مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 9 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
معرفی ۳ فیلم روز جهان

معرفی ۳ فیلم روز جهان / لانسکی، گرگ های درون و بادیگارد همسر آدمکش

در معرفی فیلم های این روزهای سینمای آمریکا در ابتدا با فیلم «لانسکی» آشنا شویم، «لانسکی» همانگونه که از نامش مشخص است قصه زندگی مه‌یر لانسکی گانگستر سرشناس واقعی آمریکایی است.

معرفی ۳ فیلم روز جهان

در معرفی فیلم های این روزهای سینمای آمریکا در ابتدا با فیلم «لانسکی» آشنا شویم، «لانسکی» همانگونه که از نامش مشخص است قصه زندگی مه‌یر لانسکی گانگستر سرشناس واقعی آمریکایی است.

در فیلم گانگستری «لانسکی»، هاروی کایتل بازیگر کهنه کار فیلم های گانگستری ساخته اسکورسیزی همچون «خیابان های بی رحم» و «مرد ایرلندی» بازی می کند.

لانسکی

این فیلم داستان مه‌یر لانسکی سالخورده است که در جریان یک بررسی که از سوی «فدرال رزرو» انجام می شود، مظنون به مخفی کردن بیش از نیم میلیون دلار پول است، او که اکنون بازنشسته شده می خواهد بخش ناگفته زندگی خود را روایت کند.

برای آشنایی با شخصیت مه‌یر لانسکی فیلم «پدرخوانده قسمت دوم» احتمالا می تواند کمک کننده باشد، در «پدرخوانده قسمت دوم» کاراکتر هایمن راث با بازی لی استراسبرگ با الهام از شخصیت واقعی مه‌یر لانسکی ساخته شده است.

«لانسکی» روز ۲۵ ژوئن (۴ تیر) توسط شرکت پخش فیلم ورتیکال انترتینمنت عرضه شد.

گرگ های درون

فیلم «گرگ های درون»: یک فیلم کمدی ترسناک است که از یک بازی ویدیویی اقتباس شده و داستانش درباره گرگ هایی است که به یک شهر کوچک حمله می کنند.

«گرگ های درون» را جاش روبن کارگردان فیلم کمدی وحشت «مرا بترسان» ساخته است.

سم ریچاردسون، میلانا واینتروب و جرج باسیل بازیگران این فیلم هستند.

«گرگ های درون» که با وجود ناشناخته بودن عواملش نظر منتقدان را تا اندازه ای به خود جلب کرده است، روز ۲۵ ژوئن (۴ تیر) به صورت محدود در آمریکا اکران شد.

بادیگارد همسر آدمکش

فیلم «بادیگارد همسر آدمکش»: این فیلم اکشن کمدی داستان مایکل برایس بادیگارد (با بازی رایان رینولدز) است که هنوز دوستی اش با داریوس کینکاید آدمکش (با بازی ساموئل ال. جکسون) را حفظ کرده و حالا قرار است به همراه داریوس کینکاید، همسر این آدمکش را نجات دهد.

این فیلم دنباله‌ای بر فیلم «بادیگارد مزدور» (۲۰۱۷) است.

«بادیگارد همسر آدمکش» را پاتریک هیوز کارگردان استرالیایی فیلم های «تپه سرخ» و «بی‌مصرف‌ها ۳» ساخته است.

«بادیگارد همسر آدمکش» روز ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) در آمریکا اکران شد.

 

منبع: خبرگزاری صبا

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x