مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 21 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
کجا امتحان آیلتس بدهیم؟

کجا امتحان آیلتس بدهیم؟

کجا امتحان آیلتس بدهیم؟ برگزاری آزمون آیلتس از جمله اقداماتی است که برای افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان دارند، از ملزومات مهم به شمار می رود. توانایی و دانش زبانی این افراد با شرکت در این آزمون مشخص می شود. اما سوالاتی در مورد این آزمون همیشه در ذهن متقاضیان وجود دارد که باید پاسخ داده شود‌. از این رو کارشناسان در آموزشگاه زبان ملل تصمیم گرفته اند که در زمینه امتحان آیلتس و این سوال که در کدام مرکز و کجا امتحان آیلتس بدهیم،اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. در موسسه ملل کلاس هایی جهت آمادگی متقاضیان جهت شرکت در آزمون آیلتس برگزار می شود. اساتید بسیار برجسته و متخصص این کلاس ها و دوره ها را مدیریت خواهند کرد و بدون تردید نتیجه بسیار مطلوبی برای شما عزیزان خواهد داشت.

کجا امتحان آیلتس بدهیم؟

برگزاری آزمون آیلتس از جمله اقداماتی است که برای افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان دارند، از ملزومات مهم به شمار می رود. توانایی و دانش زبانی این افراد با شرکت در این آزمون مشخص می شود. اما سوالاتی در مورد این آزمون همیشه در ذهن متقاضیان وجود دارد که باید پاسخ داده شود‌.

از این رو کارشناسان در آموزشگاه زبان ملل تصمیم گرفته اند که در زمینه امتحان آیلتس و این سوال که در کدام مرکز و کجا امتحان آیلتس بدهیم،اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. در موسسه ملل کلاس هایی جهت آمادگی متقاضیان جهت شرکت در آزمون آیلتس برگزار می شود. اساتید بسیار برجسته و متخصص این کلاس ها و دوره ها را مدیریت خواهند کرد و بدون تردید نتیجه بسیار مطلوبی برای شما عزیزان خواهد داشت.

آیا آزمون آیلتس در ایران برگزار می شود؟

همه می دانیم که مدتی در ایران برگزاری آزمون آیلتس با وقفه رو به رو شده بود. اما پس از گذران این مدت دوباره تصمیم بر برگزاری این آزمون گرفته شده است. برای این که بیشتر با این آزمون آشنا شوید معرفی و توضیحی خواهیم داشت. این آزمون ابزاری ارزشمند و معتبر برای سنجش توان و دانش زبانی فرد به شمار می رود و مدرک آن برای حضور در کشورهای انگلیسی زبان و مخصوصا تحصیل در دانشگاه های این کشورها بسیار لازم می باشد.

1کجا امتحان آیلتس بدهیم؟

کشورهای گوناگون شرایط متفاوتی برای برگزاری این آزمون دارند اما برخی از شرایط و قوانین ثابت هستند. قبل از این که این آزمون با وقفه ای مواجه شود در شهرهایی از جمله تهران، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، رشت، اصفهان و… برگزار می شد. اما در حال حاضر این آزمون تنها در شهر تهران قابل اجرا می باشد.

برای شرکت در این آزمون‌ باید نکاتی را حتما مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال قبل از آزمون، مکان برگزاری را با دقت بررسی نموده و سعی کنید در زمان معین و ساعتی قبل از شروع آزمون در مکان حضور داشته باشید. تاخیر حضور در محل برگزاری آزمون آیلتس باعث می شود از شرکت شما در آن جلوگیری شود.

3کجا امتحان آیلتس بدهیم؟

نکته دیگر این است که افرادی که قصد دارند در آزمون کامپیوتری آیلتس شرکت نمایند باید کلیه نکات مهم در مورد سیستم‌ خود را بررسی نمایند. در جلسه آزمون باید تنها خودکار، مداد و پاک کن به همراه داشته باشید. زمان آزمون را حتما مورد نظر داشته باشید و برای جلوگیری از به هدر رفتن زمان، حتما برنامه ریزی دقیق داشته باشید.

مراکز برگزاری آزمون آیلتس ۲۰۲۳

کسب نمره مورد نظر در دانشگاه های کشور های انگلیسی زبان هدف همه متقاضیان می باشد. افراد زیادی برای مهاجرت، تحصیل و کار در این کشورها باید در این آزمون شرکت نموده و نمره مورد نظر آن دانشگاه را دریافت نمایند. در ایران مراکز معتبر وجود دارد که‌ باید از طریق آن ها اقدام نمایید.

