مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 31 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
ویژگی مردان جذاب از نگاه زنان

۲۵ ویژگی مردان جذاب از نگاه زنان

زنان و مردان همواره در حال تلاش برای جذب هم هستند و در این بین از روش های متفاوتی کمک می گیرند که بیشتر مسائل ظاهری است و ممکن است درست نباشد و حتی نتیجه برعکس داشته باشد. برای جذاب بودن در نگاه دیگران نیاز است تا ابتدا علم خود را نسبت به روش های مختلف آن بالا ببریم.

«۲۵ ویژگی مردان جذاب از نگاه زنان»

همه ما فارغ از جنسیت دوست داریم همیشه بهترین حالت خود را در مقابل دیگران به نمایش بگذاریم تا همواره از نظر آن ها جذاب به نظر برسیم. با این حال جذاب جلوه کردن برای زنان و مردانی که به دنبال شروع یک رابطه با جنس مخالف هستند، اهمیت بسیاری دارد. آن ها باید در نظر داشته باشند که جذابیت فقط خوشگلی یا خوش تیپی نیست بلکه موارد بسیار زیادی را شامل می شود که همه آن ها کنار هم می توانند باعث جذابیت شوند. به همین خاطر در این مطلب ۲۵ ویژگی مردان جذاب از نگاه زنان را برای شما گردآوری کرده ایم تا بتوانیم در مسیر جذاب تر شدن کمکی به شما کرده باشیم.

بیشتر بخوانید: رازهایی درباره مردان/ ۷ راز مهم در مورد مردان

ویژگی مردان جذاب از نگاه زنان

۲۵ ویژگی مردان جذاب از نگاه زنان

ویژگی های ظاهری مردان جذاب

«مردان جذاب اهمیت زیادی برای بهداشت خود قائل هستند.»
یکی از موارد بسیار مهمی که باعث عدم جذابیت مردان می شود، رعایت نکردن بهداشت فردی است. مردانی که برای بهداشت و تمیزی تن، دهان، موی سر و… خود ارزش قائل نیستند از نظر زنان به هیچ وجه جذاب نیستند.
*****

«برای جذاب بودن همواره آراسته و مرتب باشید.»
برای آراسته بودن نیازی نیست که همیشه لباس های گران قیمت و مارک بپوشید. همین که لباستان اتو کشیده، کفش هایتان واکس زده و موهایتان شانه شده و مرتب باشد و… می توانید نظر زنان را به خود جلب کنید.
*****

«مردان جذاب در نشستن و راه رفتن راست قامت اند.»
مردان جذاب صاف و راسخ راه می روند و هنگام نشستن قوز نمی کنند و مودبانه می نشینند، این کار آن ها اعتماد به نفس و خودباوری آن ها را بیشتر به نمایش می گذارد و از نظر زنان جذاب است.
*****

بیشتر بخوانید: ۲۰ نکته مهم برای ازدواج موفق

«مردانی که اندام متناسبی دارند از نظر زنان جذاب هستند.»
برای داشتن اندامی متناسب نیاز نیست که حتما سیکس پک یا اندامی شبیه به مدل ها داشته باشید، همین که سعی کنید با ورزش کردن وزن متناسب با بدن خود را حفظ کنید باعث بالا رفتن جذابیت شما می شود.
*****

«مرد جذاب همیشه خوش پوش است و استایل خاص خودش را دارد.»
برای اینکه از نظر زنان جذاب باشید نیاز نیست تا همیشه مطابق مد روز لباس بپوشید. استایلی که بهترین حالت شما را نشان می دهد، پیدا کنید و مطابق آن لباس های خود را انتخاب کنید.
*****

«مردان جذاب استفاده از عطر و ادکلن را هرگز فراموش نمی کنند.»
بوی بدن افراد در مورد شخصیت آن ها صحبت می کند. پس برای اینکه شخصیتتان از نگاه دیگران جذاب باشد از عطر و ادکلن های مناسب استفاده کنید.
*****

«مردان جذاب همیشه لبخند می زنند.»
لبخند زدن به دیگران باعث می شود تا به آن ها انرژی مثبت انتقال دهید و همین یک کار ساده باعث می شود تا جذاب تر به نظر بیایید.
****

ویژگی مردان جذاب از نگاه زنان

ویژگی های رفتاری مردان جذاب

«مردان جذاب در حرف زدن با دیگران ادب را رعایت می کنند.»
مردی که در گفتگو و مکالمات خود از کلمات توهین آمیز یا فحش های رکیک استفاده می کند نه تنها از نگاه زنان بلکه از نظر هیچ فرد دیگری جذاب و قابل احترام نیست.
*****

«مرد جذاب مغرور و متکبر نیست.»
رمز موفقیت برای جذاب بودن داشتن اعتدال است. سعی کنید در رفتار با دیگران در عین رعایت اعتماد به نفس با مهربانی رفتار کنید.
*****

«مردان جذاب می دانند که قدرت چشمان از کلمات بیشتر است.»
مردانی که از نظر زنان جذابیت بیشتری دارند از ارتباط چشمی زیاد استفاده می کنند. آن ها به خوبی می دانند چه زمانی از نگاه خیره استفاده کنند و چه زمانی نگاهی با عشق داشته باشند و چه زمانی نگاه خود را به جای دیگری مشغول کنند.
*****

