مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 9 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
میلان رد هایپرکار جدید

هایپرکار جدید اتریشی ها معرفی شد

معرفی خودرو

هایپرکارها خودرو هایی هستند که تکنولوژی ساخت خودرو را ارتقا داده اند. آنها در سرعت، شتاب و تمامی چیزهایی که یک خودروی خاص و جذاب لازم دارد بی بدیلند. هایپرکار ساختن کار آسانی نیست، اما شرکت اتریشی میلان اتوموتیو یکی از آنها را ساخته است و نام میلان رد را برای آن برگزیده است.

اتریش برای طراحی میلان رد، از پرنده ای  اتریشی به نام Red Kite الهام گرفته است. آنها گفته اند که هدف آنها از طراحی زیبایی نبوده بلکه عملکرد آیرودینامیکی مناسب مورد توجه آنها بوده است. جالب این جاست که حتی نام حالات رانندگی این خودرو نیز از شیوه های پرواز این پرنده الهام گرفته شده است. حالات رانندگی شما در این خودرو انتخاب می کنید شامل Glide، Hunt و Attack هستند!

میلان رد از یک موتور ۶.۲ لیتری ۸ سیلندر تغذیه می کند که به کمک ۴ توربو شارژ، توانی معادل ۱۳۰۶ اسب بخار تولید می کند. به کمک بدنه ی فیبر کربنی، وزن آن ۱۳۰۰ کیلو است و آن را هم سطح با خودروهایی نظیر Koenigsegg One:1 قرار می دهد.

 ۰ تا ۱۰۰ ۲.۵ ثانیه ای این خودرو ۱ دهم ثانیه از شیرون کندتر است  اما در عوض ۰ تا ۲۰۰ آن یک ثانیه سریع تر از شیرون و ۰ تا ۳۰۰ ۳.۷ ثانیه سریع تر از شیرون است که با توجه به دیفرانسیل عقب بودن آن فوق العاده به نظر می رسد. سرعت این خودرو بیش از ۴۰۰ کیلومتر است و از تکنولوژی جدیدی در سیستم تعلیق خود استفاده می کند. هم چنین فرمان خودرو نیز به سنسور ضربان قلب مجهز است و راننده می تواند ضربان قلبش در مانیتور خودرو مشاهده کند!

از این خودرو ۹۹ نسخه ساخته خواهد شد و همگی دست ساز خواهند بود. قیمت این خودرو ۲.۳ میلیون دلار است و ۱۸ نسخه از آن پیش فروش شده است. پس اگر بودجه ی کافی دارید و طراحی عجیب خودرو چنگی به دلتان نمی زند، می توانید آن را به گزینه ها خرید خود اضافه کنید!

milan red front copyright by milan automotive gmbh

milan red 3 4 front m l copyright by milan automotive gmbh kopie 1 uai 2064x1377

xmilan red profil r m l copyright by milan automotive gmbh uai 2064x1377.jpg.pagespeed.ic .mjoyvoy5qzmilan red 3 4 heck m l copyright by milan automotive gmbh kopie uai 2064x1377milan red hypercar

 

مجله ی اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آیدین محبی
5 سال قبل

اووووووف عالیه

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x