مجله اینترنتی تحلیلک

یکشنبه/ 23 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
ویدئو وال

ویدئو وال چیست؟

در این مقاله سعی کردیم تا ویدئو وال را به شما معرفی کنیم و از مزایا و کاربردهای آن‌ها صحبت کنیم.

در عصری که برندهای گوناگون و تکنولوژی‌های متعدد ما را احاطه کرده‌اند و بازارهای تجاری شاهد رقابت‌های تنگاتنگی است، بهره‌گیری از تبلیغات و برندسازی اجتناب‌ناپذیر است. کافی است هنگام رفت‌و‌آمد در شهر، دقت بیشتری داشته باشید تا به این موضوع پی ببرید. همان ابتدا متوجه خواهید شد که فروشگاه‌ها، پارک‌ها و حتی خیابان‌ها، راه‌حل‌های مختلفی را جهت معرفی کالا یا خدمات خود بکار برده‌اند. در این میان برخی از آن‌ها مانند ویدئو وال از نوآوری‌ها و فناوری‌های روز دنیا کمک می‌گیرند تا نگاه مخاطبان بیشتری را معطوف خود کنند و از قضا به موفقیت بیشتری دست می‌یابند.

نمونه بارزی از این راهکارها، نمایشگرهای تصویری، تابلوهای سایینیج و یا ویدئو وال‌ها است که از سال‌ها پیش در کشورهای پیشرفته‌تر گسترش پیدا کردند و امروزه نیز در کشور ما هر روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. همان‌طور که پوسترهای سنتی تبلیغاتی و اعلامیه‌ها رفته رفته جای خود را به سیستم‌های تبلیغاتی می‌دهند، لازم است تا ما نیز سطح آگاهی خود از این فناوری‌های مدرن را افزایش دهیم تا با درک بهتری، به سراغ آن‌ها برویم. از این رو پرو استور تصمیم گرفته در این مطلب به ویدئو وال‌ها بپردازد و اطلاعات بیشتری از آن‌ها در‌اختیار شما قرار دهد.

ویدئو وال صنعتی تبلیغاتی

از زمان پیدایش تلویزیون و نمایشگرها، اهداف تبلیغاتی همیشه جزئی ثابتی از کاربرد آن‌ها محسوب می‌شدند. از این رو مانیتورهایی به وجود آمدند که تنها وظیفه آن‌ها معرفی محصولات، برند‌ها، کمپانی‌ها و یا خدمات آن‌ها بود. با توجه به درصد موفقیت بالای آن‌ها، به سرعت در میان کسب‌و‌کارهای مختلف رواج پیدا کردند. اما از آنجا که مانیتورهای معمولی توان عملیاتی مناسبی نداشتند و برای کار در محیط‌های مختلف و همچنین برای ساعت‌های طولانی ساخته نشده بودند، تولید‌کنندگان درصدد ارتقای سطح کارکرد بر‌آمدند و چیزی نگذشت ویدئو وال صنعتی پدیدار شد.

ویدئو وال چیست

ویدئو وال یک راه‌حل نمایشی است که از تعدادی مانیتور مجزا تشکیل شده و محتواهای ویدیویی را در یک واحد و با ابعاد بزرگ به تصویر می‌کشد. برخی از آن‌ها از تکنولوژی LCD، یا LED و برخی دیگر هم از نمایشگرهای لیزری و پرجکشن‌ها استفاده می‌کنند تا تصاویر را نشان دهد. اندازه بزرگ، وضوح بالا و روشنایی زیاد، از جمله عواملی است که باعث شده ویدئو وال‌ها در بازاریابی و برند‌سازی شگفت‌انگیز عمل کنند. البته برای دستیابی، لازم است که محتوا به شکل اختصاصی بهینه‌سازی شود و اهداف معینی را، سازگار با خرید ویدئو وال دنبال کند. از این رو به نرم‌افزارهای مدیریت محتوا مجهز شده‌اند. نرم‌افزاری که به کاربر اجازه می‌دهد تا محتوا را به گونه‌ای طراحی کند که بیشترین کارایی را داشته باشد و مطابق با انتظاراتش به نمایش در‌آید.

مزایای خرید VIDEO WALL

شاید با خود بگویید مانیتورهای معمولی هم می‌توانند تیزرهای تبلیغاتی را به نمایش در‌آورند و اساسا همان کار ویدئو وال‌ها را می‌کنند، پس چرا باید از این محصولات استفاده کنیم؟ برای پاسخ به این سوال، تعدادی از مهم‌ترین مزایای استفاده از Video Wall را در ادامه بررسی می‌کنیم.

جلب توجه بیشتر

اندازه بزرگ نمایش دیواری یا همان ویدیو وال، عملا توجهات بیشتری را به سمت خود معطوف می‌کند. در کنار این شکل منحصر ‌به‌فرد آن‌ها موجب می‌گردد تا رهگذرین و مشتریان نتوانند از آن چشم‌پوشی کنند. از‌این‌رو ابزاری ایده‌آل جهت تبلیغات تجاری و اطلاع‌رسانی بشمار می‌روند.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها

اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان و یا راهنمایی آن‌ها کاری زمان‌گیر است و علاوه بر این لازم است تا بخشی از کارمندان این وظایف را بر‌عهده بگیرند و به طور مستمر بازدیدکنندگان را راهنمایی کنند. این در حالی است که با استفاده از یک مانیتور Signage می‌توان تمامی این موارد را به انجام رساند و از کارمندان در بخش‌های دیگری استفاده کرد. حال به این موارد بودجه‌های کلان بازاریابی را اضافه کنید، خواهید دید که در طولانی مدت پرداختی‌های شما نیز کاهش یافته و صرفه‌جویی بیشتری در هزینه‌ها خواهید داشت.

