مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 31 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
پزشکی از راه دور - کرونا

پزشکی از راه دور با MedWand

شاید تا به حال به این فکر کرده‌اید که چقدر خوب بود بدون حضور در مطب پزشک معاینه شوید. به این نوع معاینه اصطلاحا پزشکی از راه دور گفته می‌شود.

MedWend

 

شاید تا به حال به این فکر کرده‌اید که چقدر خوب بود بدون حضور در مطب پزشک معاینه شوید. به این نوع معاینه اصطلاحا پزشکی از راه دور گفته می‌شود. در این حالت به پزشکان این اجازه داده می‌شود که بیماران را در هر کجا معاینه کنند. همچنین این نوع پزشکی پذیرش در اتاق های مراقبت ویژه و کلینیک ها را کاهش می دهد. ۹۰ درصد پزشکان معتقدند پزشکی از راه دور سطح دسترسی، ارتباط و رضایت بیماران را افزایش می‌دهد.

 

 

 

TelemedicineMedwand مفتخر است که یک دستگاه پزشکی از راه دور را معرفی کند. این دستگاه توانایی ارتباط با تلفن همراه هوشمند را دارد و انتظار می‌رود تا انتهای سال ۲۰۲۰ در بازارهای جهانی ارائه گردد. به کمک این دستگاه بیماران می‌توانند مهمترین معاینات پزشکی خود را بصورت مجازی در هر زمان و در هر مکان بصورت کاملا ایمن در اختیار پزشک خود قرار دهند که این امکان مخصوصا در روزهایی که ویروس کرونا بصورت اپیدمی در آمده موجب می‌شود بیماران بدون نیاز به حضور در بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها معاینه شوند. به عبارت دیگر بیشتر قرارهای معاینه به کمک این ابزار و درکنار تلفن همراه هوشمند انجام خواهد شد و این می‌تواند تاثیر عمیقی بر سلامتی کل بشریت در هرکجای دنیا داشته باشد. این دستگاه که بر لبه دانش حرکت کرده است، به همت مهندسان و پزشکان ساخته شده و بالاترین دسترسی، کیفیت و ظرفیت بالا برای بیماران و متخصصان را فارغ از محل استقرار آن‌ها فراهم می‌کند.

کرونا و پزشکی از راه دور

Medwand به متخصصان این امکان را می‌دهد که صدای قلب و ریه بیمار را بشنوند، درون حلق، بینی و گوش آن‌ها را ببینند، نوار قلب بیمار را مشاهده کنند و بسیاری امکانات دیگر. تمامی این اطلاعات بصورت آنلاین در اختیار پزشک معالج قرار گرفته و او می‌تواند بیمار خود را در یک بستر کاملا ایمن در گوشی همراه یا کامپیوتر خود مشاهده کند. کلیه این اطلاعات در بستر امن ابری شرکت ذخیره می‌شود و در هر زمان و به راحتی در دسترس خواهد بود. این شرکت مدعی شده که توانایی دارد تا پایان تابستان به ۲.۳ میلیارد تلفن همراه با سیستم عامل اندروید رو تا پایان پاییز تعداد ۸۰۰ میلیون تلفن همراه با سیستم عامل IOS سطح دسترسی دهد.

Mبله Medwand می‌توان بیماران را  از عوامل بیماری زای موجود در دیوارهای بیمارستان، اتاق های کلینیک و بسیاری از موارد خطرساز دیگر مصون بدارد و بیمار را  مجهز به دستگاهی با بازدهی و کارایی بیشتر و دقیق کند. این دستگاه شامل گوشی پزشکی، اتوسکوپ (برای معاینه گوش، حلق و بینی)، درماتوسکوپ (جهت معاینه پوست)، نورافکن دوربین دار جهت مشاهده گلو و دماسنج مادون قرمز، دستگاه نوار قلب، پالس اکسیمتر ( برای اندازه گیری میزان اشباع اکسیژن خون) است.

 

جهت اطلاع از جزییات این محصول به جدول زیر مراجعه کنید.

 ۲۰۲۰ All Entries, 2020 Finalist, 2020 Peoples Choice

CATEGORIES

MedWand Solutions, Inc COMPANY
$۳۹۹ PRICE
https://www.medwand.com PRODUCT URL
https://www.youtube.com/watch?v=i6POohGV748 YOUTUBE
https://twitter.com/medwand?lang=en TWITTER

 

 

 

 

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x