مجله اینترنتی تحلیلک

سه شنبه/ 11 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
اپل آیدی

چرا باید اپل آیدی بخریم؟ مزایا و امکانات بیشمار

همانطور که برای فعالیت در هر کشوری به مدارک خاصی نیاز داریم، برای استفاده از امکانات اپل هم باید شناسه مخصوص آن را داشته باشیم که به آن اپل آیدی می گویند. در این مطلب همراه ما باشید تا با بررسی مزایا و امکانات بیشمار این شناسه توضیح دهیم که چرا باید اپل آیدی بخریم.

خریداران آیپد، مک بوک و تلفن های همراه اپل می دانند که این دستگاه ها تا چه اندازه گران هستند. بیشتر افراد وقتی درباره خرید محصولات اپل صحبت می کنند، درباره خدمات و ویژگی های خاص این محصولات نسبت به سایر برند ها نظر مثبتی دارند. همانطور که برای فعالیت در هر کشوری به مدارک خاصی نیاز داریم، برای استفاده از امکانات اپل هم باید شناسه مخصوص آن را داشته باشیم که به آن اپل آیدی می گویند. در این مطلب همراه ما باشید تا با بررسی مزایا و امکانات بیشمار این شناسه توضیح دهیم که چرا باید اپل آیدی بخریم.

آیا استفاده از اپل آیدی ضروری است؟

فرقی نمی کند که دستگاه شما یک گوشی آیفون یا یک مک بوک باشد. شما برای استفاده از قابلیت های ویژه اپل به اپل آیدی نیاز پیدا می کنید. برای مثال استفاده از اپل تی وی، شناسایی موقعیت مکانی دستگاه اپل و ورود به آی کلود فقط از طریق اپل آیدی امکان پذیر است.

اپل آیدی

چرا اپل آیدی بخریم؟

شاید خیلی از کاربران تصمیم بگیرند که برای داشتن اپل آیدی، آن را در دستگاه خود بسازند. اما قطعا هنگام ساخت اپل آیدی با محدودیت های زیادی مواجه می شوید. شاید در سایت های مختلف راهکار هایی را هم برای حل این مشکلات ببینید. برای مثال با سرور مجازی آمریکا یا ایمیل های اختصاصی، اپل آیدی را بدون محدودیت بسازید. ولی تمام این راه ها بسیار هزینه بر خواهند بود و ممکن است بعد از بار ها امتحان کردن به نتیجه ای نرسید. با خرید اپل آیدی از سایت های معتبر فقط یکبار برای اپل آیدی هزینه می کنید و از امنیت اکانت خود مطمئن هستید.

خرید اپل آیدی چه مزایایی دارد؟

شناسه ی اپل کاربرد های زیادی برای کاربران این دستگاه ها دارد و هر کسی که نمی تواند اپل آیدی داشته باشد، قطعا تجربه کار با بسیاری از امکانات این دستگاه ها را از دست می دهد. با خرید اپل آیدی می توانید از امکانات بیشتر دستگاه های آیفون استفاده کنید:

اپل آیدی

همگام سازی داده ها

کاربرانی که از گوشی آیفون و مک بوک استفاده می کنند، می توانند اطلاعات این دستگاه ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. این کار فقط از طریق داشتن اپل آیدی امکان پذیر است. یعنی فرد می تواند با وارد کردن اپل آیدی، همان اطلاعات تلفن همراه خود را در مک بوک نیز داشته باشد. همچنین برخی از کاربرانی که می خواهند گوشی آیفون خود را عوض کنند با استفاده از اپل آیدی، اطلاعات تلفن همراه قبلی خود را به تلفن همراه جدید انتقال می دهند. اگر شما هم می خواهید به اطلاعات تلفن همراه آیفون فرزند یا همسر خود دسترسی داشته باشید، کافی است اپل آیدی و رمز عبور آن را در دستگاه دیگری وارد کنید.

پیدا کردن تلفن همراه سرقتی یا مفقود شده

این روز ها قیمت تلفن های همراه، لپ تاپ ها و به طور کلی محصولات اپل تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل خیلی از کاربران دستگاه های اپل باید از این دستگاه ها بیشتر مراقبت کنند تا دزدیده نشود یا آن را گم نکنند. همچنین خیلی از افرادی که از گوشی های آیفون استفاده می کنند، سرقت تلفن همراه خود را گزارش داده اند.