نمایش همزمان محتواهای متفاوت

از مزایای اصلی ویدئو وال‌ها این است که به نرم‌افزارهای فوق‌العاده‌ای مجهز هستند. نرم‌افزارهایی که قادر هستند تنظیمات موثری را برای نمایش در‌نظر بگیرند. برای مثال می‌توان اخبار، وضعیت آب‌و‌هوا، رسانه‌های اجتماعی، نقشه‌ها و غیره را به صورت همزمان به نمایش در‌آورند.

ویدئو وال

کارآمد برای صنایع مختلف

نمایشگرهای سنتی بزرگ نرخ فروش بالایی دارند و بسیاری از مشاغل، بالاخص فروشگاه‌های کوچک، استفاده از آن‌ها چندان منطقی نیست. اما مانیتور صنعتی تبلیغاتی امروزی بسیار مقرون ‌به‌صرفه‌تر است و هر کسب‌و‌کاری (کوچک و بزرگ) می‌تواند از آن بهره‌مند شود. خواه دفتری کوچک در یک نمایندگی باشد یا مدرسه، اداره، هتل، رستوران و بیمارستان. آن‌ها در طیف وسیعی تولید می‌شوند و برای تمامی صنایع کارآمد هستند.

منعطف در نصب و راه‌اندازی

ویدئو وال‌ها، به خصوص انواع LED انعطاف‌پذیری بالایی در طراحی دارند. این بدان معنی است که می‌توان آن‌ها را به صورت منحنی طراحی کرد و یا در گوشه‌ها و روی ستون‌ها قرار داد. به طور کل می‌توان آن‌ها را از معماری سنتی مستطیلی خارج کرد و سازگار با فضای در ‌اختیار شکل داد. بنابراین کاربرانی که امکان نصب نمایشگرهای معمولی را ندارند، می‌توانند یک ماژول LED تبلیغاتی را در هر نقطه مناسب از محیط خود راه‌اندازی کنند.

سفارشی‌سازی محتوا

نرم‌افزار مدیریت محتوای ویدئو وال‌ها بسیار قدرتمند بوده و امکان شخصی‌سازی محتوا را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. چنین رویکردی تاثیر زیادی در عملکرد مشاغل خواهد داشت و مزایای بسیاری را با خود همراه دارد اما به شرح نمونه‌ای از آن‌ها بسنده می‌کنیم. رستوران‌هایی که منوهای متفاوتی برای ساعات مختلف روز ارائه می‌دهند می‌توانند نمایش خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی و سفارشی کنند که در هر ساعت، ویدئوی معینی را نمایش دهد.

افزایش راندمان

طبق آمارهای دقیق، فروشگاه‌ها و کسب‌و‌کارهای کوچک‌تر با استفاده از ویدئو وال‌ها توانسته‌اند فروش خود را تا ۳۲ درصد افزایش دهند. بی‌تردید تبلیغات در هر حرفه‌ای موثر است، اما صرف بودجه‌های قابل ‌ملاحظه‌ای را می‌طلبد و خرده‌فروشی‌ها اغلب قادر به پرداخت آن نیستند. با این حساب خرید دات پیچ جایگزین مناسبی محسوب می‌شود تا هزاران مخاطب مورد هدف قرار دهد و تخفیف‌ها را اطلاع‌رسانی کند و محصولات را معرفی نمایند.

جلب رضایت مشتریان

برخی از مشاغل مانند درمانگاه‌ها، مجبور به استفاده از سالن‌های انتظار هستند و این موضوع می‌تواند نارضایتی مشتریان را به دنبال داشته باشد. بسیاری از مراکز خدمات‌رسانی با استفاده از یک VIDEO WALL مخاطبین خود را به انتظار صبورانه ترغیب می‌کنند و متعاقبا در جلب رضایت آن‌ها موفق‌تر خواهند بود. از سوی دیگر مراجعه به مراکز تجاری و فروشگاه‌هایی که از نمایش‌های دیواری یا نمایشگر صنعتی تاچ استفاده می‌کنند، به مراتب لذت‌بخش‌تر است. آن‌ها علاوه بر ایجاد یک شبکه اطلاع‌رسانی تاثیر‌گذار، فضای محوطه را بهبود می‌بخشند و تجربه‌ای متفاوت برای بازدید‌کنندگان فراهم می‌کنند.

مانیتور صنعتی دات پیج

کاربرد مانیتور صنعتی دات پیچ

پیشتر هم توضیح دادیم که یکی از مزایای ویدئو وال‌ها، امکان استفاده از آن‌ها در کاربردهای مختلف است. با این حساب می‌توان طیف گسترده‌ای از مشاغل و صنایع را در محدوده کاربرد video wall dot pitch قرار داد. برای درک بهتر، تعدادی از این کاربردها را در زیر آورده‌ایم.

  • بانک‌ها
  • شرکت‌های بزرگ
  • مساجد و کلیساها
  • مراکز آموزشی
  • تفریگاه‌ها و پارک‌ها
  • مراکز درمانی
  • هتل‌ها
  • رستوران‌ها

قیمت خرید ویدیو وال پرو استور

در این مقاله سعی کردیم تا ویدیو وال‌ها را به شما معرفی کنیم و از مزایا و کاربردهای آن‌ها صحبت کنیم. با این حال ممکن است هنگام خرید با افکار و سوالات متعددی روبه‌رو شوید و تصمیم‌گیری برای شما آسان نباشد. در این صورت می‌توانید با مشاوران فروش ما در پرواستور با شماره ۵۲۴۷۲۰۰۰ تماس بگیرید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x