و هرکسی که به اندازه کافی زیرک و ماجراجو باشد این فرصت باورنکردنی ایجاد خواهد شد. این آینده‌ای خواهد بود که از آنچه فکر می‌کنید سریعتر است و مسلما بزرگترین نمایش تخیلی است که دنیا تا به حال به خود دیده است.

 

امیدواریم از معرفی کتاب The Future Is Faster Than You Think (آینده از آنچه فکر می‌کنید سریعتر است) لذت برده باشید و این کتاب جذاب را مطالعه کنید و برای دیدن سایر معرفی کتاب ها به بخش معرفی کتاب مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x