در ادامه تعدادی از مکان های برگزاری آزمون آیلتس را معرفی می نماییم. موسسه فرهنگی ایرسافام، مرکز آیلتس پروشات، موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش، مرکز آیلتس تهران، موسسه پارسیان در تهران این آزمون را برگزار می نمایند. اما برای آمادگی در این آزمون بهتر است در دوره های برگزار شده شرکت نمایید. در آموزشگاه زبان ملل، بهترین اساتید این وظیفه را به عهده دارند. بهترین و به روز ترین متدها در موسسه ما مورد استفاده قرار می گیرد و رضایت زبان آموزان و متقاضیان بزرگترین هدف این موسسه محسوب می شود.

4کجا امتحان آیلتس بدهیم؟

اگر قصد دارید در این آزمون شرکت نمایید و خود را برای این کار آماده کرده اید، نوبت به آن می رسد که یک مرکز برگزاری آزمون آیلتس معتبر را انتخاب نمایید. در بخش بعد مقاله این مراکز را به طور کامل برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. در هر کشور یک مرکز اصلی برای برگزاری این آزمون وجود دارد که آن را “Centre” می نامند. همیشه ازدحام متقاضیان در این مرکز زیاد است و از آن ها خواسته می شود که‌ به سایر شعبه ها مراجعه نمایند. این موسسه ها باید تحت نظارت سازمان سنحش باشند و مجوز “idp” را نیز داشته باشند. همچنین این موسسه ها باید سابقه برگزاری این آزمون‌ را داشته باشند. این امر عامل بسیار مهم و کلیدی محسوب می شود. هویت و برند موسسه باید مشخص و به قول معروف برند باشد‌. مراکز برگزاری این آزمون بابد مرتب به روز رسانی شوند.

بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آیلتس در ایران

در قسمت های قبل نام برخی از این مراکز را برای آشنایی بیشتر شما آورده ایم و در این بخش از مقاله آن ها را مورد بررسی بیشتر قرار خواهیم داد.

موسسه فرهنگی و هنری ایرسافام

در این موسسه دوره های بسیار عالی تحت نظارت و مدیریت بهترین اساتید و همچنین با ارائه بهترین منابع آموزشی برگزار خواهد شد. شرکت در دوره ها فرصت بسیار خوبی را برای متقاضیان در پی خواهد داشت. همچنین دوره ها و کارگاه های فشرده نیز برگزار خواهد شد. برای شرکت در دوره های آموزشی و همچنین ثبت نام و پرداخت هزینه جهت آزمون می توانید به صورت آنلاین اقدام نمایید که این امر از مزیت های بسیار خوب موسسه می باشد.

5کجا امتحان آیلتس بدهیم؟

همچنین نی توانید به صورت تلفنی ثبت نام نمایید. نکته دیگر این است که می توانید به صورت آنلاین زمان آزمون شفاهی را انتخاب نمایید. از مزیت های دیگر این موسسه امکان استفاده از هدفون های وایرلس در بخش ” Listening”  آزمون می باشد. از برنامه های دیگر این موسسه امکان انتقال یا حذف آزمون به صورت آنلاین است. خدمات آموزشی به صورت رایگان در این موسسه برقرار می باشد. در کلیه کلان شهرها این آزمون برگزار شده و خدمات پشتیبانی نیز در همان شهر ارائه خواهد شد.

موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش

این موسسه در سال ۱۳۷۴ تاسیس شده است. هدف این موسسه برگزاری دور های آموزشی برای نمام مقاطع تحصیلی می باشد. در این موسسه امکانات خوب علمی و آموزشی وجود دارد که دلیل آن تعامل با جامعه دانشگاهی می باشد. فعالیت های آموزشی زیاد و گوناگون در این موسسه برگزار خواهد شد. همچنین این موسسه توانسته است مجوز برگزاری آزمون آیلتس را نیز دریافت نماید و به همین دلیل این آزمون بین المللی را با بهترین کیفیت برگزار خواهد کرد.

موسسه آموزش عالی پروشات نوین

این موسسه برای برگزاری آزمون آیلتس و کسب مقام برگزار کننده رسمی این آزمون، از سازمان سنجش و آموزش کشور مدرک و مجوز رسمی را دریافت کرده است.

موسسه آیلتس تهران

این موسسه در سال ۱۳۷۲ تاسیس شده است و هدف آن برگزاری آزمون آیلتس با بهترین کیفیت می باشد. در واقع این موسسه نخستین مرکز جها برگزاری این آزمون در ایران به حساب می آید. سیستم های برگزاری این آزمون در موسسه آیلتس تهران بسیار مدرن بوده و روش های نوین آموزشی و مدیریتی مورد استفاده قرار می گیرد. دوره های آموزشی نیز در این موسسه برقرار می شود که کمک زیادی برای متقاضیان به شمار می رود.

پایان رپرتاژ آگهی

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x