«مردان جذاب زبان بدن خوبی دارند.»
مردان جذاب در مواجهه با دیگران بسیاری از احساسات و صحبت های خود را از طریق زبان بدن بیان می کنند و این از نظر زنان بسیار جذاب است.
*****

بیشتر بخوانید: ۱۰ توصیه زناشویی از ۱۰ کتاب برتر دنیا

«مردان جذاب فن بیان خوبی دارند.»
نوع صحبت کردن برای زنان خیلی مهم است. مردانی که در مکالمات خود از واژه های مناسب استفاده می کنند، به صحبت کردن خود مسلط اند و کلام دلنشینی دارند به راحتی می توانند زنان را به سمت خود جذب کنند.
*****

«مردان جذاب رفتاری متعادل دارند.»
بیش از حد مهربان و رومانتیک بودن یا برعکس از نظر زنان جذاب نیست. به نظر آن ها مردی جذاب است که در کنار یک رفتار مردانه و حمایتی با او با علاقه و محبت رفتار کند.
*****

«زنان جذب مردان سخاوتمند می شوند.»
مرد خسیس و حساب گر مرد مورد علاقه زنان نیست. زنان هرچند که دارای استقلال مالی باشند هرگز جذب مردانی که اهل حساب و کتاب مالی هستند نمی شوند.
*****

«مرد جذاب همواره به دنبال بالا بردن دانش و معلومات خود است.»
مردانی که دانش زیادی دارند و اهل مطالعه اند در ارتباطات خود می توانند دانش زیادی را به دیگران انتقال دهند و این موضوع از نظر زنان بسیار جذاب است.
*****

ویژگی مردان جذاب از نگاه زنان

ویژگی های شخصیتی مردان جذاب

«مردان جذاب قابل اعتمادند.»
زنان مردان را تکیه گاه خود می دانند از همین رو مردی از نظر آن ها جذاب است که قابل اعتماد باشد و بتوانند به آن تکیه کنند.
*****

«مردان جذاب اهداف مشخصی دارند.»
از نظر زنان مردانی که اهداف مشخصی دارند و در راستای آن ها گام بر می دارند، مسئولیت پذیر و آینده نگرند و برای آینده می توان روی آن ها حساب کرد.
*****

«مرد جذاب قدرت مردانگی بالایی دارد.»
مردانی که توانایی بالایی در تصمیم گیری در مواقع حساس، فراهم آوردن نیازهای مالی، حمایت و مدیریت خانواده دارند از نظر زنان دارای قدرت مردانگی هستند و جذاب اند.
*****

«زنان، مردان وفادار و متعهد را جذاب می دانند.»
وفاداری و تعهد برای زنان اهمیت بسیاری دارد. از همین رو آن ها اغلب جذب مردانی می شوند که در رابطه تحت هر شرایطی تعهد داشته و خیانت نمی کنند.
*****

بیشتر بخوانید: خیانت همسر و انواع آن (قسمت اول)

«برای جذاب بودن عزت نفس داشته باشد.»
زنان، مردان قدرتمند را دوست دارند و هیچ زنی مردی را که مدام با التماس و خواهش خود را بی ارزش می کند، جذاب نمی داند. مردی که دارای عزت نفس است برای خود ارزش و احترام قائل است و هرگز دست به چنین اعمالی نمی زند.
*****

«مرد جذاب علاوه بر دیگران برای خودش احترام قائل است.»
زنان اغلب جذب مردانی می شوند که برای خود احترام قائل است، لباس خوب می پوشد، به خودش توجه می کند، در راستای توسعه استعدادهایش تلاش می کند و …
*****

«مردان جذاب اعتماد به نفس خوبی دارند.»
مردانی که توانایی های خود را باور دارند و مدام در حال ارتقا دادن آن ها هستند از نگاه دیگران افرادی جذاب هستند.
*****

«مردان جذاب مسئولیت پذیرند.»
مسئولیت پذیری از جمله ویژگی های شخصیتی مهمی است که بر جذابیت مردان تاثیر فراوانی دارد. مردانی که در تمام مسائل زندگی از جمله خانواده، کار، روابط، گفتار و… مسئولیت پذیرند از نظر زنان بسیار جذاب اند.
*****

«از نظر زنان مردی جذاب است که شنونده خوبی باشد.»
زنان از صحبت کردن و تعریف کردن موضوعات مختلف احساس خوبی پیدا می کنند. از همین رو برای جذاب بودن سعی کنید حرف های آن ها را با دقت بشنوید، آن ها را تشویق کنید و هرگز حرفشان را قطع نکنید.
*****

«مردان جذاب خانواده دوست هستند.»
زن ها مردانی را دوست دارند که به اصول اخلاقی و خانواده پایبند باشند. مردانی که حامی خوبی برای خانواده نیستند و به راحتی در مورد آن ها بدگویی می کنند از نظر زنان به هیچ وجه جذاب نیستند.
*****

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x