اپل آیدی

اگر برای شما هنوز هم سوال پیش آمده که چرا اپل آیدی بخریم؟ پیدا کردن تلفن همراه اپل با استفاده از موقعیت مکانی آن یکی از پاسخ های شما خواهد بود. با استفاده از اپل آیدی می توانید به قابلیت FIND MY دسترسی داشته باشید و با ردیابی موقعیت دستگاه خود، آن را در کوتاه ترین زمان ممکن پیدا کنید.

جلوگیری از ورود سارقین و افراد ناشناس به گوشی های آیفون

Activation Lock نام قابلیت دیگری در تلفن های اپل است که با استفاده از اپل آیدی می توانید این قابلیت را فعال کنید. اگر شما هم نگران گوشی مفقود شده یا دزدیده شده خود هستید، کافی است از طریق دستگاه دیگری مانند آیپد یا گوشی دیگری از برند اپل این قابلیت را در دستگاه خود فعال کنید. با کمک فعال سازی این قابلیت دیگر هیچ سارق یا فرد ناشناسی نمی تواند به اطلاعات تلفن همراه شما دسترسی داشته باشد.

استفاده از قابلیت های ویژه اپل

یکی از دلایل برتری تلفن های همراه اپل نسبت به سایر برند ها، قابلیت های ویژه آن است. برخی از امکاناتی که با خرید اپل آیدی می توانید از آن ها استفاده کنید، عبارتند از:

  • اپل تی وی پلاس
  • Apple Music
  • iCloud
  • اپل وان
  • اپل نیوز
  • اپل فیتنس پلاس
  • اپل آرکید
  • اکانت دولوپر اپل
  • Apple Book
  • Mac App store

خرید اپل آیدی چه کاربرد هایی دارد؟

اپل آیدی نوعی شناسه برای تعیین هویت دارندگان اپل محسوب می شود. با استفاده از اپل آیدی می توانید به قابلیت های بیشتری در تلفن همراه یا آیپد خود دسترسی داشته باشید. در ادامه توضیح می دهیم که خرید اپل آیدی چه کاربرد هایی دارد؟

نگهداری از اطلاعات حساس دستگاه های اپل

تمام اطلاعات موجود در دستگاه شما روی اپل آیدی ذخیره می شوند. یعنی با استفاده از اپل آیدی می توانید به اطلاعات مالی، تصویری، موقعیت مکانی، امنیتی، اطلاعات تماس و … دسترسی پیدا کنید. خیلی از خدمات کمپانی اپل تنها در صورتی به کاربران آن ارائه می شود که اپل آیدی داشته باشند. همچنین برای دسترسی به نسخه های به روز رسانی شده برخی از نرم افزار های اپل باید از اپل آیدی استفاده کنید.

با توجه به ذخیره سازی اطلاعات در اپل آیدی، حفظ و نگهداری از آن ضروری است. یعنی حتما از محفوظ ماندن رمز عبور اپل آیدی خود مطمن شوید. برای این کار می توانید رمز تایید دو مرحله ای روی آن بگذارید یا ایمیل آن را به ایمیل خود تغییر دهید.

دسترسی به اپ استور و استفاده از خدمات آن

دارندگان اپل می دانند که انتقال نرم افزار از گوشی های دیگر به گوشی آیفون چقدر سخت است. اپ استور، فروشگاهی برای دریافت نرم افزار های اپل است و نرم افزار هایی به تعداد نامحدود در آن وجود دارند. تمام این نرم افزار ها در دسته بندی خاصی ارائه می شوند. برای اینکه بتوانید به اپ استور و امکانات آن دسترسی پیدا کنید، باید اپل آیدی داشته باشید.

مزایای اپل آیدی

سرویس آی کلود

احتمالا برای شما هم پیش آمده که در صورت تکمیل ظرفیت گوشی خود، حافظه داخلی، خارجی یا فلش و رم می خرید. ولی در تلفن های همراه آیفون یک سرویس مخصوصی به نام icloud برای نگهداری از اطلاعات مورد نیاز شما وجود دارد. در حال حاضر ظرفیت این سرویس، ۵ گیگابایت است. با خرید اپل آیدی می توانید از سرویس icloud نیز استفاده کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x